Skocz do zawartości

budek

Zarejestrowani
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 3.0D
  • Lokalizacja
    Gdynia

Osiągnięcia budek

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Uzdrowienie nastąpiło :D, jednak wymiana rozrusznika oraz programowanie immobilizera
  2. WItam, jednak diagnoza DME - EWS bład. Nie wiem czy magik poradzi sobie. Proszę o jakieś podpowiedzi. Dzieki
  3. będzię wykręcony i sprawdzony, dam znac jaki jest rezultat. dzieki za rady
  4. był opukany ;) ale tylko przy rozruchu było słychac cyk cyk i cisza.
  5. Wstępna diagnoza to padnięty rozrusznik (na krótko podłączony nawet nie drgnie), tu moje pytanie podczas wciskania przycisku start na rozrusznik idzie impuls napięcia, czy to jest prawidłowe? Czy napięcie podawane jest impulsowo czy powinno być ciągłe? Pozdr
  6. Gdzie znajduje się rozrusznik, dostęp od dołu auta?
  7. Był odłączony na jakieś 15 min, bez zmian.
  8. Słychać tylko takie ciche cykanie przy guziku strat cyk, cyk jak naciskam, patrzę że jeszcze mam bład 4587 Fiuel filter i P2628 (ale te dwa błędy to chyba były jakieś stare bo przebieg się nie zgadza), po wykasowaniu na pewno są błędy odnośnie świec i chyba 43E2 Throttle valve actuator 3EED Powernanagenent closed currently. Akumulator ok, próbowałem go odpalić od startera bo myślałem na początku ze aku padł, ale nie kontrolki palą się normalnie wszystko wygląda na wporzadku.
  9. Witam, mam taki problem, pojechałem wczoraj do znajomego na "gawędę", po 15-20 minutach wsiadłem do auta z powrotem i tu zonk, nie chce odpalic, nawet nie drgnie, całkowite kaput. po podłączeniu pod komputer wyszły takie błędy https://www.fotosik.pl/zdjecie/abbd6027773fcce7 https://www.fotosik.pl/zdjecie/abbd6027773fcce7 i tu moje pytanie czy to możliwe ze chyba przez padnięty sterownik lub świece żarowe mogą spowodować że auto w ogóle nie chce odpalić, z tego co się orientuje to przy dodatniej temp świece nie są grzane? takie same błędy są na 4 cylindrach. Jakieś pomysły? Pozdrawiam
  10. budek

    Hamulce

    niedawno wymieniałem komplet na przodzie tarcze ZIMERMANN, klocki TEXTAR - koszt 600 zl, przejechasłem ok 2 tys km i wszystko jest ok, nic nie piszczy itd.
  11. moja 4,4 automat: miasto 19-20 l/gazu trasa 11 l/benz; 14-15 l/gazu
  12. uważam że 4,4 to jest dobry wybór, jeżdziłem 3,5 dość dobrze się zbiera ale inaczej niz 4,4 (100 NM różnicy), różnica w spalaniu ok 1 do 1,5 litra
  13. ja niedawno właśnie wymieniałem, chyba ok 5 l. oleju plus filtr, pomimo że zlewany olej wyglądał jak nowy :)
  14. budek

    Pomorskie

    ja serwisuje już drugą beemke w WFK i jestem bardzo zadowolony :D a czy może ktoś polecić dobrego lakiernika w 3miato lub okolicach :?:
  15. witaj Arbiter ja od pół roku jeżdżę e39 '98 touring, automat 2,5 poj. 170 KM i jestem baaaardzo :D :D :D zadowolony. w kwietniu dałem za nią 40 koła (posiadała już gaz sekwencyjny). teraz taki model z tego co widziałem kosztuje ok 33-35 koła a nawet i 40. wydaje mi się że niestety za zadbane modele trzeba wyłożyć więcej a i warto. e34 w tej poj. 2,5 mają 193 KM. co do wnętrza beemki to rzecz gustu, e39 wygląda lepiej (moim zdaniem oczywiście) szczególnie z "boazerią" wygląda super. co do jazdy zimą nie mam doświadczenia z tylnim napędem ale z tego co wiem ASC znakomicie wywiązuje sie ze swojego zadania (oczywiście w granicach rosądku) ewentualnie napęd 4x4 koła ix co do aut. skrz. bieg. super, jedna wada nie można rwać kapcia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.