Skocz do zawartości

houek

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    1 354
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G26 Brooklyn Grey M pack
  • Lokalizacja
    Poznań

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia houek

  1. Jakby komuś było za twardo to chętnie zamienię swoje 18” na 19”, oczywiście z dopłata z mojej strony 🤪
  2. Witam zamienie koła 18” model 858M Aero z oponami Good Year bez run flat całorocznymi na 19” np 859M Stan kół 18” idealny, mam je od nowości
  3. Ale, że stuka zwykły m czy adaptacyjny m? U mnie zawsze stukały adaptacyjne, wiec teraz wziąłem pasywne M.
  4. Mam zwykle m sport w 420xd i jest moim zdaniem bardzo komfortowe - koła 18 bez Run Flat.
  5. houek

    Odgłosy z tyłu

    To było dokładnie przyczyna. Regulacja stopek,( wykręcenie ich troszkę ) na których opiera się tylna klapa i nasmarowanie metalowego elementu obok ( u mnie był wytarty tam lakier )który w czasie jazdy ociera się klapę pomogła!
  6. houek

    Odgłosy z tyłu

    https://g20.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1913349 Tu piszą, ze tylna klapa, co może być bardzo prawdopodobne bo to spor, ciężki i ruchomy kawal nadwozia. Naśladuje dziś punkty styku z nadwoziem i będę obserwował.
  7. houek

    Odgłosy z tyłu

    Nieeee, ja mam m sport klasyczne, stuki pochodzą od elementów wnętrza. Jak siedzę z tylu to gdzieś okolice prawego tylnego słupka ( tylko prawego!) , ale za Chiny nie mogę dojść skąd dokładnie.
  8. houek

    Odgłosy z tyłu

    Mam to samo…. Walczę od nowości. Pewnie dlatego ze to liftback i brakuje nieco sztywności nadwoziu w stosunku do sedana. To jest najlepsze ze czasem puka a czAsme nie:) Ale po jazdach i4 m50 i 440i stwierdzam, ze siedział tam ten sam dzięcioł
  9. Mam dokładnie takie same odczucia. Miałem e91 z m pakowym zawiasem i zmiennym układem kierowniczym i do 280km/h jeździła jak marzenie…..( 3.0d po chipie ) G26 podskakuje na nierównościach autostrady jak sarenka tracąc przy tym przyczepność i kierunek jazdy na wprost. Geo ustawione 2 razy na hunterze idealnie co do minuty kątowej.
  10. Jak jest u Was ze stabilnością podczas jazdy na wprost z wysokimi prędkościami, szczególnie podczas wiatru?
  11. Zobacz sobie np w bmwstore ile kosztuje zwykły amor a ile adaptacyjny.
  12. Na podstawie kilkudziesięcioletniego doświadczenia lepiej twarde zawieszenie i mniejsza felga niż miękkie zawieszenie i duza felga. Pasywne m sport i 18 cali bez RFT jest super, sportowo i komfortowo. I nie ma wielkich kosztów w razie awarii amortyzatorów. Wymieniałem amory w adaptacyjnym w f31 i wiem co mówię….ale tam to zawieszenie było stukającą, pływająca lub odbijająca się od ziemi, awaryjna porażka.
  13. Ja kupiłem auto nowe w polskim salonie, Ty pewnie również wiec o co kaman?
  14. Jeśli pasywne zawieszenie m to tylko z max 18 cali bez Run Flat - wtedy jest fajnie. I pamiętaj o zmiennym sportowym układzie kierowniczym - to jest super sprawa!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.