Skocz do zawartości

BartoszWPR

Zarejestrowani
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O BartoszWPR

  • Urodziny 30.01.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 2.0D 2000
    e38 735i 1998
    e39 525i 1999
  • Lokalizacja
    Pruszków
  • Zawód
    Wolny

Osiągnięcia BartoszWPR

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. polecam przejrzeć dokładnie całą kolumnę kierownicą ja miałem taki "brzęczący" dźwięk i po wymianie krzyżaka dźwięk pozostał jednak jest tam jeszcze jakieś łożysko które okazało się winowajcą po wymianie wszystko ustało.
  2. Problem rozwiązany, czujnik wymieniony koszt 35zł.
  3. Zakupiłem niedawno od znajomego ciekawy egzemplarz 735i z 97 roku, lecz jeden problem jaki zauważyłem jest następujący: Rano po przejechaniu kilku kilometrów zapaliła mi się czerwona kontrolka oleju , jak mogę się domyślać chodzi o ciśnienie oleju. Wymieniłem olej razem z filtrem , problem jednak zaczął powracać z każdym rozgrzaniem silnika ,jednak nie występuje podczas przyspieszania , przy hamowaniu lub obrotach niższych jak 2000 obr/min pojawia się komunikat Stop!......(całego komunikatu nie przeczytam do kilka pikseli na desce nie działa) oraz zapala się czerwona kontrolka oleju. Przebieg jaki mam udokumentowany to 216000km (nic nie wskazuje na większy , skóra jest prawie nowa) Pytanie moje brzmi czy może to oznaczać że silnik nadaje się do remontu z racji nietrzymania ciśnienia oleju? Czy może być jakaś inna przyczyna? Szukałem na forum rozwiązania mojego problemu i jedyne co udało mi się odnaleźć to odkręcająca się pompa lub czujnik, czy ktoś mógłby mi doradzić gdyż auto chciałem sprezentować ojcu ale po rozwiązaniu tego problemu.
  4. Dzięki za odpowiedz z pneumatyką. Właśnie wiem że taki przebieg może być problemem , aczkolwiek mój znajomy zakupił 540i z przebiegiem 82 000 (wyposażenie naprawdę bogato kończąc na masażach itp..) szukał również M5 ale widząc ten egzemplarz nie myślał za dużo i faktycznie przyznam, iż jest to 10-cio letni samochód a wygląda jak nowy ( o dziwo zakupił go w Polsce od syna zmarłego właściciela za 40 000zł). R6 nawet mnie nie interesuje, ani RS6 , po prostu wnętrze audi mi nie odpowiada. Może zrzucę ten temat do działu zakup bmw ,a tutaj z chęcią bym usłyszał jakie mankamenty mogą mnie zaskoczyć w V8? ( mówię o silniku z racjonalnym przebiegiem do wieku auta, gdyż mój ojciec również planuje zakup i pogodzi się z przebiegiem nawet 200 000 , 100 000 to mój warunek) skoro 12-15k euro to za mało , to ile może kosztować , jeżeli chodzi o M5 ,nie będę żałował kasy ,ale i będę szukał jej cierpliwie bo do jazdy chce mieć gotową w czerwcu i mogę nawet do czerwca szukać. ja kupiłem ponad rok temu E61 za 85000zł i już ponad 10 000 też włożyłem z racji kompletnej wymiany zawieszenia ,miałem sprzedawać to auto ale pewnie zostawię bratu, jak bym się przejmował zakupił bym sobie Skodę superb ,albo jeździł metrem.
  5. Przymierzam się do zakupu E39 i tutaj nie jest dla mnie istotną kwestią cena , gdyż zależy mi na aucie z przebiegiem najlepiej do 100 000km i jestem świadomy że taki warunek może mieć swoją cenę, jednak na polskim rynku bardzo trudno jest znaleźć auta z faktycznie tak małym przebiegiem. Pierwsze moje pytanie jest gdzie najlepiej szukać takiego auta? Interesują mnie modele podobne do tych: 1) http://allegro.pl/bmw-e-39-3-5-v8-full-opcja-m-pakiet-pilne-i1450511827.html Coś chyba było na forum o tym autku ale nie mogę tego odszukać , odpowiada mi wersja silnika oraz motor ,ale czy warto waszym zdaniem jechać kawałek drogi aby badać do szczegółowo? Jeżeli ja go nie zakupie mój ojciec były skłonny do zakupu ,ja poszukam dalej ale czy jest sens? 2)http://otomoto.pl/bmw-m5-e39-facelift-C15818875.html Czy warto wydawać 12000-15000 euro w Polsce czy lepiej jechać po takie E39 do Niemiec ( w sumie nigdy nie sprowadzałem auta, ale to nic trudnego podobno) 3) http://allegro.pl/sprzedam-bmw-m5-e39-i1459459170.html Zastanawiają mnie obszyte chyba niestandardowo siedzenia ,choć może się my i wersje M szyli w taki sposób. I mam jeszcze pytanie do osób orientujących się, czy E39 M5 posiadało pneumatyczne zawieszenie? (w e61 mam Dynamice Drive+aktywny układ kierowniczy+pneumatykę tył)
  6. kolego miałem podobnie jak wymieniałem tarcze i klocki przód pojechałem na komputer, ale po wymianie tarcz tylnych i klocków już skasowałem bez problemu z menu auta, więc sądzę że jest to kwestia cierpliwości, choć znawcą nie jestem a komputer i tak mi znajomy robi za darmo.
  7. ja mogę podjechać jeżeli czas mi miejsce będzie rozsądne, oby nie na podziemny parking:):). Choć teraz odwilż nas zastała to lodu, zmarzniętego śniegu i błota można napotkać troszkę bo ostatnio na Jankach i tesco ursynów natrafiałem na dogodne do tego typu testów warunki :):) Choć łapki mam odziane w Dunlopy M3 225/50/17 to mam znajomego który może też by podjechał dla porównania ma letnie kapcioszki, mogłoby być zabawnie. Jestem chętny, ale wtorek/środa wyjeżdżam.
  8. Historie auta odczytasz w servisie za darmo, musisz mieć albo kluczyć albo dowód , z kluczyka będziesz miał wszystko co jest zapisane w komputerze a po dowodzie czyli po VINie sczytuwasz historie zarejestrowaną w servisach BMW , z dobrym fachowcem odczytasz nawet największe szczegóły jak odłączanie głupich AIR BAGów czy wszystkiego co związane z ingerencją elektroniki jeżeli oczywiście podobny fachman tego wszystkiego wcześniej nie zablokował lub wykasował.
  9. Koledzy przymierzam się do zakupu M5 E60 , lub M6 lub M3 E46 zastanawia mnie jednak fakt coś byście polecili w kwestii radości z jazdy? Auto wykorzystam albo jako połączenie rodzinnego z dającym frajdę i tutaj za najodpowiedniejsze wybrałbym M5 z racji 4 drzwi , jednak posiadam zarówno E46 320d jak i E60 3.0D z pod stajni BMW ale szukam czegoś bardziej młodzieżowego z Magią M . Proszę o radę na co najbardziej zwrócić uwagę przy zakupie takiego auta? Czym się kierować przy ostatecznej decyzji? oraz ewentualne sugestie aspektów jakie dyskwalifikują BMKi z M-ką totalnie ....
  10. podziękował kolego, właśnie zaraz będę się zabierał za naprawę i fakt że wcześniej szukałem ale jakoś nie znalazłem , to mój błąd ,następnym razem muszę się bardziej przyłożyć do poszukiwań :)
  11. Niestety okazało się to coś z matą , jednak nie było czasu na rozłożenie wszystkiego i wykręcenie fotela, jak ktoś ma jakiś pomysł jak można ten fotel wyjąć i zbadać problem to będę wdzięczny. Wtyczki pod siedzeniem posprawdzane i dobrze powpinane.
  12. Jechałem Z pasażerem, ale potem wsiadłem sam żeby sprawdzić i było to samo, błąd wyskakiwał
  13. zastanawiałem się jeszcze nad akumulatorem, ale też nie wiem w jakim jest stanie , w sumie zbliża się zima to sobie posprawdzam te napięcia wszystkie łącznie z akumulatorem u mechanika. Ja choć młody to jestem jakiś taki wrażliwy na punkcie czerwonych kontrolek , więc się zaniepokoiłem....
  14. właśnie chciałem sprawdzić te napinacze i wtyczki do poduszek ,ale troszkę mam obawy przy własnoręcznym naprawianiu elektroniki. Czy warto sprawdzać wtyczki ? Jak one wyglądają? Gdzie ich szukać? Czy można jeździć z takim błędem? Czy to niczym nie grozi?:) Czy lepiej jeździć, a w wolnej chwili podjechać do elektryka? Zaznaczam, iż problem dziwny bo pasy są praktycznie nie używane przeze mnie, a przez zakupem wiem że przez długi czas były sporadycznie używane bo auto było używane sporadycznie.
  15. Zdjęcia z telefonu mogą być mało wyraźne ale dziś na parkingu jednego z centrum handlowych w niewyjaśnionych okolicznościach:) zapalił mi się taki komunikat http://a.imageshack.us/img10/2240/zdjcie0029fv.jpg Po przeczytaniu kilku tematów postanowiłem zapytać co może być przyczyną? Przyciski na kierownicy działają , żadnych innych objawów oczywiście poza komunikatem i palącą się kontrolką AIRBAGU. Auto w 100% bez wypadkowe.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.