Skocz do zawartości

GrzesBMW3e46

Zarejestrowani
  • Postów

    116
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powieme 46 318i z 99r

Osiągnięcia GrzesBMW3e46

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Witam sprawdz tylne mocowanie belki do karoseri czesto sie wyrywalo oraz główne tuleje belki, a także tuleje mostu. Ale ja stawiam na półosie i most.Wał jedynie może mieć luz na krzyżakach i tam nie da się zlikwidować luzu za pomocą podkładek, jedynie wymienia się krzyżaki.Koło dwumasowe jak pada to przechodza zazwyczaj drgania na pedał sprzęgła lub przy ruszaniu szarpie.Najlepiej wjedź na kanał i niech jedna osoba szarpie przy ruszaniu a druga niech patrzy i słucha z kanału. Stawiam na półosie Pozdrawiam
  2. GrzesBMW3e46

    318 chłodnica

    czyms nasmaruj olej smar cos takiego bo ciezko bedziesz mial na sucho wcisknac
  3. u siebie sam wymienialem bo mam prase zajelo mi to 20 minut na jedna strone roboty.i jak cos to tylko bede wymienial same sworznie a nie cale wachacze.stary sworzen wyciskasz nastepnie nowy wciskasz i to zadna filozofia tylko jak serwis powiedzial nie wymieniac to i tak ludzie sie do tego przyzwyczaili i wola kupic nowy wachacz za 500zl
  4. w silnikach 1.8i 118km termostaty sa cale z obudowa i otwieraja sie przy 102 stopniach wiec chyba u ciebie temperatura jest dobra termostat sie otwiera przy 102 stopniach i spada do 99 lecz nie jestem do konca przekonany czy nie powinna spasc minimum do 82. nie pamietam jak to u mnie bylo bo to dawno temu sprawdzalem.
  5. moze byc ze rozrzad przeskoczyl i tak bedzie sie dzialo.
  6. Witam Po takim dlugim czasie problem zostal rozwiazany juz wszystko Wam opisuje Juz prawie od 2 latek posiadam BMW 3 e46 318i 118km z 1999r. Autko zagazowalem i i mialem prawie identyczny tak jak ty problem.Robilo sie duze cisnienie bardzooo duzzzee przewody jak kamien. dolny waz zimny. Wiec ze znam sie troche na mechanice wzielem sie do roboty. Zaczelem od sciagniecia glowicy glowica sprawdzona na szczelnosc byla dobra. Uszczelka poszla nowa noi glowica splanowana. Zlozylem, autko odpalilem ale nic mi to nie pomoglo, wzielem sie za dalsza robotke wymiana termostatu, pompy wody,zbiorniczka plynu (bo pekl) wymienilem korek zbiorniczka rozne metody odpowietrzania, odlaczalem przewody idace do parownika gazu, wymienilem odme przy okazji,odcinalem obieg plynu od nagrzewnicy, nawet termostat wyrwalem z obudowy aby sprawdzic czy pomoze jednak NIC NIE POMOGLO.Jezdzilem tak poltora roku od Tygodnia problem mi zginal.Czyli przewody miekke plynu nie ubywa wentylator sie zalacza dolny waz cieply jak sie go przegoni i . Juz mowie co to za przyczyna od dluzszego czasu zauwazylem ze ubywal mi plyn wiec dolewalem i nic z tego sobie nie robilem bo nie widzialem wycieku gdyz wyciek odparowywal az do pewnego dnia ze po dolaniu plynu ujechalem tylko 100km i znowu zabraklo w tym momecie wyciek zauwazony z pod korka zbiorniczka.A to ze korek juz byl nowy wczesniej wsadzony zrezygnowalem z nastepnej wymiany korka.Wymienilem tylko 2 oringi, ktore sa na korku zalozone zostaly troszkie wieksze od tych jakie byly korek na wcisk wkrecilem do zbiorniczka i Problem Zginal Wszystko teraz gra pieknie i cyka ..Taka drobnostka a tyle zachodu:)) Juz teraz Wiem ze W BMW uklad chlodniczy musi byc w 100% szczelny, bo jak nie to sie bedzie zapowietrzal... Pozdrawiam
  7. Witam Juz prawie od 2 latek posiadam BMW 3 e46 318i 118km z 1999r. Autko zagazowalem i i mialem prawie identyczny tak jak ty problem.Robilo sie duze cisnienie bardzooo duzzzee przewody jak kamien. dolny waz zimny. Wiec ze znam sie troche na mechanice wzielem sie do roboty. Zaczelem od sciagniecia glowicy glowica sprawdzona na szczelnosc byla dobra. Uszczelka poszla nowa noi glowica splanowana. Zlozylem, autko odpalilem ale nic mi to nie pomoglo, wzielem sie za dalsza robotke wymiana termostatu, pompy wody,zbiorniczka plynu (bo pekl) wymienilem korek zbiorniczka rozne metody odpowietrzania, odlaczalem przewody idace do parownika gazu, wymienilem odme przy okazji,odcinalem obieg plynu od nagrzewnicy, nawet termostat wyrwalem z obudowy aby sprawdzic czy pomoze jednak NIC NIE POMOGLO.Jezdzilem tak poltora roku od Tygodnia problem mi zginal.Czyli przewody miekke plynu nie ubywa wentylator sie zalacza dolny waz cieply jak sie go przegoni i . Juz mowie co to za przyczyna od dluzszego czasu zauwazylem ze ubywal mi plyn wiec dolewalem i nic z tego sobie nie robilem bo nie widzialem wycieku gdyz wyciek odparowywal az do pewnego dnia ze po dolaniu plynu ujechalem tylko 100km i znowu zabraklo w tym momecie wyciek zauwazony z pod korka zbiorniczka.A to ze korek juz byl nowy wczesniej wsadzony zrezygnowalem z nastepnej wymiany korka.Wymienilem tylko 2 oringi, ktore sa na korku zalozone zostaly troszkie wieksze od tych jakie byly korek na wcisk wkrecilem do zbiorniczka i Problem Zginal Wszystko teraz gra pieknie i cyka ..Taka drobnostka a tyle zachodu:)) Juz teraz Wiem ze W BMW uklad chlodniczy musi byc w 100% szczelny, bo jak nie to sie bedzie zapowietrzal... Pozdrawiam
  8. strzykawka z igla wcisnkac olej zwykly silnikowy i bedzie po problemie, a jak nie to wykrec sworzen z zwrotnicy sciagnij oslonke i wloz smar.
  9. GrzesBMW3e46

    330d Maglownica

    ATF Castrola lub Mobila i bedzie dobrze
  10. mam ten silnik i juz bym go nigdy nie kupil. Bierz 2.8
  11. Zadnych specjalistycznych urzadzen do tego nie jest potrzebne, aby byla prasa i to wszystko... i przy wciskaniu prosze zwrocic uwage aby sworzen prosto wchodzil i zeby doszedl do konca:) ma sie oprzec kolnierz sworznia o wachacz...
  12. Wymienialem tylko te zewnetrzne krotkie sworznie, dlugich nie wymienialem bo mam dobre ale i napewno ich tez da sie wymienic i jak zrobi mi sie luz na dlugich sworzniach to bede ich wymienial na sworznie mayle.Aby wyprasowac orgi. sworznie krotkie nalezy sciac kapturek nadlewke aluminium nastepnie wachacz na prase i go wyciskac.NIE UDERZAC MLOTKIEM>>tak samo ich wciskajac.Nie wbijacie ich mlotkiem bo od uderzenia zrobi sie luz na sworzniu.I tylko polecam taka robótke za oszczedzicie duzo kasy.Niestety zdjec z tej operacji nie posiadam ale robilem to sam w domciu posiadam mala praske.Przy wymianie sworzni zewn. zajelo mi godzine czasu.Polecam
  13. Witam kupilem sworznie na allegro mayle hd i bez zadnego problemu na prasie zamontowalem w orginalne wachacze BMW.Jezdze juz na nich kilka miesiecy i nic sie nie dzieje.
  14. GrzesBMW3e46

    330d Maglownica

    Witam bez obciazenia luzu moze nie widac, a tak jak miales na filmie pokazane to luz byl duzy bardzo duzy. Przerabiam to teraz w swoje buni i przymierzam sie do wymiany maglownicy po regeneracji. Jak kupisz uzywke to tez niewiadomo czy bedzie dobre a po regeneracji rok czasu gwarancje zawsze masz.
  15. to tak jak bys sobie dziure w oponie zalatal tasma.. zero bezpieczenstwa dla innych....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.