Skocz do zawartości

mzloty

Zarejestrowani
  • Postów

    265
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O mzloty

  • Urodziny 02.12.1976

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 540i touring + lpgtech328/yeti/kme twin
  • Lokalizacja
    Suwałki
  • Zawód
    Nauczyciel/instalator LPG

Osiągnięcia mzloty

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Korek zbiorniczka wyrownawczego byl wymieniany?
  2. Mniej chodzi co (choc to tez ma znaczenie duże), ale ważniejsze jak. Czyli ważne gdzie i kto zamontuje. Przykład tutaj: http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?f=17&t=63339&hilit=bmw&view=unread#unread
  3. Skup sie na wyborze dobrego instalatora. Bo on tu jest podstawa sukcesu. Polecam wizytę na lpg-forum.pl.
  4. nie pakuj sie w 5 gen, a załóż w DOBRYM ZAKŁADZIE 4 gen i ciesz się jazdą. Polecam wizytę na lpg-forum.pl
  5. By sprawdzić, czy to problem gazu wystarczy pojeździć na benzynie. A jeśli reduktor zamarza znaczy źle wpięty w układ chłodzenia.
  6. jeśli KME to lepiej TUR. Ma regulator dzwigniowy (a silver iglicowy - wrażliwy na brud).
  7. hanki zdecydowanie zielone lub barracudy (bez dysz). Fajne auto do gazowania- choć pracochłonne. Pamiętaj, że najważniejszy jest tutaj człowiek monujący, a mniej ważne komponenty (choć nie piszę, że one są nie ważne). Pięknie mieszczą się dwa reduktory pod dolotem (zakładałbym 2 x zavoli lub 2 x kme tur - oczywiście zabawy więcej niż z jednym reduktorem, ale święty spokój). Przed montażem trzebaby podłączyć się i sprawdzić serownik silnika pod kątem błędów, podejrzeć adaptacje. Szukaj dobrego gazmena i ciesz się jazdą oszczędzając. W razie czego pisz PW lub dzwoń 503153373, podpowiem/pomogę. Polecam pocztać i zapytać na www.lpg-forum.pl
  8. nie ma czegoś takiego jak uniwersalna mapa. Mapę robi się pod samochód, bo każdy egzemplarz hest inny!
  9. Gold powinien dać tutaj radę przy grzecznej jeździe. Jak wyżej dwie sztuki wskazane. Najtaniej dołożyć drugiego GOLDa.
  10. Jesłi LPG jest zgodne ze sztuką to oba silniki współpracują dobrze.
  11. Co to w ogóle za hasło: sekwencja? To jak bym powiedział, że mam samochód. Jeśli instalacja jest poprawnie założona, na dobrych komponentach (o co pytać: elektronika/sterownik, reduktor, wtryskiwacze), to warto kupić z gazem. I tyle w temacie.
  12. Na wolnych przy ciepłym silniku 0,28. Sprawdz szczelność again. Jak dolot przed przepustnicą szczelny, to może jakieś węże od podciśnienia, może tył kolektora (tan są zaślepki, które lubią sparcieć), może separator oleju....
  13. Nie jest to przez sądy, a zapewne przez jakieś niedomaganie instalacji gazowej. Zapraszam na www.lpg-forum.pl Nie da się zdiagnozować nic bez podstawowych informacji jak również bez podejrzenia chociażby pliku osc lub logów z inpa......... :mad2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.