Skocz do zawartości

Michael1916

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    1 370
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6

Ostatnia wygrana Michael1916 w dniu 24 Lutego

Użytkownicy przyznają Michael1916 punkty reputacji!

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G05 X5 M50d & G16 840d GC
  • Lokalizacja
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Michael1916

  1. Dziadowaniem zdecydowanie bym tego nie określił. Dodatkowa wymiana w ASO to 2-3h oczekiwania gdzie sama wymiana trwa moze 15min bo przeciez nie beda czekac az cały olej zleci do miski tylko dawaj nastepny. Zaprzyjaźniony mechanik zleje tyle starego oleju ile sie da i wleje to co sobie bedziesz chciał. Cała operacja do ogarniecia w mniej niz godzine i jeszcze 500-600zł taniej. Dla mnie jest to zdecydowanie interesujaca opcja.
  2. Nie ma polskiego jezyka. Jak przestawisz na angielski to bedzie działało.
  3. Przy około 100000km przebiegu miałem do wyniany czujnik DPF przy podobnych objawach do Twoich.
  4. Michael1916

    M50i 4.4 V8 530km

    Co do samych wartosci spalania temat jest jak wiadomo niewyczerpywalny. Jechałem ostatnio bardzo dynamicznie z Warszawy do Łodzi autostrada. Moje 840d zużyło w tych warunkach 11,5l /100km! Rekord! Przy 140 ten samochod pali 6,5-7l/100km. Przy takiej jeżdzie moj drugi samochod X5 M50d paliłby z 15-16l/100km a V8 dwadziescia kilka. Jak jazda jest spokojna to roznice robia sie niewielkie. Nigdy nie jezdziłem spokojnie V8 i nigdy nie miałem średniej niższej niż 16l/100km z jakiegos dłuższego dystansu. Jak komus V8 pali 12l na autostradzie tzn jedzie rownym tempem zgodnie z przepisami. Ktos inny niedowierza bo wystarczy pare razy dynamicznie powyprzedzac i robi sie z tego 15l. Spalanie V8 to bardzo indywidualna sprawa.
  5. Michael1916

    M50i 4.4 V8 530km

    Jednej rzeczy nie rozumiem. Jak da sie znalezc miejsce na 300kg baterii w przypadku phev to nie dałoby sie znalezc miejsca na dodatkowe powiedzmy 50l paliwa w wersji czysto benzynowej?Wtedy temat spalania straciłby na znaczeniu przynajmniej w przypadku tak drogich wersji jak V8 gdzie koszt benzyny nie jest najistotniejszym elementem układanki.
  6. Michael1916

    30d czy 40i

    Jeśli to żart Fikusa to powiedziałbym, że dość, nazwijmy to, wyszukany. Chyba nie wszyscy złapią taki humor🤔. Jeśli to jednak pisane jest na poważnie to jest to kompromitacja w połączeniu z dużą dawką żenady.
  7. To napewno trzeba dopłacic te 3,5k. Tak jak pisałem wyżej te sportowe hamulce sa wreszcie takie jak powinny byc. Dodatkowo dobrze to wygląda, duża tarcza i malowany zacisk.
  8. W Warszawie i okolicach mam przynajmniej 3-4 miejscowki nie ASO godne polecenia.
  9. Razem z pakietem M sa i sportowe hamulce wiec chyba nie ma tutaj nad czym debatowac. I tak, wreszcie te "duże" hamulce w BMW dzialaja jak trzeba. Zawsze był problem z gięciem sie tarcz, wibracjami, przegrzewaniem co było bardzo irytujace.
  10. Lamer, jest tyle dostepnych warsztatow z pełnym oprogramowaniem BMW, gdzie bedziesz miał normalnie odnotowana czynnosc serwisowa w komputerze pokładowym, że nie ma co kombinowac. Mowie tu oczywiscie o nieASO specjalizujacych sie w BMW.
  11. Wiekszosc samochodow nie ma wcale wymienianego oleju w skrzyni biegow. 200kkm i tak wytrzyma bez problemu a potem...kogo to obchodzi. Na forum zwykle sa ludzie ktorzy sie interesują samochodami i moze nam sie wydawac że brak ponadstandardowej obsługi jest rzadkoscia a jest odwrotnie.Sam mam przyjemnosc z tego, że zadbam bardziej o moj samochod jednak wiem, że jestem w niszy. Do tego nie zmieniam aut co 2-3 lata a raczej co 5-6 wiec moze czestsze wymiany oleju chronia i mnie przed powaznymi wydatkami. Biorac jednak pod uwage 3-4 letni okres eksploatacji nowego samochodu z pakietem BSI na 4-5 lat zastanowcie sie po co ktos miałby wymieniac czesciej olej? Po co wymieniac olej w skrzyni biegow? Po co oszczedzac silnik na zimnym? Przeciez to wszystko kosztuje czas i pieniadze. Tak jak pisze kolega Borsuczek nikt za to nie zapłaci przy odsprzedaży a na dystansie 150kkm jako pierwsi własciciele bedziemy lżejsi o kilkanascie tys zl i wiele godzin spedzonych w serwisie. Jeszcze raz zaznaczam że sam robie te dodatkowe wymiany ale dla tego ze mam z tego swojego rodzaju przyjemnosc. Finansowo jednak na 99% mi sie to nie opłaca.
  12. Nic nie oślepia. Dla jednych to festyn a innym sie podoba. Ja jestem na tak chociaż uważam, że dopłata wydaje sie być przesadzona. W 840d mam te kryształy a w X5 nie. Uważam, że w dotyku i wyglądzie jest na +.
  13. Uważam, ze żadna przesada nie jest dobra. Zrobic dodatkowa wymianę pomiedzy interwałami fabrycznymi ( 30 tys km) brzmi rozsądnie. Wymiany częstsze to już w mojej opinii sztuka dla sztuki i niepotrzebne nieekologiczne działanie.
  14. Moj 840d GC MHEV 340KM jest z 2021r. i ma prawie 60tys przebiegu. Wszystko jak narazie w jak najlepszym porzadku.
  15. Ja co prawda miałem robiona geomertie kilka razy ale na dystansie 120kkm nie było żadnych problemow z nierownomiernym zużyciem opon. Ustawienie geometrii było zwiazane z wymiana elementow zawieszenia. 2 x wahaczy, raz amortyzatorow, raz drązka kierowniczego. Wszystko z przodu. Moje doswiadczenie jest takie, ze w X5 bardzo szybko zużywaja sie elementy przedniego zawieszenia i to moze byc w konsekwencji widoczne na oponach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.