Fajnie, ale ja ci już Marcin mówiłem, że takie traktowanie samochodu nie do końca do mnie przemawia. :roll: Czy nie lepiej nim po prostu jeździc ? A my właśnie wróciliśmy z małej przejażdżki. Miałem coś do załatwienia pod Lipskiem, 900 km z czego połowa z prędkością sporo ponad 200 - oto do czego to służy ... Ach, jak szybko się to autko zbiera do 250 (!!), sama przyjemnośc ! Autostrada, oto miejsce dla 850ki... Podobało mi się, jak Niemcy pozdrawiali podniesionym kciukiem, Dla nich to po prostu klasyk, youngtimer. 850ki z lat 90-91 są już w notowaniach cen klasyków: zustand 2 - 13.000 euro, zustand 3 - 9500 euro, zustand 4 - 5000 euro... Sporo drożej od 635Csi... http://img525.imageshack.us/img525/5052/1007798wo6.jpg Wystarczy taki wyjazd, abym wybił sobie z głowy wszystkie myśli o taniowozie. Przymierzałem się do czegoś takiego taniego, ale po obejrzeniu kilku 530d E39 dałem sobie spokój. To się po prostu nie opłaca. Utrata wartości + obowiązkowe opłaty to akurat różnica w kosztach paliwa do 850ki, a przyjemnośc jest nieporównywalna ! PZ jak będziesz przejezdzał następnym razem obok nas to :mad2: :cry2: zapraszamy do nas! byłes 30km od nas ! :wink:U nas też jest LIPSKO! :wink: