Skocz do zawartości

cisiel

Zarejestrowani
  • Postów

    73
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 320i coupe 1996

Osiągnięcia cisiel

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Czujnik wału wymieniony,czujnik wałka wymieniony,odpalił ładnie ,silnik się rozgrzał i zgasł i już nie odpalił :) Macie jakieś pomysły co dalej ? wygląda to trochę jak przedtem, jak ciepły to gaśnie i już nie chce odpalić, i chyba dzieje się to na wolnych obrotach.
  2. Podłączyłem pod kompa,INPA trochę mi wariuje bo wywala jakieś błędy ,co się namęczyłem z instalacją tego to masakra :D Coś nie zawsze chce się łączyć z silnikiem,ale mniejsza z tym. Wylazło to ( 83 engine speed/crankshaft position sensor ) rozumiem że to własnie czujnik położenia wału korbowego ? czyli czujnik położenia wałka rozrządu kupiłem sobie chyba na zapas.
  3. Dzięki za zainteresowanie :) ale już zamówiłem interfejs jakiś z allegro ,kiedyś coś takiego podłączyłem i błędy pokazywał więc powinno być ok :)
  4. wymieniłem,i auto chodzi jak traktor,jak by nie na wszystkie cylindry,czujnik kupiony na allegro za 200zł firmy VDO. jaki interfejs polecacię tak aby chociaż odczytać błędy ? wtyk mam ten starszy okragły .
  5. wyszedł czujnik wałka rozrządu ,zobaczymy po wymianie czy to jest to :) oby.
  6. no dzięki panowie,też tak myślę :) już go kiedyś wymieniałem,ale widocznie po paru latach padł,obstawiałem jeszcze czujnik wałka rozrządu,ale pewnie to będzie czujnik wału korbowego,jutro jade na kompa więc się dowiem i dam znać :)
  7. Witam,dawno tu nie wchodziłem,ale mam problem z bmką, wiem ze najpierw należy jechać na kompa itd,ale na pewno jest ktoś kto mógł mieć podobny problem.Otóż bmka gaśnie na ciepłym silniku,gdy zgaśnie już raczej nie odpali,na pych tez nie odpali,dopiero gdy temp silnika idzie w dół bmka pali :) I chyba jeśli dobrze zauważyłem,dzieje się to przy niskich obrotach,np na swiatłach ,ale to może zbieg okoliczności.No i tak jak mówię silnik nie pali na popych . i co to cholera może być ? chyba nic poważnego ? a może ma ktoś lub zna kogoś z komputerkiem w okolicy sosnowca ? bo jakoś do najbliższego serwisu bmki mi się nie uśmiecha jechać,raz zostałem trochę nabity w butelke .
  8. ciężko jest wyciągnąć całą wiązkę silnika ? trzeba demontować kolektor dolotowy ? robił to ktoś kiedyś ? :-) będę wdzięczny za jakieś informacje :-) pozdrawiam .
  9. Dzięki za odpowiedź,wiem gdzie są te dwie wtyczki od walka i wału korbowego:-) i właśnie jestem w garażu i szukam wtyczki od tego czujnika.nigdzie jej nie widzę ,zdjąłem sobie obudowę filtra powietrza aby mieć łatwiejszy dostę p i żadnej wtyczki nie widzę eh.czy muszę ściągać ten kolektor ? boję się trochę bo nigdy nic takiego nie robiłem.a widzę że trochę pracy przy tym jest. chyba wtyczka od tak sobie nie znikła ?urwali ?
  10. Wie ktoś może czy ten czujnik wpływa jakoś że tak powiem na moc silnika ? Skoro tam jest to po coś chyba tam musi być :) Dziś ścigałem się z hondą prelude z którą zawsze wygrywałem a po wymianie silnika nie miałem żadnych szans :mad2: I dziś dopiero wiem że to nie jest to co było kiedyś. Ma ktoś może jakiś dobry interfejs w pobliżu sosnowca ? Bo kolega ma ale raczej to lipa .
  11. też chyba miałem problem z odnalezieniem naklejki o ile pamiętam :) może zobacz jeszcze raz :)
  12. Otóż miałem wymieniony silnik też na m52b20, zaczęły się problemy z odpalaniem na zimnym silniku ,kolega podłączył kompa wykazało dwa błędy ,jeden to czujnik wałka rozrządu a drugi to czujnik temp, powietrza zasysanego . Dziś właśnie zabrałem się za wymianę ,wymieniłem czujnik wałka , zabieram się za wymiane czujnika temp powietrza a tu jaja :) Czujnik nie jest podłączony żadnym przewodem .Czy jest możliwość że zapomnieli go podłączyć ?szukałem przewodu od tego czujnika ale nigdzie go nie wiedzę ,gdzie on jest ? :) Ciężki tam trochę dostęp ale czujnik dałem radę wyjąć ale przewodu nie widać .
  13. wiem wiem , znalazłem silnik z e36 cabrio którego można było odpalić i posłuchać :-) wydaje mi się że chodził normalnie ,tak jak mój,tylko nie zobaczyłem czy nie dymi dziwnie :-) po odpaleniu tylko na zimnym głośniej chodził ale zaraz stopniowo stał się cichy,tak samo było u mnie, więc mam nadzieję że to normalne ?:-) a o wymianę innych rzeczy to chodziło mi czy warto coś przy okazji wymienić jak już wszystko zostanie wyciągnięte .sam tego robić nie będę ,dam do mechaników,trochę się boję bo cholera człowiek się różnych historii nasłuchał :-) no ale dużo ludzi sobie ich chwali to daje w ich ręce :-) chyba dadzą sobie z tym radę prawda ?:-) wiem że głupie pytania zadaje,ale bmka ta zostaje do końca u mnie aż oddam na złom:-) jakoś nie chce innego auta :-)
  14. Z tego co widzę to są to amortyzatory do auta bez M-technik ,A na dodatek do mniejszych silników .Takie informację znalazłem w pierwszym lepszym sklepie internetowym :) Pozdro . 3 coupe (E36) 03.1992 - 04.1999 316 i 1596ccm (102KM/75KW) 09.93 - 04.99 318 is 1796ccm (140KM/103KW) 03.92 - 10.95 318 is 1895ccm (140KM/103KW) 09.95 - 04.99
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.