Skocz do zawartości

krzysiekjanicki

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krzysiekjanicki

  • Urodziny 21.06.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520i 1998

Osiągnięcia krzysiekjanicki

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Mam Pytanko w jakim jest języku Pa soft 1.4 bo nigdzie nie jest napisane jakie ma dostępne języki czy można zmienić np. na polski Bo zastanawiam się nad zakupem oryginału nie chińczyka
  2. witam u ciebie to na 100% czeka cię wymiana górnego wahacz u mnie tak było i pomogło rada jak będziesz wymieniał do nie kupuj chińskich podrób bo ci to wróci po 1 kkm pozdrowionka
  3. ok spróbuję na początek zakupie używkę sprawną i tak mam do wymiany i tak jak coś to dam znać jakie wyniki tego są
  4. witam i ja jestem po wymianie stycznika przepustnicy ale niestety nie pomogło nadal się zapala samo asc cały czas ten sam błąd (wymieniłem na oryginał nowy + nową oryginalną nową linkę przepustnicy) ale znalazłem kolejny błąd zawór biegu jałowego pokazuje błąd. Mam pytanie czy to jest jakoś ze sobą powiązane.
  5. naprawdę nikt nie wie czy można ten stycznik przekaźnik jakoś sprawdzić czy on jest zepsuty
  6. odpiąłem ten kabel to też jest przepustnica ASC i zginęła kontrolka na chwilkę ale po 30 sekundach znowu się zaświeciła będąc na biegu jałowym nie jadąc i powtórzył się ten błąd 1.mam pytanie czy można tą przepustnice jakoś sprawdzić miernikiem 2.czy przy zmianie na inną przepustnicę trzeba nową adaptować dziękuje za pomoc
  7. tak nie da się jej wyłączyć guzikiem jak postoi przez noc (ok. 10godzin)to nieraz ginie. Ale po jakimś czasie zapala się nie ma reguły kiedy nieraz 5 kilometrów a nieraz 700km jadę i zapala się w czasie jazdy. Tak było tydzień temu. A teraz w ogóle nie gaśnie. :evil:
  8. Witam Mam problem że zapala się kontrolka ASC a ABS nie zapala się i działa prawidłowo po sczytaniu błędu na impie 5,0 pokazało błąd może ktoś wie co to jest ================================= ERROR MEMORY REPORT 57 DKI - Signal of Motronic (ADS - part) Error frequency : 255 Vehicle speed 2.75 km/h ASC passive ABS - control passive stop light switch on ASC - controlpassive ================================= moja bunia to E39 520i 150km produkcja (10.1997 w realoem) w dokumentach 01.1998
  9. Sprawdź końcówki drążka reakcyjnego u mnie tak się działo bo on miał luz drżała kierownica podczas hamowania.
  10. u mnie było tak samo wymiana termostatu pomogła
  11. Witam normalnie można ją kupić w sklepie.
  12. musisz wpisać kod od blokujący radio powinneś mieć go w książce od radio jak go nie masz musisz jechać na serwis i podadzą ci kod za darmo jak radio jest z tego samochodu pozdrawiam Krzysiek
  13. witam ja tak mam ale tylko jak odpalam zimą silnik przez parę sekund niestety ale latem nie ma tego latem też nie wiem co to może być mam nadzieje że ktoś napisze co to może być pozdrawiam
  14. witam właśnie wymieniłem sprzęgło miałem te same objawy okazało się że łożysko oporowe zdjęte było w dwóch częściach i bez kulek lecz docisk przez to był przypalony a tarcza była jak nowa i tak polecam wymianę całego kompletu pozdrawiam
  15. kolego to normalne ze w połowie czerwonego pola zapala się rezerwa a tankowanie mam tak samo wystarczy dobrze ułożyć pistolet u mnie najlepiej wchodzi jak układam go na boku pozdrawiam i życzę cierpliwości przy tankowaniu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.