Skocz do zawartości

follet

Zarejestrowani
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 120D E87
    BMW X3 2.0D E83
    BMW X6 3.0D
  • Lokalizacja
    Katowice

Osiągnięcia follet

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Nie sprawdziłem i nie mam możliwości żeby sprawdzić w najbliższym czasie. Zdjęcie klemy z akumulatora na kilka godzin nie wyczyści zapisanych błędów?
  2. U mnie mam taki komunikat jak posiedzę w aucie na włączonym zapłonie około 10 minut. Rozumiem, że u Ciebie ten komunikat wyskakuje przy normalnym użytkowaniu a nie np. jak posiedzisz w aucie żeby się "pobawić". A akumulator faktycznie się rozładowuje czy tylko komputer tak twierdzi?
  3. Kupiłem moduł i niestety nie pomogło. Mój moduł na pewno padł, śmierdzi spalenizną jak stara patelnia. Po założeniu nowego bez zmian. Przełożyłem moduły z prawego na lewy i i dalej ten sam reflektor nie świeci co moim zdaniem dowodzi, że padło coś jeszcze. Co typujecie następne do wymiany, kable w reflektorze czy główny kabel, który wchodzi do reflektora. Dodam, że podmieniałem bezpieczniki i żarówki, nie świeci ciągle ta sama lampa.
  4. Mam opcję wyposażenia S677A HiFi System Professional DSP HiFi System Professional DSP W menu iDrive w ustawieniach audio jest loga Harman'a. Powiem szczerze... oczekiwałem więcej. BOSE w audi A6 dawało dużo lepsze wrażenia! Przy Audio CD jest dosyć fajnie ale przez Aux-in z iPoda jest naprawdę przeciętnie. Gdybym to ja zapłacił za to w salonie to byłbym trochę smutniejszym człowiekiem...
  5. Mam pytanie. Mój VIN to JU07852. Czy przedstawiona na aukcji przetwornica pasuje? Które numery porównać żeby mieć pewność? http://allegro.pl/show_item.php?item=4656803664 Sprzedawca odpisał, że nie jest w stanie tego ustalić.
  6. Po wysuszeniu PDC działa prawidłowo. Problem z dostępem komfortowym (keyless). Auto otwiera się i zamyka za dotknięciem klamki ale nie da się odpalić auta (komunikat przekreślonego kluczyka). Po włożeniu kluczyka do stacyjki wszystko OK. Problem występuje na obu kluczykach. Czy przyczyną może być zalany moduł? Możliwe, że działa połowicznie czy może jest wymagane jakieś kodowanie po ponownym podłączeniu modułu?
  7. Witam. Przestał działać PDC i dostęp komfortowy. Klasycznie bagażnik zalany wodą. Nie widzę skąd wpływa woda. Widzę natomiast, że moduły były już kiedyś wymieniane (opisane po polsku markerem) tak więc poprzedni właściciel też borykał się z tym problem. Mam pytanie. Czy mogę wywiercić dziurkę w tej komorze żeby woda sobie spokojnie odpływała? Nie wiem co jest pod tą wnęką, dlatego pytam :)
  8. Cześć. Mam pewien problem. Przestał świecić prawy xenon. Awarii towarzyszy kontrolka (światełko mijania z wykrzyknikiem). Żarniki prawie nowe, Osram. Po przełożeniu żarnika z prawego reflektora do lewego nadal nie świeci prawy. Wniosek oczywisty, to nie żarówka. Żarówka jest zintegrowana z iskrownikiem więc nie on jest przyczyną. Pozostaje więc tylko balast/przetwornica. Oryginalna kosztuje 1000 zł. Czy znacie może jakiś zamiennik? Valeo? VIN: JU07852 Aby wymienić przetwornicę musimy rozkręcić nadkole? Da się to zrobić bez zdejmowania koła? Jakaś Youtubowa instrukcja wymiany przetwornicy? "Poradniki" BMW znalazłem na www. i tam jest informacja o rozbieraniu nadkola. Pech chciał, że jestem na pół roku w Kopenhadze i wolałbym nie jechać z tym do ASO bo puszczą mnie z torbami. Będę się starał naprawić to sam :-) No chyba, że mamy jakiegoś forumowicza z Dani, przydałby się podnośnik i trochę narzędzi...
  9. Witam. W BMW E87 (VIN: JU07852) nastąpiła awaria nawigacji. Bardzo często (nie zawsze) po uruchomieniu silnika wyświetla się logo BMW, potem czarny ekran i ponownie po kilku sekundach logo BMW. I tak bez końca. Nie działa radio/navi itd. Jakieś pomysły? Aktualizacja oprogramowania czy to raczej awaria sprzętowa?
  10. Witam. Samochód zapala elegancko, silnik pracuje równiutko, moc samochodu w normie podobnie jak spalanie. Słowem: wszystko OK. Jedyna dolegliwość jest taka, że czasem (powiedzmy co 5-10 raz) jak wduszę mocno gaz (ruszanie z podporządkowanej, wyprzedzanie) auto wyrzuca z siebie bardzo dużo ciemnego dymu. Za mną ten co jedzie to ma ciężko coś zobaczyć bo robię taką mgłę. Nie widzę żadnej reguły kiedy tak jest. Zdarza się i na zimnym i gorącym silniku po wielu godzinach jazdy, w ciepłe i zimne dni. Najczęściej nie kopci mocniej niż nowy Diesel a czasem potrafi za sobą zakopcić jak stary traktor. Chodzi o BMW 120D, 250 000 km przebiegu, 2004 rok, automat. Dodam tylko, że w zeszłym roku wymieniłem chłodniczkę EGR bo padła. Teraz płynu chłodniczego nie ubywa. Problem jest z tym kopceniem od czasu jak go kupiłem (styczeń 2013) ale ostatnio problem się nasilił (więcej dymu) i decyduję, że trzeba się dowiedzieć co się dzieje. Auto "bierze" trochę oleju. Dolewka 0,25 litra raz na 15 000 km około. Po zakupie wymienione zostały wszystkie świece i sterownik świec (nowe, oryginalne BMW). Wiem, że coś nie tak jest prawdopodobnie z czujnikiem położenia wałka. Podczas toczenia się samochodu bez gazu, potrafi czasem zgasnąć, co raczej nie jest normalne dla automatu. Nie naprawiałem tego bo gaśnięcie auta raz na pół roku to nie jest wielki problem. Pisze o tym bo nie mam pojęcia czy to może mieć coś wspólnego z opisywanym problemem.
  11. follet

    Biały dym

    Sprawdź poziom płynu chłodniczego. Może nieszczelny EGR.
  12. Wymieniałem sterownik w 120D i X3 więc to chyba popularna awaria. Robił to za mnie mechanik. Koszt robocizny, żeby dobrać się do świec a osobno do sterownika, był na tyle wysoki, że bardziej opłacało się to zrobić "na raz". Przy jednej robocie wymieniono świece i sterownik.
  13. Mam ten sam problem. Zdarza mi się to średnio raz na miesiąc przy wolnym manewrowaniu na parkingu. Czy jest ktoś na Śląsku kto zechciałby pomóc z diagnozą? Rozumiem, że autorce postu nie udało się upewnić co jest przyczyną?
  14. Mam takie roletki, ale w X6. Autem jeżdżę od 3 lat (od nowości) i nie widziałem jeszcze nigdy żeby były otwarte... Nie obserwowałem co prawda po jeździe autostradą w lecie na zapalonym silniku. Myślę,że jak auto jest zgaszone to one się zawsze zamykają. Nie prognozowałbym awarii tak szybko. Zwrócę w tym tygodniu uwagę czy przy zapalonym silniku po autostradzie są otwarte ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.