dokładnie. Elekt uszkodzenia głowicy czy choc by uszczelko pod głowica spowodowany jest zbyt uboga mieszanka paliwowo powietrzna przez co jest duzo wyzsza temperatura spalania. Ja do m52b28 zalożyem sam gaz u siebie w garazu i chodzi poki co 9tyskm rewelacyjnie. Założyłem sobie Staga 300-6 plus, wtryskiwacze MagicJet reduktor scorpion st i jest galanta. Zbiornik mały bo 34l w miejscu koła(na koło kłade dojazdowke 115/.90/16 i mam cały bagaznik do dyspozycji. Instlacja schowana tak ze nic nie widac zadnych przewodów pod maska a wlew gazu pod klapka benzyny. Spalanie mi w trasie przy spokojnej jezdzie wychodzi 10,5, miasto 15l , średno jak jezdze czasami boka łapie to wychodzi 12-13 gazu + ogrobina wachy na rozpałke. Na gaz przełacza mi sterownik po uzyskaniu temperatury cieczy chłodzacej 24 stopnie. Jak chcesz to moge Ci załozyc gazidełko. Mnie koszta wyniosły 1800zł czesci:) Jak juz pissałes chcesz miec cos z wyzszej połki to paowało by dac 2x listwa matrix 544 z tym ze one kosztuja po 440zł sztuka. Wystrzegac sie nalezy przede wszystkim Valteców ktore sypią sie po 5-10kkm. i co z tego ze tanie wtryskiwace czy zestawy naprawcze jak to sie tak szybko sypie. Jesli ktos chce to moge fotke przesłac instali mojej:) Nawet na przegladzie na stacji diagnostycznej nie zawuwzyli ze mam instalke lpg:D :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Co do przełaczania sie przywysokich obrotach na benzyne to jest tak ze na gazie ustawiamy sobie warunki pracy silnika przy których gaz bedzie zasilał silnik np w zakresie obrotow 550-6000 i 5 s po kazdym uruchomieniu silnika zwłoki. Tzn silnik uruchamiamy na benzynie, mija 5s (silnik ciepły) i mamy gaz, jak przekroczysz 6000obr przełacza si sie na benzyne sterownik, przy 6500obr masz odciecie paliwa, obroty spadaja do 6000obr i załacza sie ponownie gazidełko:) Ehhh moża by o gazie pisac i pisac:)