Skocz do zawartości

Gregy76

Zarejestrowani
  • Postów

    152
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Gregy76

  • Urodziny 22.05.1976

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 Touring 2001 M47

Osiągnięcia Gregy76

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Gregy76

    Samopoziomowanie lamp xenon

    Zrobiłem dziś test: stanąłem przed ścianą z 5m i usiadłem na masce, światła obniżyły się o około 5cm, poziomowanie świateł podnosiło lampy skokami po ok 1cm co kilkadziesiąt sekund, czyli całkowite wypoziomowanie lamp może trwać nawet kilka minut - nie czekałem do końca.
  2. Gregy76

    Samopoziomowanie lamp xenon

    Myślę że na górce wahacze ustawiają się inaczej i lampy mogą się regulować, ale ruch raczej jest niewielki. Maris801801 nie wiem jak obserwowałeś te lampy przy wjeżdżaniu na górkę (jakoś nie mogę sobie wyobrazić, ale proponuje byś zrobił test jak koledzy proponują. Będziesz w stanie zauważyć nawet minimalny ruch - nie spodziewaj się dużych zmian.
  3. Gregy76

    Samopoziomowanie lamp xenon

    Nie wystarczy. Bo jak któryś czujnik przy wahaczu będzie uszkodzony to po włączeniu zrobi test silników normalnie (góra, dół) a później ustawi lampy w najniższej pozycji.
  4. Ja w fotelu kierowcy naprawiałem silnik - zużyte szczotki. Teoretycznie nierozbieralny, ale dało radę zrobić bez większego problemu. Obudowa zamknięta na metalowe zaczepy, które można rozgiąć. Mi nie umarł od razu i jak się zacinał to słychać było, że coś tam iskrzy. Nowe szczotki dopasowane, przylutowane do przewodów i działa już przynajmniej rok.
  5. Urwana świeca - no może się zdarzyć, ale już wrzucenie jej do silnika przez profesjonalny serwis, gdy dostępne są stosunkowo tanie metody usuwania ukręconych świec dalekie jest od uszkodzenia spowodowanego wiekiem auta. Zdecydowanie jest wynikiem wyboru niewłaściwej metody naprawy. Na pewno nie mieli zestawu do wykręcania urwanej świecy, więc po co mieli wołać kogoś ze sprzętem, przecież są ASO!, jakoś się to wykręci - a tu: ... ups wpadło do środka :/
  6. Mi parę miesięcy temu żywot zakończył bendix. Sytuacja podobna - podjechałem do miasta, załatwić sprawy, wracam przekręcam kluczyk a tu cisza. A że dzień wcześniej robiłem sprzęgło, to zadzwoniłem do mechanika, sholował mnie żeby sprawdzić na podnośniku, zdjął osłony i tylko popukał po rozruszniku i rozrusznik zaczął kręcić - kazałem wymontować rozrusznik - okazało się, że szczotki w bendixie już były bardzo krótkie - dopasowałem nowe, wymieniłem i chodzi bezproblemowo.
  7. Gregy76

    E46 tylny naped a zima

    Ja miałem inny problem zeszłej zimy: nisko podwozie i jak było sporo śniegu, na nieodśnieżonym parkingu, tam gdzie inne auta już przejechały i zostawiły głębokie koleiny, ja szorowałem podwoziem i póki jechałem to jeszcze dało radę ale najtrudniej było wjechać na miejsce parkingowe albo wyjechać - jak się zatrzymałem to auto się praktycznie zawieszało na tym śniegu. Moja rada: metalowa szufelka albo saperka, żeby chociaż trochę odkopać i móc ruszyć z miejsca - w razie czego.
  8. a pod maską nasrane - dosłownie :duh:
  9. Gregy76

    320d pompa wody

    jak już to tak: http://www.allegromat.pl/aukcja99457 link pożyje dłużej :cool2:
  10. Gregy76

    320Ci Naprawa jeża Behr

    patrzysz na to duże zdjęcie? bo kolegi jeż jest raczej na tych małych
  11. Miałem podobnie, choć wcześniej pompy nie ruszałem. W jednym zakładzie nie umieli ustalić przyczyny (zakład z logiem Boscha ale sami pomp nie naprawiają), oddałem auto do zakładu gdzie regenerują pompy i mi zrobili. Rzekomo był przestawiony kąt wkrysku - ustawili go, pompy nie wyciągali. Próbowałem dopytywać czy na pewno to, bo samoistnie kąt nie może się przestawić (a stało się to w trasie, nikt przy aucie nie grzebał), ale nie chcieli powiedzieć nic więcej. Grunt, że od paru miesięcy jest OK.
  12. Gregy76

    320d regulacja swiateł

    światła są regulowane elektrycznie i zawsze - niezależnie od tego czy masz xenon czy nie, po włączeniu wykonywany jest test, światła jadą do dołu (żeby znaleźć pozycję zerową) a dopiero później ustawiają się na właściwą pozycję. Pozycję docelową jak nie ma ksenonu to ustawia się pokrętłem, a jeżeli jest to komputer na podstawie czujników oblicza jak ustawić światła. Oczywiście wstępną regulację wykonuje się mechanicznie pokrętłami do regulacji.
  13. Nie zgodzę się z tobą, że ten podgrzewacz jest uszkodzony. Podgrzewacz pobiera 100A i przy takim obciążeniu to normalne, że komputer podnosi obroty, żeby alternator wydolił.
  14. Skoro pompa była regenerowana, to całość, a nie jedna uszczelka tak, a inna to już nie. Chyba po to się oddaje do regeneracji całą pompę, żeby do niej potem już nie zaglądać, bo sam demontaż/montaż sporo kosztuje. Jak bierzesz pompę regenerowaną (na wymianę za starą) to dostajesz gwarancję na całość. Więc jeżeli umawiałeś się na regenerację to dlaczego teraz masz się martwić ty co było zrobione a co nie? Porządny zakład robi przegląd i ocenia czy pompa nadaje się do regeneracji czy nie i daje gwarancję. Ale domyślać się można, że mechanior poszedł po taniości i pewnie pompa nie widziała porządnego serwisu i nie ma do kogo udać się po naprawę gwarancyjną. Wybór należy do ciebie: będziesz robił wojnę i czekał na auto nie wiadomo ile i ostatecznie pewnie niewiele zwojujesz, czy od razu zapłacisz. Zależy jaki układ jest z tym mechanikiem (np jak nie ma żadnych rachunków, to mechanik może się wykręcać na różne sposoby i nic nie udowodnisz i nie wyegzekwujesz, najwyżej auto u niego postoi).
  15. No ale też trzeba mechanicznie ustawić kąt wtrysku, wg wartości wybitej na tabliczce pompy. Np: http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/04/53/70
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.