Skocz do zawartości

adiks7

Zarejestrowani
  • Postów

    81
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530d 218KM MANUAL
  • Lokalizacja
    Mińsk mazowiecki

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia adiks7

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. adiks7

    E60- panel CIC

    Dzięki za odpowiedź Właśnie wczoraj ogarnąłem. Znalazłem na zagranicznym forum. Dokładnie tak jak piszesz. Z włącznika awaryjnych z pinu 2 (szaro-czerwony) na pin 14 w kostkę od cic. Podświetlenie działa.
  2. adiks7

    E60- panel CIC

    Witam. Mam mały problem po dołożeniu cic do e60 2008. Wszystko działa oprócz podświetlenia panela cic. Guziki i pokrętło działa. W aucie było wcześniej ccc. Ktoś ma jakiś pomysł?
  3. Gdyby ktoś potrzebował to mam taki komplet lamp tylnych do e60 lci. Pisać na pw lub tel. 507101884
  4. Zrozpoznawaniem mowy sie zgadzam - Po wgraniu polskiego przestaje działać wogole. Jesli chodzi o pamiec jezyka to nie wina kluczyka tylko zegarów. Problem wystepuje w niektorych modelach e90 z poczatku produkcji. Srednio 1 na 20 szt. Glownie z 2005 roku. Poza tym nie ma zadnych problemów jezeli robi to ktoś z pewnym softem, a nie tym co jest na chomiku.
  5. Witam, w serii F nie zaprogramujesz pilota wyjmując bezpiecznik. Trzeba podłączyć kompa i uruchomić procedurę parowania pilota. Jak ktoś potrzebuje pomocy w tej sprawie to zapraszam. pisać na pw lub tel. pięć zero siedem jeden zero jeden osiem osiem cztery
  6. Jak ktoś potrzebuje przyuczyć, sparować pilota webasto w serii F to chętnie pomogę. pisać na pw lub tel. pięć zero siedem jeden zero jeden osiem osiem cztery
  7. Hej. Miałem w swojej e60 moduł który umożliwia podłączenie 3 źródeł obrazu do fabrycznego monitora. Wpina się go między monitor a ccc/mask i podłącza do CAN-a. Moduł ten kosztował w Polsce 1100zł. Dodatkowo trzeba zamontować wejście aux jeśli ktoś nie ma, żeby można było wpuścić dźwięk z zewnętrznych urządzeń. Kolejna rzecz która kupujemy to samochodowy Tuner tv z aktywnymi antenami. To koszt ok 500zł. Można znaleźć taki który obsługuje też divx-y. Dodatkowo do modułu możemy podłączyć odtwarzacz DVD i jeszcze kamerę cofania. Ja tak miałem u siebie. Czyli na dzień dobry 2000zł trzeba wyłożyć.
  8. adiks7

    Ista/d Ista/p

    Ok. Dzis wroce do domu to bedziemy działać. A co jest przyczyną tego? Wina icoma czy programu? Czy samochodu? Edit: No i niestety. dalej to samo. ista już odczytuje poprawiony i-level, ale dalej mieli na "ustalaniu kontekstu" a potem wszystko na czerwono. Dodam że auto jest z usa, jeśli to może mieć jakieś znaczenie.
  9. adiks7

    Ista/d Ista/p

    odczyt z istyp Stopień I (fabryczny): F010-11-03-511 Stopień I (rzeczywisty): F010-11-03-511 Ostatnio przetwarzany za pomocą ista/p 2.41.4 z esysa vcm - master - i steps - read pokazuje tak: i step current F010-11-03-511 i step last F010-11-03-511 i step shipment F010-11-03-511 vcm - backup - read i steps pokazuje tak samo i step current F010-11-03-511 i step last F010-11-03-511 i step shipment F010-11-03-511
  10. Witam, mam mały problem z icomem i istą/p. Byłem u kolegi żeby podnieść soft w swojej F10 11r. po podłączeniu zasilacza laboratoryjnego, podpiął icoma, potem zapłon i potem do kompa. Ista rozpoznaje auto i wyposażenie, przebieg, i-level itp. potem przechodzi do identyfikacji sterowników, pojawia się drzewo sterowników a na dole napis "Trwa ustalanie zadanego kontekstu". Wisi na tym napisie z 15 minut i nic się nie dzieje na drzewie sterowników, nie pojawia się żadna kropka żółta. Potem wisi tak długo i wywala wszystkie sterowniki na czerwono. Że są do wymiany. Wydaje się że jest jakiś problem z identyfikacją sterowników. Ktoś miał taki przypadek?
  11. Witam, mam mały problem z icomem i istą/p. Byłem u kolegi żeby podnieść soft w swojej F10 11r. po podłączeniu zasilacza laboratoryjnego, podpiął icoma, potem zapłon i potem do kompa. Ista rozpoznaje auto i wyposażenie, przebieg, i-level itp. potem przechodzi do identyfikacji sterowników, pojawia się drzewo sterowników a na dole napis "Trwa ustalanie zadanego kontekstu". Wisi na tym napisie z 15 minut i nic się nie dzieje na drzewie sterowników, nie pojawia się żadna kropka żółta. Potem wisi tak długo i wywala wszystkie sterowniki na czerwono. Że są do wymiany. Wydaje się że jest jakiś problem z identyfikacją sterowników. Ktoś miał taki przypadek?
  12. adiks7

    Ista/d Ista/p

    Witam, mam mały problem z icomem i istą/p. Byłem u kolegi żeby podnieść soft w swojej F10 11r. po podłączeniu zasilacza laboratoryjnego, podpiął icoma, potem zapłon i potem do kompa. Ista rozpoznaje auto i wyposażenie, przebieg, i-level itp. potem przechodzi do identyfikacji sterowników, pojawia się drzewo sterowników a na dole napis "Trwa ustalanie zadanego kontekstu". Wisi na tym napisie z 15 minut i nic się nie dzieje na drzewie sterowników, nie pojawia się żadna kropka żółta. Potem wisi tak długo i wywala wszystkie sterowniki na czerwono. Że są do wymiany. Wydaje się że jest jakiś problem z identyfikacją sterowników. Ktoś miał taki przypadek?
  13. Koledzy, a ktory parametr zmienic w FRM zeby odpalić stroboskopy? I jak je później włączamy??
  14. Speców mam się narobiło jak grzybów po deszczu. Tylko szkoda że jak jest jakis problem z autem opisany na forum to nikt nie pomoże, bo wszyscy widzą w tym PLN-y i możliwość zarobku! Zapomnieli jaka jest idea forum internetowego. Pewnie zaraz ktoś skasuje ten post, ale taka prawda! Pozdrawiam Edit: mam na myśli konkretne przypadki np. Wiem co to jest ale ci nie powiem bo jestem mechanikiem, z tego żyje, albo powiem ci ale moja wiedza kosztuje, a nie posty typu '' auto nie odpala pomocy''. Druga sprawa to diagnoza przez Internet. Co drugi pisze diagnoza, kodowanie, zdalnie! Więc jest tę możliwe.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.