Skocz do zawartości

christoa

Zarejestrowani
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60 525d program na 207km,2005
  • Lokalizacja
    Kingscourt

Osiągnięcia christoa

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Wrzuciłem dzisiaj moją na kompa u znajomego żeby zalukać co to z ta klimą jest ma jakiś komp serwisowy DELPHI ale do rzeczy wszystko ładnie poskanował i oto co mam 9C55 - czujnik pary wodnej zablokowany - błąd stały nad tym już troszke pogrzebalem w google i to co znalazłem to: jest to czujnik nr czesci 64116928326?? czy moze mi ktos pomoc i mi potwierdzic czy dobrze znalazłem? i czy to ten czujnik właśnie? http://www.ebay.com/itm/200828405423?item=200828405423&pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&cmd=ViewItem&hash=item2ec24e46af&vxp=mtr jeśli tak, gdzie on siedzi w aucie dokladnie? koles mówi że pod deską rozdzielczą ale to nic mi nie mówi wiecej, ile trzeba rozbierać, gdzie go dokladniej szukać? z tego co mi sie udalo wygrzebac gdzies po necie że to siedzi w lusterku i teraz się zamotałem :) 9C6B - dodatkowa pompa układu chłodzenia włączona - błąd stały czy oznacza to przypadlosc bmw że szczotki padły bo to mi sie udalo znaleźć tutaj na forum że taka jest częsta bolączka gdzie ona siedzi w aucie żeby to sprawdzic? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NA53&mospid=47757&btnr=64_1335&hg=64&fg=18 4A70 - czujnik mapy, nieprawidłowa wartość też nic nie umiem znaleźć w tym temacie o co chodzi? czyżby to to? http://www.ebay.ie/itm/BMW-520-D-TURBO-2-0-D-530-D-3-0-D-MAP-SENSOR-/270625482423?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f028926b7#ht_1273wt_1186 i czy wyczyszczenie wd40 wystarczy? gdzie dokladnie jest umiejscowiony ten czujnik i jak go odepne i wyczyszcze czy po tym zabiegu musze znowu na kompa i wykasować błąd? te 3 błedy wracają po kasacji odrazu, miałem jeszcze kilka innych ale jednorazowe i w sumie nic ciekawego, jakaś żarówka itp z góry dzieki za wszelką pomoc :D
  2. christoa

    Filtr odmy e60 525d

    witam wszystkich, potrzebuje rady :) nadeszła wymiana oleju i chcę wymienić też filtr odmy (oil breather) według realoem numer który powinien mi wchodzić to http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NC52&mospid=47751&btnr=11_3935&hg=11&fg=15 11 Odpowietrznik 11127799225 niestety mam ciężko go dostać tutaj u nas w irlandii :? a autko już stanęło bo wymiana oleju już na czerwonym więc szukałem jeszcze conieco na ebay i kolega mi doradził że ten też będzie w porządku. http://cgi.ebay.ie/BMW-DIESEL-BREATHER-VALVE-E39-E46-X5-E60-2-0d-3-0d-/390223093733?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item5adb1bdfe5 jest inny numer ale podobno pasuje bez problemu BMW PART NUMBER 13 62 7 794 646 chciałem zapytać czy możecie potwierdzić czy spasuje?? czy mam szukać tylko i wyłącznie tego konkretnego co podałem na początku tematu, albo czy może ktoś pomóc w poszukiwaniu konkretnego separatora do mojego auta na ebay :-) mój silnik to 2,5 diesel m57n z góry dzięki za wszelką pomoc
  3. ten przekreślony kluczyk to "Key remote not in ignition", też mi się pojawił taki komunikat podczas jazdy, diagnoza pokazywała bład EWS (nie wiem dokładnie co, wiem że to sterownik) pytałem o cenę i wychodziło coś 300E z wymianą więc czekałem aż padnie :) podczas tego zamieniłem na drugi kluczyk i mi pomogło, pojeździłem 2 tygodnie na drugim kluczyku, poźniej wróciłem do starego i problemu do dzisiaj nie ma. Na INPIE wyczyściłem tylko błąd.
  4. mi się zapalała jak mi źle założyli oponę i źle wyważyli, po poprawkach spokój. Może ci poprostu bić któreś z tylnich kół, nie wpadłeś w jakąś dziurę ostatnio?
  5. mozliwe... ;) narazie te ktore znałem, wszystkie sie dało... ;) nie niestety nie jest to zawsze możliwe, ale jak się nie da doprogramować mp3, mozesz wymienić na odtwarzacz z mp3 i wtedy zakodować tylko radio do twojego auta. Znam z autopsji, juz kilka fachowców próbowało po tym jak serwis mi powiedział że do mojego auta się nie da (oczywiście stwierdziłem że musi się dać :P ) wymieniłem, zaprogramowanie do samochodu i hula.
  6. bardzo bym prosił a w miedzy czasie przemyślę temat czy je ruszać :P takie znalazłem http://cgi.ebay.ie/BMW-Swirl-Flap-replacements-22mm-/250672054757?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM http://cgi.ebay.ie/BMW-Swirl-Flap-replacements-33mm-/260640671212?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM i nie wiem które i jeszcze niby są jakieś 30mm i coś tu w temacie przewinęło się 55mm i teraz to już mieszanke mam :)
  7. czy jest ten problem w 525d z roku 2005?? jak tak jaka jest średnica tych zaślepek do tego silnika?
  8. dwa kluczyki + jeden taki plastikowy. samo programowanie pomoże? czy coś trzeba wymieniać? narazie nie wyświetla komunikatu czyżby jakiś jednorazowy błąd tylko??
  9. Dzięki, ale jak napisałem zmiana kluczyka nie pomogła :(
  10. http://img638.imageshack.us/img638/939/bdinpa3.th.png http://img638.imageshack.us/img638/315/bdinpa2.th.png http://img80.imageshack.us/img80/2387/bdinpa1.th.png takie błędy pokazało po podpięciu do INPA
  11. Witam, wczoraj podczas jazdy zapalił mi się komunikat "Key remote not in ignition" i nie mogłem wejść do menu ani go wyłączyć. dalej po przetłumaczeniu pisało żeby nie gasić auta bo może nie zapalić? na desce pokazał się taki pomarańczowy przekreślony kluczyk. nic się innego nie stało autko jechało normalnie, dojechałem na miejsce zgasiłem i po kilkunastu minutach zapaliłem bez problemu a błąd był nadal. po jakiś 60 km sam zgasł?? Dzisiaj znowu się zapaliło i zaraz zgasło i tak kilkanaście razy. Dojechałem do domu i błedu znowu nie ma. Czy ktoś wie co to jest? Czy to elektryka? czy coś mechanicznego nawaliło, gdzie zacząć szukać? Czy INPa pomoże? Myślałem że może kluczyk, zamieniłem na drugi zapasowy, nówka kilka razy używany i to samo :( Proszę o pomoc
  12. miałem ten sam problem :D 2 albo 2.5 diesel z racji dojazdu około 150 km dziennie do pracy w dwie strony :P , mieszkam w irl więc też jest tax drogowy dlatego też 3 litry odpadły bo opłaty za to są straszne, ja wybrałem 2.5: 1. 6 garów to nie klekot 4 :lol: 2. spalanie w porządku jak na tą pojemnośc wychodzę około 8,5 na 100 po programie 3. jak dla mnie po próbach 2.0 to troszkę za mało a wyciąganie z niego 200 to już będzie dużo i spadnie żywotność. 4. proponuję 2.5 i lekki wirus (w moim przypadku już zrobione 80 tyś km od wirusa i nic się nie dzieje) trzeba tylko pilnować serwisu. 5. najlepiej proponuję pojechać do jakiegoś salonu i przejechać się obydwoma w tym samym czasie, wtedy widać różnicę. ja pierwsze szukałem 2.0 i dopiero po kilku dniach w związku z tym że nie mogłem znaleźć czegoś ciekawego trafiła się 2.5 do testów i po tym teście zacząłem szukać 2.5 :P
  13. bład masz jeden :D jak skasujesz to i tu i tu zniknie przecież to to samo.
  14. chyba że jesteś zainteresowany dojazdem to moge ze swojej strony polecić Pro audio w Tychach, robiłem u nich już dwa passaty od zera całe audio i naprawdę byłem zadowolony, podaję linka jak coś możesz przedzwonić i zapytać http://www.pro-audio.pl/caraudio/index.php
  15. Tak to jest filtr pyłkowy i dobrze skasowałeś. Ale coś masz nie halo że ci tyle pokazało po resecie, też to robiłem ostatnio i mi pokazuje od 15tyś znowu w dół. A tak po swojemu to dla mnie i tak jest za dużo jak na filtr żeby tyle wytrzymał, ja wymieniam jak szyba mi już zaczyna mocniej parować albo rano jak mam zaparowane i nie może właśnie tego rozdmuchać tylko takie dwa placki robi na szybie :D tym bardziej że taki węglowy to koszt 100zł :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.