Skocz do zawartości

stig

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46
  • Lokalizacja
    Tarnów/Kraków

Osiągnięcia stig

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Procedure znajdziesz w DIS'ie w service functions
  2. Deaktywujesz mate NCS'em. Poduszki beda dzialaly bez wzgledu na obecnosc pasazera (po deaktywacji mozesz sprawdzic stan zajetosci fotela np. INPA/DIS'em - powinna byc informacja ze fotel jest zawsze zajety). Bylo to dokladnie opisywane nawet w tym dziale...
  3. Zywotnosc zarowki w takim przypadku nie ulegnie skroceniu - sterowana jest impulsowo (PWM) obnizonym napieciem (wiec powinna swiecic nawet dluzej niz zasilana 14-14,4V z alternatora)
  4. Service functions -> Rain/driving light sensor -> Initialize rain sensor i dalej wg procedury. Wczesniej wyczysc szybe w miejscu czujnika. Jezeli wymieniles czujnik, przed inicjalizacja musisz go zakodowac :!:
  5. Lepiej bym tego nie ujal :!: Jezeli zrobisz zwarcie na obydwu czujnikach a lapka bedzie dalej swiecic bedziesz przynajmniej wiedzial ze to nie czujniki tylko np jak napisal kolega Skorupek przerwa w kablu Nie musisz odpalac - wystarczy wlaczyc zaplon
  6. INPA chyba nic nie zrobisz - zostaje NCS lub DIS. A moze po prostu czujnik jest uwalony...
  7. W E46 sie nie da. Jezeli wszystko jest sprawne (klocki, czujnik) kontrolka powinna zgasnac po ok 30s od odpalenia samochodu. Odepnij czyjnik, zrob zwarcie na kablu i sprawdz czy kontrolka zgasnie. Bedziesz wiedzial ktore kolo, itd
  8. DIS zapisze VIN tylko do "czystego" licznika. W przeciwnym wypadku zostaje BMWScanner lub kontakt ze specem od licznikow
  9. stig

    [E39 530D] Zmiana języka OBC

    Lepiej poszukaj kogos w swojej okolicy dysponujacego DIS'em
  10. stig

    Regeneracja Turbo???

    Ci są polecani: http://www.turbo-tec.eu/pl/ Dają 2 lata gwarancji po oddaniu im starej turbosprężarki, albo rok - bez oddawania.
  11. Może nie wymieniaj wszystkiego tylko na początek podepnij kompa - może coś pokaże...
  12. Przebieg zapisywany jest EWS czyli w immo. Łatwo to sprawdzić jadąc do serwisu - za darmo powinni to zrobić. Wkładają kluczyk do magicznego otworu i wyskakuje przebieg. Co do magicznej kropeczki koło przebiegu. Wcale nie musi świadczyć o kręceniu licznika. Wystarczy że ktoś podpinał się do komputera i przez przypadek mógł coś zamieszać np. przy kodowaniu pomylił numery VIN samochodu - i już kropka się zaświeci. Wystarczy na nowo wpisać poprawny VIN i powinno być po sprawie. Przebieg można sobie mniej więcej oszacować po motogodzinach pracy silnika. Jak masz np. 5000mh to licząc, że średnia prędkość wynosi 50km/h - czyli przebieg około 250tys. km. Gdy ktoś jeździ więcej po mieście to prędkośc ma nie większą niż 40km/h. Ale biorąc pod uwagę niemieckie warunki to myśle że i 70 km/h można liczyć:) Motogodziny można sprawdzić podpinając się kompem.
  13. stig

    drgania

    Objawy wskazują na koło dwumasowe. Wpisz "drgania", "wibracje" w wyszukiwarce to wyskoczy Ci parę tematów z tego zakresu.
  14. stig

    [e46] który rocznik wybrać?

    Jak się kupuje auto używane to nigdy nie wiadomo jak było wcześniej traktowane. Na pierwszy rzut oka wszystko wydaje się ok, dbasz o nią jak należy a padnie bo już odpowiednio dostała od poprzedniego właściciela... A z turbiną to i tak jest loteria - padają stare i nowe. W ostateczności mozna kupić regenerowaną z 2-letnią gwaranacją i smigać dalej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.