Skocz do zawartości

hubik

Zarejestrowani
  • Postów

    85
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61/ F48 / F10 / F15
  • Lokalizacja
    Wawa/Piaseczno

Osiągnięcia hubik

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Dołączam się do prośby. U mnie temat się uspokoił po aktualizacji softu i zabawach BimmerCode. A może cieplej się zrobiło, nie wiem. Raz na 10 jazd coś tam wieje chłodem ale znacznie słabiej. Niemniej jednak chętnie poznałbym sprawdzone rozwiązanie.
  2. Wszystko inne ciągnę 20-30Mbit, więc to raczej nie łącze - próbowałem kilka razy od stycznia, reinstalowałem Managera, to samo. W 1.5H poszło 1%, więc wątpię, żeby pobrał całość. Gdybym ściągnął z linków tu na forum, to jak zdobyć FSC dla mojego samochodu?
  3. Hej, mam F15 i wykupiony abonament na aktualizacje nawigacji. Ściągnąłem BMW Download Managera i pokazuje mi czas pobierania 300-400 godzin. Czy jeżeli pobiorę mapy z wątku w tym dziale (Road Map Europe EVO 2020-3), to da się je bez problemu wgrać? Nie wiem czy tam jest jakiś klucz do wygenerowania dla samochodu czy inna autoryzacja. Będę wdzięczny za wskazówki.
  4. Normalne, kilkanaście km i pokaże poprawną wartość.
  5. Przepraszam, jeśli taki wątek już istnieje, ale nie udało mi się jakoś nic znaleźć w dziale F15. Robił ktoś z Was modyfikację/podniesienie mocy w F15 25d (231KM)? Na razie węszę, w necie można znaleźć tunerów pokazujących przyrosty w okolicach 250-280KM i 550-600nm. Liczby wyglądają przyjemnie. Jeżeli ktoś działał w temacie, będę wdzięczny za podzielenie się wrażeniami, wynikami, kosztami, problemami itp.
  6. hubik

    X5 vs XC90

    Jeżdżę F15 25d parę miesięcy, miałem też okazję jeździć XC60 i XC90 tylko w benzynie (bodajże T6). Wszystko przebiegi ok 50-70k. Robiłeś jazdy próbne? Wybierz co Ci się bardziej podoba :) - F15 wydaje się subiektywnie przestronniejsze z przodu od XC90, z tyłu raczej podobnie - na leśnej piaszczystej drodze Xdrive ciągnął w miarę bezstresowo, XC90 (chyba haldex) chwilami się stopowało - XC90 subiektywnie trochę gorzej wyciszone (szum opon/wiatru) - XC90 ma (ale nie wiem od którego rocznika i wyposażenia) możliwość zdalnego (apka w tel) odpalenia silnika bez otwierania drzwi/zapalania świateł, F15 nie ma takiej opcji w remote services, chyba że ma webasto) - w XC90 tapicerka skórzana jest wg mnie bardzo delikatna i szybko robią się zagięcia/wytarcia/pęknięcia - potwierdziło mi to też kilku tapicerów kiedy poprawiałem skóry w F10. F15 ma moim zdaniem solidniejsze skóry, na pewno o niebo lepsze niż moje poprzednie F10 - XC90 dwa razy (XC60 raz) padło na środku skrzyżowania - laweta, serwis na gwarancji - nie pamiętam, chyba usterka akumulatora/zapłonu. F15 odpukać trzyma się. Co do świateł nie pomogę. U mnie działają :)
  7. Odkopuję archeologicznie dla dobra przyszłych pokoleń, Można to włączyć np przez Bimmercode, jest tam opcja. Może ktoś włączył ją a potem serwis wgrał nowy soft i się skasowało, nie wiem.
  8. Zrobiłem już jakieś 5k km zakupioną F15 i jestem bardzo zadowolony. Ostatnio kumpel podwiózł mnie G01. Subiektywnie - przepaść. Wielkość wnętrza, fotele, wyciszenie (mimo, że miał te specjalne podwójne szyby). Jasne, jedzie się bardzo przyjemnie, ale zdecydowanie czuć różnicę. Uf :)
  9. Czy udało się rozwiązać problem? W F10 miałem tak, że po starcie dopóki silnik się trochę nie rozgrzał, do środka praktycznie nie było nadmuchiwane powietrze. Po ok 5 minutach powoli zaczynało delikatnie lecieć ciepławe a po pewnym czasie, gdy silnik pewnie się bardziej dogrzał, normalnie zaczynały działać nastawy nadmuchu itp. W F15 prawie od razu wali mi zimnym powietrzem na maksa, potem się uspokaja, ale mam wrażenie, że coś w środku się co jakiś czas przełącza (słychać ciche terkotanie co parę minut) i z lewej środkowej kratki zwykle leci zimniejsze powietrze niż z reszty. Jak wyłączę/włączę nawiewy albo przełączę kratkę na zimne (niebieskie) i z powrotem na ciepłe (czerwone), to temperatura się wyrównuje. Wkrótce jadę na serwis, ale może ktoś coś?
  10. No więc dziś przejechałem się zarówno X3 jak i X5. Sama jazda X3 jest całkiem przyjemna, ale fotel jednak mało wygodny a większość przycisków jakoś mi zbyt plastikowo wygląda. Na zdjęciach jest super, ale w realu lepiej wypada moje F10. Wejście do F15 to jednak inna bajka. Jakość materiałów, przestrzeń, pozycja za kierownicą, wyposażenie, wyciszenie, sama jazda wg mnie to duża różnica. No cóż, na koniec testów zarezerwowałem F15 :)
  11. Jeżdżę dość emerycko, w F10 mam program na 220 KM, mogę zrobić program w F15 jak będzie trzeba. W F15 mam o niebo lepsze wyposażenie. No cóż, w weekend robię jazdy próbne, się sprawdzi :) F15 z 3 litrami poza budżetem, nierealne zmieścić się w 200k pln
  12. Przepraszam, jeśli napisałem w złym dziale, w razie czego proszę o przeniesienie. Planuję zmianę samochodu, w grę wchodzi X3 G01 20d z rocznika 2019 lub X5 F15 25d prawdopodobnie z 2017-2018, przebiegi poniżej 50k km. Ceny zbliżone. Oba z Premium Selection. Obecnie jeżdżę F10 20d. X3 wygląda świeżej, zaskakująco ładnie, tylko sportowe fotele są dla mnie ciut za małe, i siedzę w nich jak na krześle. X5 w środku bardzo podobna do obecnej F10, dużo miejsca, z tyłu przeciętnie. Wyposażenie X5 sporo lepsze, patrzyłem na wersję z fotelami sport oraz komfortami. Czy ktoś z Was miał podobny dylemat? Nowa generacja X3 vs poprzednia X5? Na co zwracać uwagę, co byście poradzili?
  13. Jak pisalem, tak robilem, dbalem, to moj kolejny samochod z Dakota. Skora nie jest popekana, uszkodzona mechanicznie czy wysuszona, wyglada jakby stopiona dokladnie w tych miejscach, pozostala tapicerka jest praktycznie jak nowa. Wczesniej sie z tym nie spotkalem. Dlatego chcialem tutaj podpytac.
  14. Oddaj auto do jakiegoś studia detailingowego, bo jak na moje oko to ta skóra może i jest przetarta, ale na pewno jest też brudna jak stół w TVN'ie :wink: Wlasnie konsultowalem niedawno temat ze studiem detailingowym, ponoc to dla nich nie nowosc w F10, pewnie zostawie im zatem do zrobienia, ale tak samo ekspolatowana brazowa dakota z E61 po 11 latach jest ledwo zagnieciona jak typowa skora. Ta poza tym na pewno nie jest tak brudna jak stol w TVNie (nie widze bialych smug:)). Ale jest dosc jasna i co siade w ciemnej kurtce albo jeansach, to farbuje taki odcien brudasowy, przecieram regularnie i znika. Robiola1 - jestem 1 wlascicielem praktycznie od nowosci, jezdze normalnie, zadnej brutalnosci, porownalem jak pisalem wyzej do poprzedniej E61. Przebieg moj, autentyczny, fura jest w leasingu i pakietach service i repair inclusive. Kierownica jak i wspomniana gorna czesc fotela wyglada jak nowa, nie chce mi sie wychodzic na mroz ale jak sie zmotywuje, to podesle fotki. Pozostale elementy wnetrza, pokretla, ekrany, obicie drzwi, pedaly, podloga i dywaniki wszystko wlasciwie nie ma oznak zuzycia. Tylko ten cholerny fragment podlokietnika od strony kierowcy i ten fragment na drzwiach. To nie jest przetarcie nawet, to jest jakby rozpuszczona wierzchnia powloka skory.
  15. Moge dodac dwa slowa odnosnie Runflatow, mialem kika lat temu E61 z jakimis bardzo szerokimi letnimi RoF na feldze 18. Tlumaczylem sobie ze twardo hoho ale przyczepnosc itp, jednak komfort byl na poziomie wozu drabiniastego, poza tym po kilku tygodniach cos walnelo i zrobily sie bąble od razu na dwoch oponach. Zmieniłem na inne RoF, wyszlo podobnie. Ostatecznie kupiłem zwykłe opony (nie RoF) oraz za jakieś chore pieniądze "zestaw dostosowany do pełnego koła zapasowego" (inna pólka pod podłoge bagaznika itp) do E61 plus takie koło zapasowe i komfort zmienił się diametralnie. Teraz od calkiem dawna jezdze F10 na runflatach i wcale nie czuje efektu wozu drabiniastego. PRzez chwile myslalem, zeby zrobic to samo co z E61 ale w bagazniku nie mam nawet na to miejsca, bo siedzi tam akumulator. Dobra, cicha opona i jest ok.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.