Skocz do zawartości

guzior2

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    6 852
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana guzior2 w dniu 4 Grudnia 2023

Użytkownicy przyznają guzior2 punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G30 M-Pakiet

    E30 316i
    E46 320d
    E46 318i
    E60 520d
    E60 520dA
    F10 520d
    F10 520dA
  • Lokalizacja
    Kraków, UK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia guzior2

Wielki Mistrz marki

Wielki Mistrz marki (14/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Tydzień na forum Unikat

Najnowsze odznaki

4

Reputacja

  1. Nie naładujesz akumulatora do pełna bo system inteligentnego zarządzania energią nie pozwoli na to. Akumulator będzie ładowany i utrzymywany w 80 %, pozostałe 20% jest zarezerwowane na odzysk energii z hamowania silnikiem.
  2. guzior2

    błąd 244a00

    1. Sprawdź szczelność układu masy powietrza za dużą sprężarką. 2. Sprawdź przepustnicę pod kątem usterek. 3. Sprawdź zawór recyrkulacji spalin pod kątem usterek. 4. Sprawdź siłownik ciśnienia ładowania pod kątem usterek. 5. Sprawdź układ wydechowy pod kątem drożności i szczelności (uszczelka pomiędzy turbinami a kolektorem wydechowym). 6. Sprawdź płytkę obejściową pod kątem usterek i zacięć. 7. Sprawdź klapę sterującą turbiną pod kątem usterek i szczelności zamknięcia. 8. Sprawdź zawór wastegate pod kątem usterek i szczelności zamknięcia. Usterka blokuje regenerację filtra cząstek stałych.
  3. B47 zaczął być montowany ponad 9 lat temu i gdyby były podobne problemy jak w N47 to już dawno były by tematy o tym a jak na razie to w większości zachwalają wszystkie silniki B.
  4. Sprawdź przewód idący do sterownika świec, z czasem śniedzieje i są problemy.
  5. Odniosłem się do Lendio który doładowuje aku co 2/3 miesiące.
  6. BMW z efficient dynamics nie utrzyma pojemności akumulatora na poziomie 100% bo 20% pojemności musi być wolna dla odzysku energii z hamowania, tak że Ty doładowujesz aku ładowarką a zaraz po uruchomieniu silnika inteligentne zarządzanie energią go obniża do ok. 80%. Film poniżej ładnie to przedstawia.
  7. Raczej normalne przy takiej pogodzie, winna jest kamera na przedniej szybie.
  8. Olej o mniejszej lepkości lepiej chłodzi silnik, turbinę. Taki 5w50 będzie miał przewagę dopiero przy dłuższej jeździe z prędkością powyżej 200 km/h lub ciągłe piłowanie pod czerwone pole i jeszcze pod warunkiem że magistrala olejowa wydoli przy lepkości jakiej nie zaleca producent.
  9. Może problemem jest krystalizacja adblue, spróbuj zastosować ten środek: https://acomp.pl/pl/p/Forte-Exhaust-Crystal-Preventer-150ml-dodatek-do-adblue-przeciw-krystalizacji/201
  10. Podczas resetu klocków hamulcowych hamulec ręczny musi być zwolniony.
  11. W G30 też robisz reset ale nie potrzebujesz do tego kompa tylko używasz przycisku do kasowania przebiegu dziennego:
  12. Robiłem to w F10 i wystarczyło odkręcić plastikowe nadkole.
  13. Trochę płynu się wyleje ale całego się nie spuszcza.
  14. Gdyby ktoś chciał sam wymienić dolną żaluzję to tu jest film z wymiany: https://youtu.be/kMIFDHi7tEI
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.