Skocz do zawartości

atebe

Zarejestrowani
  • Postów

    109
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    jest e60 545i a co dalej zobaczymy ....
  • Lokalizacja
    Świętokrzyskie

Osiągnięcia atebe

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Nie mogę sobie z tym poradzić ,jak stworzyć nowe SVT skoro po Read SVT otrzymuję- Generate SVT ist Failed (C105) , czytając po Read ECU - BDC nie ma na liście , gdzie czytać to SVT do generowania ? :mad2:
  2. masz rację kiedyś zwróciłem na to uwagę że był różny elevel ... dla tych modułów
  3. Jak w temacie zgłupiałem dziś , BMW G11 ,E-sysy 3.3.0 i Launcher PRO 2.8.2 po dokodowaniu wyposażenia webasto zgineła linia Flexray i komunikacja dla wszystkich modułów na niej, czy to możliwe aby zwykłe kodowanie doposażenia webasta które chodzi na LIN mogło wyłączyć inną magistralę danych >? zwracam się do mądrzejszych o pomoc , to G11 nie dało się szczytać po SVT- cafd code zrobiłem przez "Read Ecu"
  4. zajrzyj do nas bmw-serwis.com.pl i Skarżysko o dziwo
  5. sprawdź klemę (+) pirotechniczną przy akumulatorze ,tam musisz zalutować opornik 2,8 Ohm , albo zmień na nową klemę implozyjną
  6. jaka instalacja gazowa (producent) ,może ci rzeczywiście źle dawkować wtrysk gazu , albo krzywa wtrysku gazu nie pokrywa się z wykresem wtrysku benzyny( zła mapa) , częsty błąd instalatora gazu (trzeba ustawić przemnożnik )
  7. w serwisie BMW nic nie muszą flaschować ..... ponieważ montując nowy rozdzielacz ATC 35L na którego obudowie jest wygrawerowana 4 cyfrowa liczba określająca jego luz , siłę sprężyn , liczbę tą podaje podczas programowania i kodowania reduktora , jak ingerowałeś w reduktor (robiłeś jego regeneracje to te parametry się zmieniają ) to musisz sobie sam te liczby ustalić a są one tak samo schowane w procku jak klucze w CAS -ie .. tyle wystarczy , Zadaj pytanie na forum jak dorobić pestkę Immo do CASA aby odpalić BMW na pewno ci wszyscy odpiszą .. :D lub proponuje kupić program Ori od producenta ReDuktora
  8. nie rozumiem kolegi KKX5 moja odpowiedz tyczyła się modelu ATC 35L , i była napisana konkretnie pod ten model , Reklama !? .... a jak nazwać to iż osoby posiadające BMW 740XD F07 i etc jeżdzą bo różnych warsztatach i po naprawie reduktora mają klopot ze stale spiętym napędem na przód , a u nas usuwamy ten problem .. na pewno z Forum mają chociaż telefon . Nie trzeba flaschować modułu momentu ? .... to dlaczego podczas programowania wymiany ATC 350 450 45L 35L ISTA D /Rheinhold żąda 4 kodu określającego wartość skoku ustawioną fabrycznie DLA KAŻDEGO REDUKTORA INDYWIDULANIE ? skok ten kod sobie dobierzesz ..? :nienie: ,
  9. i jeszcze jedna przestroga ..... nie dorabiajcie żadnych zębatek z mosiądzu , stali ,aluminium do ATC 400 /500 konstrukcja jest tak przemyślana i po to zrobiona z plastiku , jeśli powstanie nadmierny luz na na koszy sprzęgłowym , zaczyna się wydłużać poobwiedniowy ruch roboczy i powoduje to wytarcie się zębów plastikowych i jest to sygnałem iż coś w środku reduktora ATC 400/500 jest nie tak ..Jeśli wszystko jest OK w reduktorze zęby zębatki nie pracuję w tym samym miejscu , podlegają regularnemu obrotowi z postępem o 2 zęby . Zastosowanie metalowej spowoduje że się nie wytrze a po drugie z chwilą awarii w koszu zablokuje wam na stałe napęd na przód i wtedy to już wszystko strzela (most przedni przeguby reduktor ) , a tak przy okazji zrobiliśmy sobie z 10 sztuk zębatek ze stali w specjalistycznym zakładzie jak ktoś ma wściekłą teściową z X3 chętnie oddam za darmo :P :twisted:
  10. oczywiście że spotkaliśmy się z takim powiedziałbym standartowym uszkodzeniem AT 35L , ASO wymieniają moduł momentu wzdłużnego i reduktor i czasami wał przedni wszystko jest OK (poza kasą :shock: ) mamy na to sposób iż wymieniamy elementy pojedyncze w reduktorze (tzw . regeneracja ) flash modułu momentu (niestety na stole ) i auto nie szarpie :D zapraszam pomożemy
  11. do kolegi mradziol .. bez kanału sobie nie poradzisz , sprawdzić trzeba luz na przednim wale i moście , to standart w AT35L 350 450 45L
  12. dorzucę informację dla innych , sami mieliśmy przez to kłopoty w nastawniku ATC 400 , niektóre zębatki sprzedawane na allegro (te najtansze ) mają zły kąt podcięcie zęba , objaw jest taki , po zmontowaniu nastawnika , sprawdzając go na sucho podłączając zasilanie , wykonuje szybki obrót zębatki do przodu , a po zmianie biegunów zasilania , ledwo ledwo cofa się . Wynik zastosowania takiej zębatki stale spięty napęd na przód , upalone tarcze ....i kłopoty . Niestety "ugotował " nam się nasz na gwarancji reduktor , po zakupie przypadkowej zębatki z Allegro ...
  13. Dystans nie ma wpływu , jeśli masz to E53 od 2003 wzwyż to nie ma problemu - mogą być tylko 2 zmienione ( reduktor ATC 500 ) to skompensuje
  14. rozmiar kół zawsze zgodnie z tabliczką BMW - znajduje się na wnęce drzwi kierowcy ,tam też są podane pary wymiarów opon na przód i tył
  15. zmień tarcze w ATC 400 na nowe , ATC 700 a takie same
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.