Skocz do zawartości

spectakillah

Zarejestrowani
  • Postów

    268
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O spectakillah

  • Urodziny 28.09.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 528i 2000 Imolarot II
    E60 520i 2005 Topaz-schwarz
    F11 520d 2012 Sophisto-grau
  • Lokalizacja
    OSTROŁĘKA
  • Zawód
    Maszynista pociągów

Osiągnięcia spectakillah

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. No więc będzie ktoś w stanie rozszyfrować w/w błędy? Co powoduje, że auto nie odpala? O co chodzi z tym pedal i pedal 2?
  2. Po skanowaniu INPĄ pokazał następujące błędy: 281D BSD generator : signal 27F8 Pedal input poti2 2741 Pedal 2:voltage supply (przy tym błędzie jest info, że może zapalać "checka") 27C4 main relais 299B battery sensor : signal Próbowaliśmy odblokować immo, czy tam synchronizować i nie można tej funkcji zainicjować, według speca oznacza to, że nie potrzeba tego robić, czyli nie tu pies pogrzebany i z immo wszystko OK. Jakieś sugestie? Co to za błędy?
  3. Też to obstawiałem... Pytanie - co teraz? Jak je odblokować? Właściwie to jak do tego doszło? Wszystko zostało ze starego auta...nie znam się na elektronice, ale wydaje mi się to dziwne.
  4. Witam kolegów! Wymieniłem silnik M54B22 w mojej e60 520i. Po owym zabiegu auto nie odpala. Wymieniłem sam tzw. słupek, reszta została bez zmian. Wszystko podłączone poprawnie. Rozrusznik kręci, iskra jest, paliwo na listwie także jest, ale nie ma impulsu na wtryskiwacze. Gdy podam w dolot jakiś latwopalny spray, auto odpala. Komp pokazywał błąd "engine failure, reduced power " czy jakoś tak. Po wykasowaniu błąd nie wraca. Jest jeszcze błąd dodatkowego pedały gazu, ale mniemam, że to od tempomatu, więc nie powinno być związku. Dodam, że dawcą było e39 z 2003 roku. Może spotkaliście się z podobnym problemem. Liczę na Wasze sugestie i z góry za nie dziękuję. Pzdr!
  5. Zacząłem od najtanszych rzeczy i wymieniłem filtr paliwa. Najtańszy shit, HART za 32 zł. Problem zniknął, wszystko jest ok. Z filtra zlałem bardzo żółte paliwo... I ciekawostka dla kolegi szczrz : wiem, że do TU są potrzebne swiece high power, wcześniej takie miałem. Później wymieniłem na Denso,nie do e39 i do tego mam 4 świece inne niż 2 pozostale. O dziwo wszystko jest ok a jeżdżę tak ze 2 lata. Pzdr!
  6. Kilkakrotne włączanie zaplonu nic nie daje. Nie słyszę pompki po przekreceniu kluczyka, jak w innych autach, ale wcześniej chyba też nie było jej słychać. Nie wiem, jak to jest u Was? A może to silnik krokowy? Gdzie on jest umiejscowiony? Kiedyś wyjmowalem przepustnicę do czyszczenia i chyba tam gdzieś się kryje...
  7. Na kompie błędów brak... Jutro rano spróbuję podpompować paliwo i dam znać.
  8. Witam po długiej nieobecności. Pacjent to 528i z LPG 2000r. Problem pojawił się niedawno, wraz ze spadkiem temperatury otoczenia. Jednak ostatnimi dniami, gdy było powyżej 15 stopni było to samo. Zawsze, gdy uruchamiam auto po nocy, muszę trochę dłużej (ze 3 sekundy) kręcić rozrusznikiem, do tego odpali za 3-4tym razem i to kulejąc, jakby pracował nie na wszystkich cylindrach,ale po ok 10 sekundach jest już ok. Auto do momentu miniecia przez wskazówkę niebieskiego pola lubi się przydlawic przy mocniejszym wcisnieciu pedału gazu. Po rozgrzaniu wszystko jest dobrze,nie ma spadku mocy, dlawienia. Odma ma przejechane ze 30.000 km, jeżdżę tylko na syntetyku, więc raczej nie jest zła. INPA nie pokazuje żadnych błędów. Świece wymienione w zeszłym roku. Gdy dodam gazu podczas uruchamiania jest lepiej, ale po złapaniu obrotow gdy puszczę pedał, te znów spadają i auto gaśnie. Może to pompa paliwa nie wytwarza żądanego ciśnienia, bo przy ok 4tej próbie auto odpala znacznie łatwiej. Jakieś sugestie?
  9. Kolego na pewno uszczelka pokrywy zaworów jest winna. Przerabiałem już kilkakrotnie ten temat. Kapiący olej smaży się na kolektorach lub obudowach katów. PZDR!
  10. Witam! Dzięki, że jak zwykle można na Was liczyć, koledzy. Wracam po nocce z pracy a tu 12 odpowiedzi. Temat ciekawie rozwinął się pod koniec :) Zatem klamka już zamówiona, niedługo podmianka. Nie będę dawał znać czy sobie poradziłem, bo innej opcji nie ma :) Czynność raczej prosta acz wymagająca cierpliwości. Boję się zdejmować boczki, bo gdy w poprzednich autach to robiłem (montaż car audio), zawsze potem to spasowanie nie było już takie samo, coś tam trzeszczało, skrzypiało...Tak czy siak wkrótce i tak mnie to czeka, gdyż nie działa mechanizm opuszczania szyby w tychże drzwiach. Brak klamki jest jednak problemem z początku listy "pilne". Do tego robienie za szofera, który otwiera drzwi każdemu pasażerowi (co innego pasażerkom, choć nie jestem tak rycerski :D ). Moja klamka również jest plastikowa, jak i pozostałe 3. Nie testowałem magnesem :D PZDR!
  11. Witam! Jak w tytule, kolega okazał się silnoręki i podczas próby otwarcia drzwi urwał klamkę wewnętrzną. Czy da się ją wymienić bez ściągania tapicerki drzwi? PZDR!
  12. Wiem, widziałem ich oferty. Chyba w końcu się zdecyduję, bo nawet na forum można znaleźć moje posty na ten temat sprzed 2 lat :oops: Szczerze to spodobała mi się jazda bez ASC, zwłaszcza zimą. Na początku uważałem, teraz OGIEŃ! Będę chciał sprzedać auto a taka usterka od razu rzuci się w oczy potencjalnemu nabywcy. Nie zamierzam nikomu mydlić oczu i opowiadać, że to jakiś czujnik tylko chcę uczciwie zaoferować auto w jak najlepszej kondycji. PZDR!
  13. Przepustnicę, naturalnie. Wyjąłem (trochę grzebania jest) przepustnicę, na warsztat i jazda sprayem do gaźników lub Pb i papierem. Lśniła jak nowa a błąd był ten sam. Jest kilka typów z tego, co pamiętam. Ja miałem chyba z żółtą naklejką a kolega z niebieską...nie chcę wprowadzić Cię w błąd, bo trochę czasu minęło...w każdym razie spróbuj skasować adaptację, powinno pomóc. U nas (specjalnie dzwoniłem do kolegi) problemów po dziś dzień brak.
  14. Kolego, spotkałem się z błędami MDK (nie pamiętam dokładnych numerów błędów) w dwóch 528i, z których jedna była i nadal jest moja. Oba błędy ok 2,5 roku temu. W obu przypadkach rozwiązaniem było skasowanie wartości adaptacji, problem ustąpił z miejsca i nigdy do tej pory nie powrócił w żadnym z tych aut. Objawy typowe i takie właśnie, jak opisałeś. Za pierwszym razem wyjmowałem, czyściłem, itp, dopiero na końcu kasowanie adaptacji. W drugim aucie od razu kasowanie adaptacji i po problemie. Spróbuj i mam nadzieję, że pomoże. PZDR!
  15. Kolego z Ostrołęki, komu to dałeś sterownik do naprawy? Oddałbym też swój, bo u mnie ten problem trwa już od 2 lat ponad i szczerze mówiąc to już przestałem go dostrzegać. U mnie jest tak, że gdy odpalam zimny to jest ok, ale po kilku km lub ponownym odpaleniu już jest lipa. Gdy auto odstoi kilka godzin znowu jest ok aż do ponownego odpalenia lub nagrzania się. Sterownik oczywiście z końcówką 001 :(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.