Skocz do zawartości

jij84

Zarejestrowani
  • Postów

    107
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O jij84

  • Urodziny 18.07.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530d
  • Lokalizacja
    Radzyń Podl.

Osiągnięcia jij84

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Moduł mulf już był walnięty jak kupiłem auto, ale widzę że jest światłowód połączony przy nim...
  2. Również mam wgrany język polski a Ista pokazuje błąd MOSTSYS przerwanie pierścienia most
  3. Czu udało Ci się rozwiązać problem? Mam bardzo podobnie...
  4. Prośba o podpowiedź. Problem bardzo podobny. Auto (e60 530d 2004) zakupione z wymienionym radiem, mulf już też odpięty. Problem w tym że brak wszystkich gongów (nie zapięte pasy, temperatura poniżej +3, itp) oraz brak dźwięku z PDC. Przejrzałem w NCS Dummy moduły PDC, CAAPL ale niby wszystko włączone. Do tego nie działa czujnik deszczu (po załączeniu wycieraczki zawsze chodzą co ok. 8sekund) oraz nie działają spryskiwacze lamp. Czy to wszystko jest spowodowane źle zakodowanym radiem? Jak mogę sobie z tym poradzić? Z góry dzięki
  5. Ma się Tobie podobać, wzór kwestią gustu :) pamiętaj że katalogowo do F3x idzie na 8 calową felgę opona 225/45/18 a do F1x 245/45/18
  6. Pierwszych nie kojarzę z oryginału, drugie to Styling 230 BBS, najczęściej stosowane z modelem e92 chyba, moim zdaniem pięknie na F3x się prezentują (kolor szary oczywiście nieoryginalny). Powinny pasować.
  7. Sprawa powoli się rozwiązała. Wypytałem kilku znajomych, w tym kogoś kto posiada stację diagnostyczną. Potwierdził że auto takie jak e53 powinno być badane właśnie na stacji która posiada 4 rolki lub program do obsługi takich aut. Po kilku godzinach od zdarzenia pojechałem zapytać diagnosty jak sprawdzał auto. Powiedział że sprawdza się tak samo jak auto napędzane na jedną oś czym uświadomił mnie że to jego wina. Właściciel stacji przyjechał i twierdził że robi się wiele takich aut jak te (zresztą i te e53 też już dwa razy wcześniej) i nigdy nic się nie stało. Jednak następnego dnia zadzwonił właściciel że weźmie szkodę na siebie, że ma polisę i nie chce gadania po mieście że coś u niego się stało na stacji. Choć już nie był tak pewny jak dzień wcześniej co do niewinności diagnosty. Po godzinie zadzwonił diagnosta który zapytał czy się dogadałem z jego szefem i że "wypytał kilku znajomych i jednak mógł popełnić błąd który mógł mieć taki skutek"... W aucie rozleciał się przedni most, dziura jak pięść, używka do e53 po lifcie z przełożenie 3,91 niedostępna (poszukiwana przez wiele osób), nowy koszt ok 6000zł Do tego nasz mechanik powiedział że wcześniej auto mogło to wytrzymać bo miało trochę mniej kilometrów (aktualnie 420tyś, jak było tam wcześniej miało ok 240tyś.).
  8. Witam Czy jest możliwość że diagnosta uszkodził napęd x-drive w E53 podczas przeglądu? Po zakończeniu przeglądu z auta zaczął kapać olej ze skrzyni. Rozleciała się zębatka która chyba łączy skrzynie z reduktorem czy jakoś tak. Czy diagnosta powinien użyć specjalnego programu? Czy mógł popełnić jakiś błąd co skutkowało takim uszkodzeniem? Z góry dzięki za info
  9. dla mnie zdecydowanie opcja nr 2. Raz że ładniejsze, dwa że w 10 cali z tyłu :cool2:
  10. To samo mamy w E53 po odłączeniu akumulatora. Po naprawie skrzyni nawet mechanior nie mógł poradzić sobie z palącą sie kontrolką 4x4. INPA i opcja całkowitego wykasowania błędów pomogła. Minutka i po problemie
  11. No na kanał, kolegę do kabiny i niech kręci, a sam do kanału i nasłuchiwać, sprawdzać tak długo aż w końcu dojdziesz skąd dobiega odgłos. Ręką macać, nie wstydzić się. Nic nadzwyczajnego być nie może Ja miałem podobny głos jak zaczynałem jazdę, jak już się pokręciło trochę to kierą po mieście to przestawało
  12. Umiera któryś przegub na wahaczu albo drążku środkowym. Miałem to samo, może troszkę ciszej. Jak sprawdzić? Strzykawka, w niej olej i wprowadzaj pod gumę po kolei i nasłuchuj kręcąc kierownicą kiedy ucichnie. U mnie skończyło się na wymianie drążka środkowego
  13. Jeśli nie masz przycisku parowania w podłokietniku a jesteś pewny że masz moduł bluetooth w aucie to pozostaje parowanie auta z telefonem poprzez interfejs i INPE. Proste i bez problemu...tylko musisz mieć interfejs...
  14. :) wiem...słowo TAK tyczyło się kabli :) Dzięki. Taki jest plan...tylko auto ciągle w trasie...
  15. Tak, klocki wymienione były ze 2 miesiące temu, a problem jest od 2 tygodni...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.