Skocz do zawartości

mmcv

Zarejestrowani
  • Postów

    1 275
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    A5 Sportback 3.0TDIQ , F36 425d M
  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia mmcv

Mentor marki

Mentor marki (12/14)

0

Reputacja

  1. dla mnie to skalowanie to zal.pl ... Audi A5 stare mialo do 280 chociaz... Co do K&N... mm rozne opinie , narazie przejechalem na nim 5tys km i jest ok . Zobacze jak sie bedzie sprawowac. W dieslach wiem ze ten filtr zle sie sprawuje bo troche sie charakterystyka zmienia , ale dowodow nie widzialem. u mnie mam wrazenie ze auto fajniej chodzi . Zrobie z ciekawosci moze pomiary z ze sportowym i z normalnym jak bede dalej cos modzic.
  2. seryjne zawieszenie jest bardzo miekkie w GC... ja mam adaptacyjne i przyznam szczerze ze ...wg mnie jest fajniejsze niz Msport ktore mam w coupe. A spodziewalem sie zupelnie na odwrot...
  3. Ja po wlozeniu K&N tez mam efekt zasysanego glosno powietrza... wsumie fajnie to brzmi przy otwartej szybie. Wiadomo ze to poprawia troche przeplyw, jednak po dobrym schlodzeniu sprezonego powietrza dopiero beda lepsze efekty. Pojde raczej w Wagner Comp bo ma male spadki doladowania (widzialem pare testow) . przy tym standardowym EVo spadki sa wieksze niestety a to wymusza zwiekszenie doladowania na turbo a po co meczyc sprezarke ;-) mierzylem 100-200 , nie mierzylem 0 -100 , szkoda mi skrzyni na takie zabawy. predkosc max na autobanie to 287 na gps (niestety te debilne zegary sa do 260... ) , jeszcze by poszlo ale sie warunki zmienily . 100-200 wychodzi z gpsu miedzy 11.28-11.78 , wmiare to wyglada . Bylem wstanie sie utrzymac kilkanascie metrow za m550xi g30. Przy 400-420 mysle ze zejde do wysokiego 8s.
  4. niestety nie wiem na ktorym biegu auto bylo hamowanie , nie bylo mnie przy tym. Moment to 550nm teraz sprawdzilem raz jeszcze. Kiedys troche czytalem na forach Amerykanskich o 8HP45 i tam goscie jezdzili bezproblemowo przy 610-620 a nawet 700 w m135i Najpierw MPE potem soft. Ale prawda jest taka ze trzyma go cat i IC. Jak to dasz konkretne to nie ma zadnego problemu bo samochod zaczyna oddychac . Ps nie sugerowalbym sie tymi limitami skoro ta sama skrzynia... dla diesla ... ma podane 500nm (mozliwe ze inny konwerter)
  5. myslisz ze warto inwestowac w chargepipe ? . Wiesz co moment wlasnei dosc wysoki ale wg mnie tam wychodzi ok 380koni... , mialem zawalony mocno filtr powietrza i hamowane na RON95. Filtr wskoczyl K&N . Niby moze przeniesc 450nm ale widzialem auta bez modyfikacji skrzyni na 620.Pozatym dla diesla ma podane 500nm a to jest ta sama skrzynia...
  6. mmcv

    440i a Alpina B4?

    pewnie na serii tez by sie wywalila , przeciez tam sie cisnienie doladowania zwieksza minimalnie...
  7. napewno jest ciszej niz w A5 poprzedniej generacji . Z tym nowym nie mialem okazji porownac az tak bo jechalem nim tylko raz. Nadkola porazka... :mad2: niestety zmiana "faktury" asfaltu przy 140-160km na godzine to huk.... To jest bardzo na minus. Reszta jak na samochod bez ramek wporzadku . g30 to nie jest ale nie ma tragedii .
  8. jest cichszy wydech i sa inne ustawienia jesli chodzi o tzw "bubbles" . 440i z pakietem Power&Sound to wlasnie zmiana mapy zeby usykac stzraly z wydechu . Mozna to zrobic w 435i normlanie u tunera .
  9. mmcv

    440i a Alpina B4?

    a kto chipowal? od 10lat chipuje kazde auto jeszcze nigdy nie mialem takiej sytuacji ...
  10. :cool2: szkoda tylko ze tych NM tak malo ... u mnie po sofcie 435i wyszlo 360-370km/560nm RON95 :oops: (ciezko bylo zhamowac bo slaby nawiew , zgrzany dolot i ucinalo gora ) . W planach sportowy cat Wagner + IC Wagner Comp no i wtedy mysle ze 4xx / 6xx . tez mam MPE (PN340) ale to glosniej bedzie jak pozbedziesz sie katalizatora standardowego bo On tam jest bardzooo gesto "zaludniony" chyba cos kolo 600-800cel . Dodatkowo mozna programowo dolozyc "bubbles" w opcji hard , wtedy efekt bardzo podobny do tego w 440i MPPK ps podobno 440i juz robia ... na 400 samym programem (pewnie trzeba bedzie jeszcze chwile poczekac) https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=103&t=209775&start=1095#p2504676 Swoja droga ciekaw jestem teraz konfrontacji z takim 440xi ... szkoda ze kolega ze Szczecina.
  11. mmcv

    440i a Alpina B4?

    nei wiem czy to potwierdzone info :
  12. F32 435i z wydechem mperformance na ile uda sie zrobic bezpiecznie ? Mozna po OBD czy trzeba rozbierac ?
  13. @Dprz , mam oba samochody ...jezeli MMI jest lepsze nawet od stargeo Idrive jaki mialem w 6coupe... to ja nie wiem czy tym samym autem jezdzilismy :roll: . Jest tak cholernie nie intuicyjne ze az sie plakac chce. Umieszczenie przyciskow oraz menu ... Dla mnie MMI bylo fajne w 2004 roku jak mialem A4 ale nie w latach 2007-2010 Fakt taki ze audi sie bardzo ugrzecznilo . A5Sportback wiecej miejsca zdecydowanie , wiekszy komfort (jesli wezmiesz AudiDrive Select + regulowane zawieszenie to kanapa :D ). Dobre auto na dluzsze trasy , bardzo dobry naped - bezpieczny ale radosci nie uswiadczysz... Prowadzi sie dosc topornie, jest ciezkie i to czuc bardzo ... jest tez dluzsze od 4ki itez takie wrazenie w srodku ...jakbys prowadzil duzoooo wiekszy samochod. Mimo wszystko naprawde swietny samochod z piekna linia. Skrzynia Stronic dosc wadliwa, manual bez zastrzezen. 4GC jest zwinniejsza , lepiej sie prowadzi (jest 250kg lzejsza!! od modelu poprzedniego A5),lepsza pozycja za kierownica - dla mnie to idealny samochod jesli ktos naprawde lubi jezdzic. Czuc je super. No i Harman Kardon... przy odrobinie wyczucia i umiejetnosci konfiguracji miazdzy B&O z A5 zarowno nowego jak i starego . W Audi duze problemy z usykaniem odpowiednich srednich tonow. Generalnie dla mnie B&O gra tak sobie ... bynajmniej w A5 . Jezdzilem nowa A5 i wnetrze nie dokonca przypadlo mi do gustu. Poziom wyciszenia rowniez , zreszta to widac juz przy zamykaniu drzwi... w 4ce zamykajac drzwi czujemy ze powietzre sie fajnie zassysa . w A5 ... jakbym walil drzwiami w punto ... Potem na trasie jest to bardzo odczuwalne. Jeszcze jedna z moich obserwacji to jakosc bluetooth w A5 (poprzednim modelu) vs 4GC ...przepasc jesli chodzi o filtrowanie i drzwiek ...W tym nowym nie korzystalem wiec ciezko stwierdzic ale napewno sporo poprawili . Jadac 4GC rozmawiajac przez telefon nawet przy 160 ludzie nie sa wstanie odczuc ze rozmawiasz z auta , mysla ze siedzisz w domu na kanapie.
  14. Ogarnol juz ktos temat zarowek do F32/F36 tyl przod ? nie chce kodowac , chce wlozyc i miec spokoj . na te co sa teraz patzrec nie moge. Przod + Tyl . (mam xenon).
  15. masa nieresorowalna zabija zawieszenie i osiagi ale co kto lubi :D :D w A5 mam 19 i to max felga jaka bym zalozyl .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.