Skocz do zawartości

max81

Zarejestrowani
  • Postów

    88
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 120D 2005 automat
    E84 120D 2012
  • Lokalizacja
    Lublin

Osiągnięcia max81

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Witam, objaw jest taki że gdy auto stoi w słońcu i nagrzeje się trochę to nie można otworzyć klapy z przycisku na klapie, działa dopiero zwolnienie blokady przyciskiem z pilota. Jak rozumiem, po nagrzaniu zamek przestaje mi działać. Auto garażowane w domu więc normalna temperatura, taka do 20"C nic nie robi. Czy ktoś miał powyższy problem. Nie wiem czy zamek da się naprawić czy w grę wchodzi już tylko wymiana zamka. Dzięki za odpowiedź, pozdrawiam
  2. Na Górze drzwi na szczycie uszczelki macie taki jak by "włochaty" pasek. Przesmarujcie go sztyftem do uszczelek, ja używam sonaxa. SPRAWDZONE
  3. Odgrzebuję temat Dziś właśnie miałem akcję śruba alternatora. Po przejechaniu kilometra, zaświecił się aku, na czerwono. Potem po wjechaniu do garażu dziwny pisk z okolic wiatraka chłodnicy, dobrze że do warsztatu blisko, przed samym warsztatem zaświeciły się kontrolki, abs na żółto, wykrzyknik na żółto, znaczek kierownicy na żółto, następnie koło zębate z wykrzyknikiem na czerwono, i tak w kółko. przy wjeżdżaniu do warsztatu brak mocy. Gołym okiem widać było pasek klinowy, leżący luźno. Mechanik po oględzinach powiedział że to nic poważnego i kosztownego, muszą wymienić rolkę i tą śrubę. Po telefonie do BMW okazuje się że to normalka w tym silniku. W piątek będę znał koszta naprawy.
  4. Nowa jedynka tył jak w "polówce" http://i1111.photobucket.com/albums/h479/herbert81/volkswagen-polo-full-rear-view-119.jpg http://i1111.photobucket.com/albums/h479/herbert81/e87rear.jpg http://i1111.photobucket.com/albums/h479/herbert81/BMW-F20-1-Series-Rear.jpg
  5. http://i1111.photobucket.com/albums/h479/herbert81/2011-11-27111958.jpg Ja mam taką, ze służbowej skody :D Jest gdzieś o połowę krótsza od takiego zwykłego "bata"
  6. Ja zmieniałem olej w skrzyni, z ta miska mają racje, jest ona zespolona z filtrem i uszczelka, miska kosztowała 800 pln, plus koszt oleju i robocizna. Wymiana była w nie autoryzowanym serwisie. Nie pamiętam dokładnie ile, było to robione przy okazji przeglądu.
  7. Ja jeszcze wygląd przodu bym ścierpiał ale ten tył.. :mad2: Zauważcie, wygląd przodu sprawia że z małymi felgami to auto wygląda pokracznie, zero agresywności. Tylny zderzak zdaje się być wysoko podniesiony jak by chcieli zaznaczyć dyfuzor a tym samym puścić więcej powietrza. Przedni zderzak też nie jest zbyt nisko osadzony i od razu z wejścia nasuwa mi się wygląd x1
  8. max81

    1M coupe

    Ale wiecie jaka historia - Wszedłem na forum i w tym temacie Kamil napisał coś o wyposażeniu dodatkowym, wszedłem na stronę BMW Polska i zacząłem konfigurować M coupe żeby sprawdzić wymienione w temacie opcje, patrzę i oczom nie wierzę a cena za m coupe ok 60k, no to dawaj, po konfiguracji z opcjami na full 88k :D , mogłem zapisać tą konfigurację ale chyba byłem zbyt uradowany.. W każdym razie, znalazłem telefon do najbliższego dealera i zadzwoniłem.. Mówię, skonfigurowałem auto i co mam teraz zrobić by je kupić, pan poinformował mnie jak możemy to załatwić. Zapytałem więc, czy ceny z konfiguracji są adekwatne do tych w salonie, Pan na to że mogą być groszowe różnice, no to mówię spox :mrgreen: Jak powiedziałem gościowi wszystko, to słyszałem, że na sekundę czy dwie go zawiesiło :lol: Podałem Mu cennik który widzę w tym momencie to zaczął się śmiać. Po moim pytaniu, co by zrobił gdybym się upierał, odparł że sprawę by skierował do BMW Polska "niech oni się martwią" Błąd nie trwał długo bo po kilku minutach coś naprawili i ceny wróciły.. szkoda
  9. max81

    1M coupe

    Popatrzcie na ceny :shock: http://i1111.photobucket.com/albums/h479/herbert81/Beztytuu.jpg Jakaś mega promocja :lol:
  10. max81

    1M coupe

    Ale jaja.. Jeremy nie miał się do czego przyczepić, co zdarza się baaaardzo rzadko.
  11. Ja jakiś czas temu ustawiłem się z kolegą na mały street racing. Qmpel jeździ laguną 2.0t benzyna , lżejszy o 50kg i ta sama moc więc postanowiliśmy sprawdzić. Było kilka startów od ronda do ronda i za każdym razem hamowanie niemal do zera z ok 160, czułem hamując że jak bym mocniej wcisnął pedał to bym wrył się w asfalt. Hamulce seryjne, po powrocie pod dom obejrzałem je jeszcze i wszystko ok, rano nie widziałem żadnych przebarwień czy oznak "zmęczenia", podczas jazdy nie czuć drgań na kierownicy. Więc tak myślę że nie zawsze seria jest taka zła i jak pisze np Hipo do zwykłej codziennej jazdy starczy.
  12. max81

    1M coupe

    TERF - komputerowo to na pewno nie, ściany mogły być dla bezpieczeństwa styropianowe, a coś takiego nie jest trudne w wykonaniu np. przez Kena Block'a
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.