Skocz do zawartości

vipkwiecien

Zarejestrowani
  • Postów

    49
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O vipkwiecien

  • Urodziny 29.06.1987

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X3 E83 3.0i

Osiągnięcia vipkwiecien

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. 3.0i automat GM5biegowy. w butle pod samochodem wchodzi 42l. Na zbiorniku poza miastem robie ok 280-300km co daje ok 14-15l/100km Miasto do 200km czyli ok 21l gazu w zaleznosci od korkow
  2. były wersje pojedyncze z pełnym M pakietem gdzie juz w fabryce wkładali szpere M5 do e39 w 540i ale to rodzynki.
  3. jak komuś potrzeba szpere do e39 to ja mam oryginał M5 25% 3.15 ze srubami. cena 1500zł + moge załatwić półośki za 300 (za tyle wytargowałem na allegro ale zrezygnowałem z zakupu)
  4. koledzy potrzebuje opisu złacza diagnostycznego do 528i 96r a dokładnie na którym pinie (najlpiej foto by sie przydało) znajduje sie transmisja L i transmisja K. Bardzo mi to potrzebne:(((
  5. vipkwiecien

    [E39] Kontrolka Airbag

    koledzy mam takie pytanie, poniewaz mam dostep do sprzetu KTS bosch chciałem sprawdzic sobie poduchy. Tylko ptroblem jest taki e potrzebuje opis złacza diagnostycznego a przedewszystkim wiedziec na ktorym pinie jest transmisja L oraz transmisja K
  6. vipkwiecien

    Zimowy DRIFT :)

    crazytomi jak ci przod ucieka to musisz uzyc sprzegła. Ja jak kupilem 528 we wrzesniu mialem dokładnie ten sam problem z uciekajacym przodem. skrecalem dawałem gaz w podłoge a samochod jechał prosto nawet na mokrym asfalcie. koleszka szaleje e30 320 juz 3 lata i pokazał mi jak to sie robi. Trzeba wyczuc sprzegło w ten sposob zeby nie tyle strzelic z niego bo to niezdorwe co wprowadzic lekki poslizg na kołach prostych przy delikatnym w miare puszczaniu sprzegła. Motyw musi byc taki zeby koła tylnie wpadły w poslizg zanim skrecisz. moje poczynania http://www.youtube.com/watch?v=Zb-Mhz3St88 http://www.youtube.com/watch?v=4UZYdfoMKUo http://www.youtube.com/watch?v=AAE7jaPWzCo&feature=channel ogolnie rzecz biorac najbardziej lubie mokry asfalt bo na sniegu ciezko sie rozpedzic a na suchym asflalcie trzeba ostro gniesc samochod
  7. dokładnie. Elekt uszkodzenia głowicy czy choc by uszczelko pod głowica spowodowany jest zbyt uboga mieszanka paliwowo powietrzna przez co jest duzo wyzsza temperatura spalania. Ja do m52b28 zalożyem sam gaz u siebie w garazu i chodzi poki co 9tyskm rewelacyjnie. Założyłem sobie Staga 300-6 plus, wtryskiwacze MagicJet reduktor scorpion st i jest galanta. Zbiornik mały bo 34l w miejscu koła(na koło kłade dojazdowke 115/.90/16 i mam cały bagaznik do dyspozycji. Instlacja schowana tak ze nic nie widac zadnych przewodów pod maska a wlew gazu pod klapka benzyny. Spalanie mi w trasie przy spokojnej jezdzie wychodzi 10,5, miasto 15l , średno jak jezdze czasami boka łapie to wychodzi 12-13 gazu + ogrobina wachy na rozpałke. Na gaz przełacza mi sterownik po uzyskaniu temperatury cieczy chłodzacej 24 stopnie. Jak chcesz to moge Ci załozyc gazidełko. Mnie koszta wyniosły 1800zł czesci:) Jak juz pissałes chcesz miec cos z wyzszej połki to paowało by dac 2x listwa matrix 544 z tym ze one kosztuja po 440zł sztuka. Wystrzegac sie nalezy przede wszystkim Valteców ktore sypią sie po 5-10kkm. i co z tego ze tanie wtryskiwace czy zestawy naprawcze jak to sie tak szybko sypie. Jesli ktos chce to moge fotke przesłac instali mojej:) Nawet na przegladzie na stacji diagnostycznej nie zawuwzyli ze mam instalke lpg:D :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Co do przełaczania sie przywysokich obrotach na benzyne to jest tak ze na gazie ustawiamy sobie warunki pracy silnika przy których gaz bedzie zasilał silnik np w zakresie obrotow 550-6000 i 5 s po kazdym uruchomieniu silnika zwłoki. Tzn silnik uruchamiamy na benzynie, mija 5s (silnik ciepły) i mamy gaz, jak przekroczysz 6000obr przełacza si sie na benzyne sterownik, przy 6500obr masz odciecie paliwa, obroty spadaja do 6000obr i załacza sie ponownie gazidełko:) Ehhh moża by o gazie pisac i pisac:)
  8. vipkwiecien

    [E39] Kontrolka Airbag

    odepnij akumulator i poczekaj 15min :idea:
  9. vipkwiecien

    [E39] Kontrolka Airbag

    a dużo roboty jest zeby dostac sie do wskaźników??
  10. vipkwiecien

    [E39] Kontrolka Airbag

    sprawdziłem i jest ok. dziwi mnie to ze ona nawet w tescie zegarów nie swieci sie :?
  11. chcac w miare tanio zrobić szpere to wychodzi na to ze można było by tylko kupić sam kosz z mechaniznem różnicowym:)
  12. a flansze pozostana oryginalne z 528 czy trzeba bedzie wymienic???
  13. palnik mam taki na propan i daje rade:) tylko pytanko takie czy jak wsadze cały kosz szpery to czy bedzie on pasować do tego wieńca mojego ??? JAk flanszy wyjsciowych na poł osie nie wyjme to chyba raczej nie bede mógł wyjać całego kosza z satelitami i kołami koronowymi. Co do ustawiania ataku i wieńca to mniej wiecej wiem o co kaman i sposob na gazete:)
  14. chodzi o przełożenie koła zebatego współpracującego z kołem atakowym ??? Cieżko to jest zrobic ???
  15. jak masz szpere to na oznaczeniach bedziesz miec literke S oraz przełozenie np 3.43. Kolejn metoda wrzucasz bieg N, podnosisz jedno tylnie koło i probujesz krecic nim, jak zrobisz kilka obrotow i koło bedzie sie krecic cały czas to nie masz szpery, jak zablokuje sie to masz. Lub ewentualnie podnies jedno koło na podnosniku, wsiadz do samochodu włacz 1 lub R i probuj DELIKATNIE ruszyc. JAk samochod sie ruszy ewentualnie spadnie z podnosnika to masz szpere, jesli koło bedzie sie obraca w powietrzu to nie masz szpery:) Jaka ewentualnie cena za szpere??? bo szukam czegos taniego do 528
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.