Skocz do zawartości

pawelpa

Zarejestrowani
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E30 316i Touring
    E34 525TDS 1994
    Jest E39 530dAT 2000

Osiągnięcia pawelpa

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Samochód zachęca cię sportowej jazdy :D A na poważnie miałem inne objawy i musiałem zmienić manetkę.
  2. Witam Mi również kiedyś coś kradło prąd. Sprawdzenie bezpieczników w schowku i bagażniku nic nie dało. Winowajcą okazał się padnięty wentylator klimy. On ma podobno jakiś duży bezpiecznik za schowkiem i tego nigdy nie sprawdzałem.
  3. Witam. Miałem ten sam problem. Żadne uszczelnienie na silikon nie pomagało, nowe uszczelki z ASO również. Problem zniknął po wymianie kloszy. Rok czasu walczyłem, dwa zastanawiałem się czy je zmienić. Teraz minęło pół roku i jest ok. :D
  4. Mi tempomat się wyłączał jak czujnik na pedale gazu, albo hamulca szwankował.
  5. Kiedyś też myślałem że wina leży w panelu Kupiłem inny używany i dokładnie tak samo się zachowuje - oczywiście oby dwa mogą być trafione , ale ciężko mi w to uwierzyć. Panele były rozebrane i wyczyszczone. Jak odpalę auto i jadę to jest ok, ale jak go zgaszę po chwili to masakra. A ponadto na obu panelach po odpaleniu klimatronik się ustawi na dwie kreski nadmuchu i po chwili auto zaparowane. Muszę ręcznie zmieniać. W lato tak samo upał na dworze, odpalam, a klimatronik na dwie kreski, więc żeby go schłodzić ręcznie nadmuch na maksa. Auto ma półtora roku i latem tylko DWA razy po wyjściu klimatronik włączył nadmuchy na maksa, a było to jak zostawiłem go na strasznym słońcu(auto czarne, klima sprawna) Uważam że któryś czujnik świruje. INPA nic nie nie podpowiada. Co jeszcze można sprawdzić? Edit Elwktrozawory sprawdzone
  6. Mam bardzo podobnie jak u ciebie. Jeśli po chwili jazdy zgaszę auto to później przez co najmniej 15 minut grzeje na maksa, a z reguły dużo dłużej. Przy temp. powyżej 15 stopni C problem nie występuje. Przy obecnych temp. jest to bardzo uciążliwe, bo klimatronik i tak ustawiam ręcznie szyby (grzeją na maksa) i twarz ręcznie ustawiam na zimne.
  7. Zamień czujniki miejscami i sprawdź, czy coś się zmieniło. W turingu zamiana bocznych jest banalnie prosta. Ja u siebie miałem walnięty przewód, a pech chciał że jak sprawdzałem miernikiem to akurat było dobrze.
  8. Ja naprawiałem tutaj http://allegro.pl/webasto-thermo-top-c-z-d-sterownik-plytka-naprawa-i3860864436.html Poszczególne elementy sprawne, całość nie działa - padła płytka(typowa usterka)
  9. pawelpa

    e 39 530 tuleje tylnej belki

    Na drgania na pewno ma wpływ Miesiąc temu zmieniłem komplet tulei i jest o wiele lepiej Dalej mam drgania, ale powiedzmy o połowę mniej na szczęście teraz o wiele mniej denerwują. Nie wiem co jeszcze trzeba by wymienić,a nie widać żeby coś było zużyte.
  10. Piec włącza się od razu(przy odpaleniu auta, z pilota, lub jak ustawie w navi), klimatronik później. Na pewno nie przy 16, jak już to 6. Za każdym razem jak wyłącze zimny silnik, np minutę po odpaleniu - słyszę wentylator webasta, który chłodzi piec. Przy odpalonym aucie pieca nie słyszę, ale wystarczy że dam rękę pod fotel kierowcy i czuję gorące spaliny z tłumika.
  11. Również przed zimą naprawiałem webasto i wszystko chodzi ok. Jeżeli chodzi o dogrzewanie wnętrza to u mnie na pewno nie włącza się po uruchomieniu webasto, dopiero po około 10-15 włącza się klimatronik, bynajmniej u mnie tak działa.
  12. pawelpa

    Kupno e39 525tds opinie

    Również jeździłem kilka lat tds-em(5), a kupowałem jako pierwszego diesla w niemczech. Spalanie w mieście max 9,5 z chipem (raczej spokojna jazda manual). Po tych kilku latach mogę powiedzieć że miałem super szczęście i kupiłem wyjątkowy egzemplarz, a tym bardziej czytając opinie i problemy na forum. Rok temu zmieniłem na 3,0DA i już wydałem około 5-6 tys (nie w silnik). Spalanie w mieście do 11. Po raz drugi TDS-a bym nie kupił, ze względu na problemy, które mogą w nie wystąpić, a także na trudna diagnostykę silnika. Jak kupisz w dobrym stanie to będziesz sobie to będziesz chwalił, a jak źle trafisz to współczuje, a 18L to chyba z dziurą w baku
  13. Kolego, masz absolutna racje dlatego ja również zmieniłem wszystkie uszczelki. Poległem tylko na uszczelce pod głowiczką i musiałem pompę sciągać, ale z resztą można sobie poradzić. Dodam tylko, że oprócz przecieku nie miałem żadnych innych problemów z pompą.
  14. Często leci ropa spod dekli bodajże samoregulatora. Są dwa u mnie lało się od strony bloku. Mało miejsca, ale idzie zmienić bez ruszania pompy.
  15. pawelpa

    Webasto e39 530d

    Miałem tak samo jak ty na krótko wszystko chodziło w samochodzie nic Płytkę wysłałem tu http://allegro.pl/webasto-thermo-top-c-z-p-sterownik-plytka-naprawa-i3600857016.html Dzisiaj właśnie wróciła zamontowałem i działa przy czym silnik miałem gorący i nie mogłem się dłużej pobawić. Teraz z niecierpliwością czekam na ochłodzenie :D i konkretne sprawdzenie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.