Skocz do zawartości

yoshimura01

Zarejestrowani
  • Postów

    6 604
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    MPerformance
    E46 320d M47N
    E60 530d M57N
    E90 330d M57N2
  • Lokalizacja
    RADOM

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia yoshimura01

Wielki Mistrz marki

Wielki Mistrz marki (14/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Motip Crafts Spray - lakier do plastików (biala puszka 400ml)
  2. Przy probie rozruchu odepnij na 2 sekundy wtyczke czujnika CR i podepnij ponownie (w czasie krecenia rozrusznikiem). Silnik powinien zaskoczyc od razu jesli wszystko jest ok z ukladem
  3. Jesli przy probie rozruchu obrotomierz podskakuje to czujnik GMP jest ok. Problemem jest "pusta" pompa VP44. Aktualnie Twoje proby rozruchu powoduja tylko jej uszkodzenie. Najwazniejszy rozruch przy tej pompie jest ten pierwszy, gdy jest jeszcze zalana paliwem. Wtedy trzeba krecic do czasu zaplonu. Krecenie stacyjka na 2 nie odpowietrza pompy VP44. To tylko nabicie niskiego cisnienia przed pompe (do filtra paliwa). Jedyny sposob BEZ USZKODZENIA (zatarcia) pompy VP44 to podpiecie recznej pompki vacum i przetoczenie paliwa przewodem paliwowym powrotnym. Tylko ten sposob daje pewnosc natychmiastowego rozruchu nawet bez luzowania wysokich cisnien na wtryskach. I powtarzam nie kreccie suchej pompy, bo jesli nawet odpali teraz to i tak za kilka dni oddasz ja do regeneracji.
  4. Druga sekcja pompy hamulcowej ma nieszczelnosc. Wymien pompe hamulcowa (ta mocowana na servo), odpowietrz uklad i wszystko bedzie ok.
  5. Sprobuj w NCS przekodowac pustym plikiem MAN modul EKFP.
  6. Szkoda, ze nie wybrales wersji foteli komfort (z lamanym oparciem). Wszystko jest do zrobienia, lacznie z pamiecia dla obu foteli :cool2:
  7. Zawsze lutowac. Jest to najpewniejszy sposob na bezposrednie połączenie układu.
  8. Gora i dol musza miec przejscie na dzwonku. Sa one spiete w jedna. Jesli gora lub dol ma przerwe to grzanie nie ruszy.
  9. Przede wszystkim wypiernicz z ukladu termistor maty, ktory byl razem z mata, tak zebys mial sama linie + i -. Gruby zielono/fioletowy z wtyczki auta do linii + na macie. Gruby brazowy do linii minus na macie. Cienki sygnalowy do jednej nozki termistora 10kOhm, a druga nozke dodatkowym przewodem o identycznym przekroju do masy maty. Sygnal po prostu musi byc zasilony pradem, aby panel dostal informacje o temperaturze na macie za pomoca zmiany rezystancji na czujniku. Teraz masz uklad stabilizowany jednym "czujnikiem" termicznym. Kluczyk na 2 pozycje stacyjki i test grzania. Jesli nie pojdzie sprobuj nowy termistor NTC 10kOhm albo wiekszy NTC 15kOhm. Zwroc uwage, aby to byly NTC, bo moze dostales PTC i tu bylby problem.
  10. Powiem Ci, ze nigdy nie mialem problemow z podpieciem uniwersalnych mat. Podpinalem pod panele poliftowe, pojedyncze przyciski przedliftowe, rolkowe sterowniki ze starszych modeli i zawsze bylo ok. Przychodzi mi jedynie na mysl uszkodzony (spalony) termistor, ale mowisz ze wszystko gra z ukladem... to juz nie mam pomysłu co dalej :|
  11. Sprawdz czy masz ciaglosc ukladu za pomoca "dzwonka" na multimetrze. Sprawdz czy nie spalilo bezpiecznikow od grzania. Czy sprawdzasz przekrecajac kluczyk w pozycje 2? Czy maty, ktore kupiles nie maja przypadkiem wlasnego wbudowanego termistora?
  12. Dlaczego do plusa?? Na schemacie masz wezel na mase (minus).
  13. Sprawdź miernikiem czy jest ciągłość ukladu. Na pewno wszystko dobrze podpiete wedlug schematu? Nie spaliles termistora za dlugim lutowaniem?
  14. Jak rozbierzesz siedzisko to bedzie go widac. Nawet mozesz sprobowac odchylic ten fragment wchodzacy pod oparcie i bedzie widoczny. Moze sie obekdzie bez roztapicerowania siedziska. Wytnij stary, wlutuj nowy i wszystko zagra jak powinno. Tak, ten jest ok.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.