Skocz do zawartości

marcinpb

Zarejestrowani
  • Postów

    291
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    bochnia

Osiągnięcia marcinpb

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat
  • Tydzień na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. sprawdź dysze spryskiwcza przedniej szyby
  2. Czy sprawdzałeś czujnik położenia wału?Jeśli dobrze pamiętam to w siemensie jest halotron, a w boschu indukcyjny , albo na odwrót.Rozrusznik kręci?, pompa podaje paliwo?
  3. dodajmy, że jest to konstrukcja z początku lat 90-tych.
  4. Jeśli przebieg jest cofnięty tylko w liczniku to w serwisie dojdą do przebiegu orginalnego. Natomiast jeśli poprzedni właściciel zainwestował około 1500 zł w "korekcje stanu licznika" , bo tyle taka operacja kosztuje, to raczej nie ma szans dowiedzieć się jaki był orginalny przebieg.
  5. marcinpb

    Zawieszenie Compact 323

    ja zakładałem sprężyny eibacha od coupe do kompakta i sprawowało sią to nieźle.
  6. Jest to możliwe, nawet jedna firma nie wiem czy nie VW wzywała posiadaczy samochodów z wadliwymi silnikami w celu usunięcia usterki. Wada polegała ne złej konstrukcji napinacza łańcucha, który w momencie zgaszenie silnika zbyt szybko tracił ciśnienie.
  7. W "cywilizowanym" swiecie przebicie opony zdarza się raz na 200 tyś km, dlatego z ekonomicznego punktu widzenia bardziej opłaca się wyposażyć samochód w spray uszczelniający niż w koło zapasowe, które: -waży -zajmuje miejsce -kosztuje znacznie więcej niż spray A że po użyciu spray`u opone trzeba wymienić to trudno. Zresztą spray powoli jest wypierany przez opony typu run flat
  8. Hmm nie spotkałem sie z przepisem, który mówi o konieczności posiadania koła zapasowego. Natomiast spotkałem się z samochodami ,które zamiast "rezerwy" jako wyposażenie mają środek uszczelniający w płynie np. BMW serii 6, Mercedes slk, corvetta
  9. coś mi się wydaje, że będziesz jeszcze musiał wymienić zaciski hamulcowe :lol:
  10. Jeśli silnik chodzi równo i się nie potyka, nie wypadają zapłony to po co kombinować :wink:
  11. A nie lepiej podjechać do serwisu i kupić nowe. W Krakowie masz dwa serwisy MCars i Misiaka. Spinki kupisz od ręki i nie kosztują fortuny.
  12. Rutyna gubi :( , sprawdziłem i dla silnika 2.8 powinno być jeszcze inaczej : 700+/-75 :lol:
  13. powinno być 800 +/- 50 obr/min
  14. Zaślepke można ściągnąć bez żadnego problemu, pytanie tylko po co ??? Jaki masz ten błąd?? Pod zaślepką jest tylko zapakowany "jasiek"i nic więcej tam nie zobaczysz.Do wtyczki od airbagu dostaniesz się demontując schowek.
  15. Może masz zapchany katalizator??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.