Skocz do zawartości

Raceboy

Zarejestrowani
  • Postów

    222
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    ładne
  • Lokalizacja
    Poznań

Osiągnięcia Raceboy

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Na superoes'y i porządne szlifowanie umiejętności proponuję E30 is. Lekkie auto, łapiesz się w klasę do 2litrów. Dodatkowo masz puchar BMW. I-esik mocy ma pod dostatkiem. Największym problemem nie jest auto, tylko nieogarniający kierowca :) Z kolei na imprezy typu Time Attack E36 M3 3.2. Możesz się zastanawiać nad E36 328 lub 325, ale: -w kajtkach lądujesz w wyższej klasie -na time attack masz za mało mocy Ja osobiście poszukałbym u Niemca E30 is, wypruł środek, wstawił klatkę od Treli, zawias Bilsteina, zmodyfikował magiel na 2.5 obrotu, szperunek, do tego lekkie kubły, pasy i heja :) Tańszego sensownego rajdowania RWD nie znajdziesz. http://www.bmw-challenge.pl/?page_id=13 http://superoes.chronotec.pl/
  2. Na 1.6 opanujesz poślizgi tylko na mokrym asfalcie, na suchym auto chce Cię zabić gwałtownie prostując tył z racji braku mocy. Z tego co piszesz, auto sunie bokiem czterema kołami... może masz iX? ;) A na serio - podstawą w drifcie jest szpera i zawias. Zblokowany na 100% mechanizm różnicowy zapewnia kontrolowany poślizg, gdyż nie ma efektu złapania przyczepności jednym tylnym kołem, natomiast zawieszenie... to absolutna podstawa. Prawidłowe ustawienie zawieszenia (oczywiście sportowego, a najlepiej gwintowanego K-Sport, D2, Tein, KW) to podstawa sukcesu. Niższy środek ciężkości zapewnia stabilniejszą pozycję auta, jego twardość ma znaczenie w zniwelowaniu bujania auta, prawidłowe ustawione kąty to gwarancja utrzymania auta w sekwencji kilku zakrętów, a kąt wyprzedzenia zwrotnicy da Ci większe wychylenia. Warto zainwestować w home-made camber plates, żeby pochylić przednie koła w negatyw. Do tego opony. Na 14 cali z oponą 185/65 nie masz czego szukać, ponieważ guma zaczyna się 'gnieść' na przednich kołach i opona się zawija na kordzie. Z przodu jak najniższy profil i jak najszersza opona, czyli np. 215/40R16. Z tyłu mogą być i 14 cali, ale ciśnienie zwiększ do 4 atmosfer. No i trenuj.
  3. Zapisy oraz info dotyczące imprezy: http://www.ptg.home.pl/street/street.htm %5B566%3A480%5Dhttp%3A//www.ptg.home.pl/street/street2.jpg Link do dyskusji i pytań organizacyjnych: http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=64995&st=0
  4. Mam takie na zime w 330d. Podejdą bez problemu, są to ori felgi BMW. A cena...cóż, zależy od stanu opon.
  5. Raceboy

    sprężyny obniżające

    VADER, Eibach Pro Kit. Miałem ten sam dylemat. Zapraszam do lektury - zdjęcia mojego auta na tych sprężynach na stronce 2 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=100778&highlight=
  6. Od M5 nie wejdą. Zupełnie inne ET. Natomiast co do efektowności... wyobraź sobie 5 latka w kaloszach rozmiar 46....
  7. Raceboy

    dylemat e30 vs e36

    Hmm, cena? Zdrowe i bez żadnych festyniarskich przeróbek E30 to powoli klasyk. E36 na razie zbiera opinie auta dla typowego drecha, który przesiadł się o oczko wyżej z E30. Za niedługo taka łatka przylgnie do E46. E30 technicznie to prehistoria, ale dla niektórych to wielka zaleta. Ma coś w sobie, dlatego prawdziwy pasjonat weźmie zadbane i w ori stanie E30. Natomiast mniej awaryjne, bardziej ergonomiczne i wygodniejsze, a także i bezpieczniejsze będzie zdrowe i nie zburaczone E36.
  8. Raceboy

    zarowki

    TYLKO Osram Nightbraker cośtam. Na serio jest różnica. Wypróbowane w przeprawowym Nissanie Patrolu we wszystkich lampach - efekt jak na stadionie czerwonych diabłów nocą ;)
  9. Raceboy

    czy ten silnik pasuje...

    Ja zacząłbym modyfikacje od: 1. Założenia normalnego zderzaka, a nie ten ulep spod remizy co jest teraz. 2. Jak nie ma $$ na aluski to dokupić dwa kołpaki, albo zdjąć te co są. 3. Wywalić z grilla to coś niewadomego pochodzenia. I wtedy możesz zacząć myśleć o modzeniu pod maską ( a co za tym idzie - hamulce, zawias, wygląd. W tej kolejności).
  10. Jak masz taki wydech w prezencie za free to warto. Jak masz to kupować to gra nie warta świeczki. Różnicy i tak nie poczujesz. Jedynie hamownia pokaże różnice, a jakiekolwiek odczucia o efekt placebo.
  11. Zakładaj strumienice! I magnetyzer na dolot, wylot, przelot i dżordża :) I koniecznie spryskiwacze LED madafaka zabrany dowód rulezzz :duh:
  12. Raceboy

    Obniżone BMW

    Tak kupują gwint palacze gumy z Torunia lub wygoleni kierowcy Golfów II z pomorza z pirackimi flagami na antenkach. Normalnie myślący i przede wszystkim wiedzący do czego służy zawias gwintowany kupują gwint po to, by móc dopasować sobie indywidualnie do auta/warunków wysokość, a w porządnych zestawach również sztywność zawieszenia. Dlatego kupno gwintu ma sens, gdyż na lato można sobie auto obniżyć, na wyjazd na mazury ciut podnieść, na zimę doprowadzić do stanu serii, na wyjazd w daleką trasę zawieszenie ustawić bardziej miękko, na tor zrobić niski beteon, na zlot położyć auto na ziemię. A nie jeździć cały czas na jednym ustawieniu, jak taki baranek.
  13. Generalnie, to jeż czy zając powinien Ci podsunąć jako obowiązkową lekturę słownik ortograficzny.
  14. Raceboy

    E51 + GPS

    Jak masz gaśnice po lewej, to dla równowagi antenka po prawej! Ewentualnie możesz zamontować ją na środku, ale przy opcji gaśnicy po lewej stronie musisz koniecznie założyć łysą oponę na prawe tylne koło.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.