Skocz do zawartości

montehristo

Zarejestrowani
  • Postów

    326
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 530i M sport touring 2001
    e53 x5 3.0D 2004 sport
  • Lokalizacja
    Walia
  • Zawód
    security

Osiągnięcia montehristo

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. zrobione winowajca był główny przekaźnik od kompa ten niebieski w puszce z kompem zamieniłem z drugiego auta i śmiga dzięki za podpowiedzi wszyto szlo w dobra stronę
  2. te bezpieczniki w tej czrnek kostce 4 po 30 a i 1 20a sprawdzalem sa ok . mysle o przekazniko glownym tym niebieskim
  3. wczesniej raz zgasl mi podczas jazdy i wszedl w tryb awaryjny ale po krotkim postoju odpalil dzis juz nie
  4. tak wszystko wyskakuje zaraz po przekreceniu kuczyka i nie da sie auta odpalic
  5. nie wiem czy to normalne ale nie moge polaczyc sie inpa ze skrzynia biegow . kluczyk w pozycji 2 z silnkie sie laczy ze skrzynia nie
  6. panowie problem do rozwiazania na jutro musze to naprawic bo za pare godzin jade 250 km do pracy mianowicie auto przestalo odpalac wyskakuje mnostwo beldow i sillnik oraz skrzynia przechodza w tryb awaryjny. bledy inpa to: 27 krokowiec - Niesprawność 36 DME główny przekaźnik 37 DME Główny przekaźnik: Opóźnienie 53 krokowiec 69 Przekaźnik pompy paliwa 100 DME moduł sterujący -Autotest błędny 115 Napięcie odniesienia -Regulator napięcia 1 lub Adaptacja przepustnicy (MS43) 123 Chłodzenie, mapa sterowania termostatem 124 Aktywacja DISA Elektromagnes 130 CAN sygnał ASC -opóźnienie 217 CAN błąd magistrali -EGS brak sygnału jesli ktos ma jakes pomysly bylbym wdzieczny
  7. cisnienie na cylindrach sprawdzone?
  8. mam ten sam silnik. sondy lambda pokoazuja skutek awari nie sa przyczyna nie ma ich ci wymieniać jeśli pracują. na dodanym przez ciebie zdjęciu zaznaczone czerwonym kółkiem masz wężyk i zaślepkę nie wiem czemu ale ja mam dwie zaślepki nie mam wężyka. odma ma trzy połączenia które powinny być podłączone do rurek plastikowych jedna od góry idąca nad całym kolektorem dolotowym ona lubi się łamać. druga niżej od pokrywy zaworów i trzecia idzie do miski olejowej jeśli miałeś coś zaślepione wiec coś tu nie tak i zacząłbym od tego który wężyk odmy był zaślepiony. i sprawdziłbym kompresje najpierw przed wymiana czegokolwiek . jeśli masz olej na świecach to masz nieszczelna uszczelkę pokrywy tanie czasami źle się układają. do sprawdzenia tez przepływomierz pod spodem kolektora jest tez wężyk który możną sprawdzić u mnie był luźny choć nie był przyczyna . klapka disy, uszczelki kolektora jeśli ktoś już coś robił może coś źle zrobi a o to nie trudno
  9. ta pokrywa się nie odkształci tylko pęknie i nawet tego nie będzie widać milem tak zamówiłem druga pokrywę na ebayu co nie jest łatwe bo są rożne numery jak się później okazuje ostatnia cyfr bodajże jest przebita na inna, przyszła i była pęknięta dokładnie w tym samym miejscu skończyłem na kupnie nowej prosto z bmw. pękają po stronie wydechów druga lub trzecia śrubka od strony skrzyni. ja mam auto z 10/2001 i kupowałem uszczelkę erlinga dobrana do numeru bmw 11129070990
  10. Dzięki za info wszystko zrobione i działa
  11. Teraz ja mam pytanie. Dziś postanowiłem zaprogramować mój drugi kluczyk bo nie otwierał auta obydwa kluczyki są orginalne Problem polega na tym ze gdy zaprogramuje kluczyk nr2 kluczy nr1 przestaje działać i na odwrót. Mogę mieć tylko jeden działający kluczyk ktoś wie o co chodzi.
  12. no ja tez docinałem ale ostatnio nie chcieli mi dociąć bo powiedzieli ze maja taka politykę wewnętrzna ze nie docinają nie swoich kluczyków i dlatego do kupionego na ebay przełożyłem grot i cały środek koszt 5f. ale zamierzam dorobic drugi orginalny
  13. warto pogłówkować 7f to nie koszta wiec chyba nawet sam spróbuje bo mam tylko jeden kluczyk,tylko nie wiem jak u ciebie ale u mnie specjaliści nie chcą docinać nie swoich kluczyków z niewiadomego pochodzenia.... wiec najpierw zapytaj w punkcie dorabiania kluczy
  14. tego nie wiem ale wiem ze w bmw do dorobią bez problemu może zapytaj w firmie co dorabiają klucze oni tez powinni coś wiedzieć jak to działa ale wiem ze w bmw po winie dorobisz bez problemu plus jakieś dowody ze auto jest twoje :) u mnie w UK koszt to jakieś 140 fontów
  15. po przełożeniu elektroniki do kluczyka który odpala wszystko powinno działać ... nie nie będzie bo kostka (transmiter ) jest w elektronice wiec masz zły transmiter w kluczyku który otwiera auto. ktoś kupił używany kluczy i zaprogramował go do otwierania. wniosek przyciski na oryginalnym kluczyku się wyrobiły i są do naprawy, albo nowy kluczyk z bmw . lub firma co ci dobierze kluczyk z odpowiednim transmiterem i będziesz mógł go zaprogramować
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.