Skocz do zawartości

Marcin750

Zarejestrowani
  • Postów

    1 027
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Marcin750

Doświadczony fan marki

Doświadczony fan marki (11/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat
  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. wymieniłes zaciski... to wymień tarcze - może jak zacisk był zaciśnięty to nagrzał tarczę i ona się delikatnie wygieła i teraz z nowymi zaciskami i tak bije...
  2. sprawdze - ale nie miałem żadnych takich błędów z komputera.. na razie poniżej fotka jak to wygląda po skasowaniu inspekcji...
  3. Cześć, Podczas kasowania inspekcji olejowej licznik resetuje mi się na 0 co sprawia, że cały czas wyswietla się na czerwono inspekcja olejowa... Wcześniej ustawiał się na 15000 a teraz jest 0 i po dniu jazdy mam np: -54km i reset i znów 0 Czy można jakoś to "naprawic"? Jak... Pozdrawiam M.
  4. można wpisać korekte - ale to są ułamki % - zanim wpisałem korekte wtrysku (chyba NCS) - to i tak odpaliłem... silnik chodził z 5 minut - bez żadnych problemów - szarpanie ustało i płynni się rozgrzał... potem wyłączyłem i wpisałem korektę (podaną przez gości co mi wtrysk przesłali)... odpaliłem ponownie - i nic się nie zmieniło - chodził i chodzi tak samo płynnie jak przed wpisaniem korekty,,, pozdrawiam
  5. wkładasz nowy wtrysk - skręcasz i odpalasz... praktycznie od razu odpala.. może mi 1 sekundę kręcił zanim odpalił
  6. no dobra... Hak zamontowany - jest identyczny !!! - a w każdym razie pasuje i działa super... :) poniżej kilka fotek z montażu :) cena haka G01 jest niższa niż F25 - pewnie teraz się zrównają ;)
  7. a może możesz go podać ?? albo ktoś kto ma taki hak w F25 może podać wymiar Y1 (jak na rysunku - a w zasadzie wymiar Y2 bo to ten dotyczy F25 :))
  8. hejka, ma ktoś schemat elektryczny lub informację, w których miejscach się najlepiej "wpiąć" w światła (pozycja, kierunki, p.mgielne, cofania itd ;) )
  9. poniżej rysunki haka od G01 i F25 chodzi Ci o to, że X1 > X2 oraz Y1 > Y2 ?? w mojej ocenie hak i mechanizmy obracania jest identyczny !! - od razu widać te wąsy które w G01 trzymają dodatkową osłonę - wymiary otworów raczej nie powinny się różnić - wszystkie belki (haki) robione w PL do F25 i G01 mają te same rozstawy śrub Jedyne różnice mogą być w belce i tym że np: w G01 odstaje od nadwozia i po montażu na F25 nie da się założyć zderzaka i trzeba np przyciąć te "wąsy" - albo zderzak F25 jest grubszy i jak się rozłoży hak to główka haka będzie za blisko zderzaka i nie da się założyć przyczepy (szczególnie z takim szerokim montażem) - albo coś w tym rodzaju... ma ktoś może wymiary belki od F25 ?? chodzi mi o wymiar "Z" - jak na rysunku poniżej => to wg mnie może być jedyna róznica...
  10. powiem tak - przełącznik i tak musisz kupić (bez względu czy trzeba kodować czy nie - więc go KUP :) w moim przypadku (F25) jak podłączyłem przełącznik świateł gdzie był przycisk przeciwmgielnych to od razu on działał :) jak w G01 nie zadziała to znaczy, że trzeba coś kodować i wtedy będzie zasadne zapytać co i gdzie pozdrawiam M.
  11. Cześć, czy ktoś może wie czy hak elektryczny od G01 pasuje do F25 ? Teoretycznie wymiary samych mocowań powinny być identyczne. W G01 są "wąsy" do których jakaś osłona pod zderzakiem jest montowana - ale chyba da się to założyć do F25 ?? pytanie nie dotyczy elektroniki - kodowania itp - pytam tylko o montaż haka i potem błotnika - czy to będzie pasować... pozdrawiam M.
  12. cześć, ja mam takie problem, ze wentylator praktycznie jak się włącza to na wysokich obrotach przez co mi schładza płyn i wskazówka zamiast stać pionowo to opada... (termostaty już wyeliminowałem - 2x wymieniałem na nowe i to nie to...) Podczas jazdy autostradą wszytsko jest w normie (wskazówka pionowo i nieruchomo) - a jak tylko zjade na stacje to słyszę jak wentylator się włącza na max'a i wskazówka płynu opada do 1/4... czy to zonacza, ze ten kabelek od sterowania wentylatora np: "jest przerwany?" i wentylator nie ma sygnału sterowania ? pozdrawiam M.
  13. jak będziecie kupować te filtry to zwróćcie uwagę na to, że dłuższy bok powinien być elastyczny tzn filtr układa się na łuku tak jakby na obudowie wentylatora !! tanie filtry mają z boku grubą tekturę, która nie da się wygiąć - bo się nie rozciągnie !! - droższe filtry mają boczną krawędź z gąbki zrobioną !!! no i druga uwaga - krótszy bok powinien być gruby i sztywny - żeby można było wcisnąć filtr - bo jak jest delikatny to wkładając o otwór filtr musi wchodząc się wygiąć a jak pchamy i krawędź jest delikatna lub jej nie ma bo jest tylko bibuła filtra to się całość łamie i trudno to dobrze włożyć...!! podsumowując : - musi być gruba ramka filtra - dłuższy bok tej ramki elastyczny (gąbka) - krótszy bok sztywny na początku posta jest zdjęcie boscha - i on ma grube krawędzie - i takie jak opisuje... tanie filtry mają te krawędzie grugości kartki papieru !!! i potem żeby tani włożyć trzeba pociąć od góry żeby się rozłożył jak wachlarz... wymiana - ok 2 minut jak masz mały haczyk którym wyciągniesz stary filtr :-) pozdrawiam M.
  14. cześć, może ja odpowiem na Twoje pytanie... bo mam podobny problem i jak na razie nie udało mi się go rozwiązać... zauważyłem, że zwalniając np: z 60 - 80 km/h do np:10-15 km/h (zjazd z asfaltu na drogę gruntową i jadę np: z 2km wolno po dziurach) nawet jak temp wskazań jest stabilna (na poziomie 95stC) włącza się wentylator na MAX i schładza płyn do poziomu 60-70st C To musi być jakieś ustawienie na inną strefę klimatyczną (mój jeździł od nowości w LA), bo wymieniłem wszystko co można, a nadal się tak zachowuje że wskazówka spada - więc sterowanie jest za to odpowiedzialne. na autostradzie (140km/h i 9h jazdy) wskazówka cały czas wskazuje 1/2 i nie drgnie - tak jak w moim każdym poprzednim BMW - a jak tylko zjazd do np: McDonald - to od razu wentylator i 60stC... pozdrawiam M.
  15. obiecany update. w kołach były czujniki czarne które nie działały prawidłowo.. wskazywały poprawną temperaturę i złe ciśnienie - ok 1,6 bar zamontowałem czujniki pomarańczowe - samochód od razu je zidentyfikował i zaczął wskazywać poprawne ciśnienie i temperaturę. nie ma żadnych błędów i wszystko działa poprawnie.. samochód jest z 2013 roku umieściłem zdjęcie czujnika, który nie pasuje do mojego samochodu - mimo, że jest on stosowany w tym modelu - pewnie dlatego, ze to czujnik z 2015 roku.. https://photos.app.goo.gl/cAWSbLzmCaTtgmCeA pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.