Skocz do zawartości

janosek

Zarejestrowani
  • Postów

    125
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    320td

Osiągnięcia janosek

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. u mnie jest inaczej. Radio wskoczyło w tryb transport mode i teraz jak chce się z nim połączyć to wyskakuje błąd tak jak by radia w ogóle nie widział. Nie mogę wejść w konfiguracje radia żeby wyłączyć tryb transportowy
  2. Cześć, przypadkowo włączyłem przez inpe funkcje transport mode on w radiu( business E46) radio oczywiście zgasło. Teraz jak próbuje je uruchomić ponownie to inpa nie może się z nim połączyć i wywala błąd. Może ktoś wie czy jest jakiś inny sposób żeby radio ożyło. Da się przez jakiś inny moduł wyłaczyc ten tryb transportowy? Będę wdzięczny za pomoc i sugestie
  3. tylko u mnie nigdy nie było gwizdania do tej pory, pojawiło się właśnie w komplecie ze zmianą oleju, wczesniej jak zmieniałem olej zawsze było ok i nic nie gwizdało
  4. Witam, ja jakoś mam podejrzenie co do jakości tego oleju jednak bo w takiej podrabianej opcji może być wszystko łącznie z najtańszym minerałem( i pewnie tak zazwyczaj jest) a wtedy silnik nie będzie pracował prawidłowo i turbo może mieć słabe smarowanie zwłaszcza na zimnym. Zmieniłem olej na minimalnie rzadszy żeby poprawić smarowanie na zimnym bo troche mi klepie popychacz po odpaleniu a teraz po wymianie jest jeszcze gorzej :mad2: Chyba kupie olej z pewniejszego źródła i wymienie dla spokojności zanim mi turbo padnie Dzieki za sugestie Pozdrawiam
  5. Witam, jak w temacie, po wymianie oleju zaczęło mi gwizdać pod maską( raczej turbina), gwizd występuje głównie na zimnym silniku w przedziale 1500-2000 obrotów później go już nie słychać, ewidentnie nasila się ze wzrostem obrotów nie wiem czy to wina zmiany oleju z 5W40 ( był do tej pory) na 5W30(zalałem teraz) że turbo pogwizduje czy kiepskiej jakości oleju, był Motul a teraz wlałem sygnowany przez BMW ale może jakaś podróba bo kupowałem przez allegro( nie była to najtańsza oferta z dupy tylko hurtownia ale kto wie). Ogólnie silnik jakoś głośniej chodzi i mniej "kulturalnie" niż na poprzednim oleju :( Jak myślicie czy to kwestia oleju czy turbina cos niedomaga? a może jakaś nieszczelność powoduje takie pogwizdywanie? chodzi o silnik 320td 150 CR
  6. janosek

    [E46] co to za zderzak?

    aaaa to by się zgadzało :) Dzieki wielkie ze rozjaśnienie wątpliwości :cool2:
  7. janosek

    [E46] co to za zderzak?

    Witam, czy takie srebrne wstawki w zderzaku jak na foto wchodzą w skład jakiegoś pakietu (np. chrome line) czy była to po prostu opcja do wyboru. Część modeli ma część nie w tym samym roczniku i stąd moje pytanie tu jest: http://otomoto.pl/bmw-330-cabrio-2002-r-330i-szwajcaria-C29510691.html tu nie ma: http://allegro.pl/pilnie-bmw-320-cabrio-z-lpg-okazja-i3374398273.html
  8. tylko czy przy walniętym jeżu obroty dmuchawy wzrastały by proporcjonalnie do sterowania z klimatronika? z reguły to chyba dmuchawa nie reaguje na sterowanie tylko żyje własnym życiem jak jeż jest zwalony, a tu wszystko działa dobrze tylko dmuchawa wieje tak jak by była "lekko zatarta" no ale może takie objawy tez sa związane z jeżem :(
  9. Witam, mam taki mały problem z nadmuchem, dmuchawa działa ale siła nadmuchu jest wg mnie słaba. Zwiększając siłę nadmuchu na panelu nadmuch wzrasta i to wszystko funkcjonuje prawidłowo ale jakoś cherlawie. W focusie żony na pierwszsym biegu dmuchawa wieje bardziej niż tu na max. Co to może być bo chyba raczej nie jeż? Może silnik dmuchawy jest już słaby ? Spotkał się ktoś z podobnym tematem?
  10. że taki przebieg przez 5 lat to mnie wcale nie dziwi ale fryzjer??? :) raczej nie śmigaja po całej Polsce z nożyczkami :) a to ze ktoś robi małe przebiegi dieslem to też nic nowego, część osób kupuje samochód który mu się podoba i czasem nawet nie wiedzą z jakim silnikiem jest, nie znaja się na tym i nawet nie chcą znać, sa tacy :)
  11. to chyba jakis obwoźny fryzjerzyna musiał był skoro w 5 lat nalatał koło 300 tys. km :) czego to teraz nie wymyslą :duh:
  12. udało mi sie podpiąć mojego przecinaka do INPY i sprawdzić korekcje tym razem wyszło: cyl 1 0.40 cyl 2 0.02 cyl 3 0.00 cyl 4 0.00 pomiary były wykonane na ciepłym silniku(temp.wody 80') obroty 830 czyli wydawało by się że chyba idealnie pracują. Przy zwiekszaniu obrotów np do 2500-3000 na pierwszym wtrysku wartosc podnosiła się do 1,6 do 1,8 ,na drugim minimalnie do 0.50 a trzeci i czwarty ani drgnął 0.00 cały czas niezależnie od obrotów I teraz pytanie czy to może swiadczyc o tym że wtryski są jednak OK i trzeba szukac gdzie indziej problermu klepania na zimnym?? Może ten pierwszy jednak nie do końca. No i czemu 2 i 3 pokazywały cały czas 0.00 czy to normalne nawet dla idealnie sprawnych wtryskiwaczy czy jednak cos nie tak?? Może komp nie mógł odczytac parametrów z tych wtryskówi pokazywał 0.00 Bede wdzieczny za sugestie
  13. może troche ciszej ale dźwiek dosyc podobny, jak by był casły czas niezaleznie od temperatury to juz bym chyba zrobił w pampersa i obstawiał klapkę bo szczerze to ich nie sprawdzałem nigdy ale skoro po rozgrzaniu objaw przechodzi to raczej(na szczescie) nie to. W okolicach wtrysków mam troche mokro i widac że któryś musi się pocić(albo przelew), nie ma tego jakoś dużo ale jest troche mokro może to jest przyczyna klepania wtyrysku?? Troche dokreciłem pierwsze dwa wtryski do których jest łatwiejszy dostęp i od tego momentu klepanie stało się mocniejsze dla tego własnie obstawaim wtrysk a nie zawory(szklanki) jak wczesniej sądziłem
  14. nadwrażliwy pewnie tez bo właśnie słyszę że jest inaczej niż było i tak raczej nie powinno być. Wtrysk słychać tak jak by ktoś uderzał rytmicznie młoteczkiem w kowadło :) i wraz ze wzrostem predkości obrotowej stukanie przyspiesza. Bardzo podobny dźwiek do stukajacego zaworu ale raczej to nie on. EGR, zaworki, odma wszystko sprawdzone i kopcenia tak bardzo się nie czepiam bo wiem ze chip go wzmaga ale stukania raczej nie powinno być i tu drązę temat zeby sie nie obudzic z dziurą w tłoku. Mysle że korekty odczytane z inpy dały by jakis obraz do dalszej dziagnozy. Dodam tylko że jak zapalę po nocy to przez kilkanascie sekund tego stukania nie ma dopiero po chwili się pojawia i słychac je aż do rozgrzania silnika i potem znika :?
  15. Chyba sam zainwestuje w inpe i z pomocą forumowiczów dojdę do prawdy dzieki za checi :cool2: Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.