Skocz do zawartości

lukaszset

Zarejestrowani
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia lukaszset

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Też kiedyś walczyłem z drganiami kierownicy, nowe opony nowe felgi, kilka razy wyważane nic to nie dawało. Dopiero po doważeniu na aucie czyli całego zespołu (tarcze, piasty, półosie) drgania ustały całkowicie.
  2. Sprawdz sterowanie turbiną, zaworek i kierownice spalin.
  3. Zamiast wymieniać zawór najpierw go wyczyść są duże szanse, że jest zabrudzony i dlatego sie nie otwiera. Może również być uszkodzona membrana ale to bardzo łatwo sprawdzić - wystarczy dmuchnąć w wężyk podłączony do EGR - musi byc szczelny. Zacznij od czyszczenia!
  4. Mi się wydaje, że sprzęgło Ci się kończy
  5. Cr zawsze wyglądał tak jak druga pozycja, po odkręceniu osłony można zobaczyć listwe CR
  6. Zacznij od najprostszych rzeczy, takich jak koledzy mówią zbieżność, a najważniejsze to sprawdź ciśnienie w oponach, to też może powodować błąd czujnika
  7. Kolego drogi sprzęgło się kończy. Wymień póki jeszcze możesz jeździć
  8. Od kiedy na odpalonym silniku odkręca się korek oleju?
  9. Przepływomierz, pompę vacum, a nie sprawdzili zaworu n75? Podciśnienia to pierwsza rzecz jaką powinni sprawdzić. Zamiast zamiany zaworków, zmostkuj przewody podciśnieniowe omijając N75 i sprawdz jadąc maksymalnie do 2300 obr/min nie więcej bo turbo przeładuje i wpadnie w tryb awaryjny. Poproś mechaników żeby sprawdzili wartości podciśnień przed zaworem i za zaworem.
  10. Sprawdź pasek alternator i wartości ładowania na wolnych obrotach 830 obr/min i na 2000 obr/min wartości powinny być podobne niezależnie od obrotów. Prawidłowy poziom ładowania to od 13,8V do 14,4.V
  11. Przerwy w przyspieszaniu szukałbym problemu w egr, przepływka, turbo - kierownice spalin, dolot, podciśnienia. Co do stukania jak najbardziej może tak objawiać się koło pasowe
  12. Sprawdź wpięcie kostki do alternatora jak dobrze pamiętam to ona odpowiada za kontrolkę ładowania w aucie (kostka dwu pinowa lub przewody na tej kostce)
  13. lukaszset

    jakie opony 320d 2003

    Jedyne co można zrobić to zmienić felgi na 16" i wtedy oponę można założyć 55. To chyba jedyna opcja podniesienia rantu opony
  14. Właśnie jakie są prawidłowe podciśnienia z vacum, może ktoś zmierzyć -0,8 - -0,9, a na out za zaworem n75 -0,60 - -0,65, głównie interesuje mnie ile powinno być za zaworem n75
  15. No własnie chłodzi bardzo dobrze z ogrzewaniem też nie ma problemu. Załączam poniżej zrzut z inpy http://images40.fotosik.pl/345/11b16af1874c42fcm.jpg Może jakieś dodatkowe sugestie? No chyba da sie jakoś to rozszyfrować
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.