Skocz do zawartości

ppawel10

Zarejestrowani
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ppawel10

  • Urodziny 02.01.1977

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530D 2000
  • Lokalizacja
    Limanowa

Osiągnięcia ppawel10

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. witam. Czy naprawiał ktoś pikselki w radiu? Mi juz mało co wyświetla a zabierałem sie do tego dwa razy ale nic mi z tego nie wyszło. Co robie nie tak? A moze muszę zainwestowac w nową taśmę?
  2. witam wszystkich. U mnie wyleciał amortyzator przedni jeszcze chyba fabryczny bo aluminiowy SACHS ale mój mechanik obecnie odradził mi tej marki ( podobno obecnie produkowane w Turcji ) za to polecił mi BILSTEIN-y i jak na razie ( niecałe dwa lata i ok 60 tyś przebiegu ) nie ma problemu.
  3. witam. Jeździłem przez 5 lat TDS-em w E34. Moja tez paliła nie od razu a kręcił rozrusznik dobrze. Okazało sie ze jak kupiłem ten samochód to poprzedni właściciel kupił za mały akumulatot który miał 65 Ah. Jak zamieniłem na 85 Ah i prąd rozruchu 800 A i mój samochód odpalał na dotyk. U mnie był na szczęście tylko za mały prąd rozruchu.
  4. tez tak przykleiłem ale odrywało sie nadal wiec do progu przykleiłem na dwusrtonnej taśmie i jest ok tak jak napisałem wyżej ale jak koledze bedzie trzymać na kropelce to też dobrze
  5. a może koledze obcina moc bo ma np. zakamienioną chłodnice i żeby się nie przegrzał to do schłodzenia silnika jest "obcięta" moc... po zbiciu temperatury wszystko wraca do normy.Po odpaleniu do "złapania" odpowiedniej temperatury tez nie ma pełnej mocy (tak jest u mnie) jest to zauważalne zwłaszcza w zimie. Ja tak miałem w E34 tds ale to tylko gdybanie... bo dałeś za mało danych
  6. też montowałem xenony bo miałem zwykłe lampy. Ja zamieniłem całe orginalne lampy. Jak odpalam samochód to na wyświetlaczu pojawia się napis "ABBLENDLICHT PRUFEN" ( sprawdź światłą mijania ) i świecą się po oby stronach wyświetlacza strzałki. Jak zapale światłą to napis i strzałki gasną. Nie wiem czy tak ma być orginalnie ale ja się ciesze bo nie zapominam o ich włączeniu
  7. ja to przykleiłem taśmą dwustronną taką jak lakiernicy przyklejają listwy zewnętrzne na drzwi. Musiałem dać podwójnie i jest teraz ok.
  8. ja wszystko robie tu http://moto.money.pl/warsztaty/auto;global;mulka;m;,warsztat,15468,0.html Są pozytywne opinie i negatywne.Jak ktoś chce szkłem tyłek wytrzeć to nie ma co sobie zaprzątać głowy ale jak chcesz zeby Twoja bunia smigała to facet to wykona. Ceny... jak za orginalne części to nie drogo. Facet wie co robi. Mnie zrobił z mojej buby rakiete.
  9. tak za byka przepraszam naturalnie KNECHT ale pisałem z pracy i ktoś mi przeszkodził i nie posprawdzałem byków. Tak na marginesie zycze z LOTOSEM i FILTRONEM powodzenia. Jeden znajomy po 2 tyś km w Seacie musiał wywalic czyściutki filtr powietrza bo silnik kopcił i pobierał olej a to dla tego ze to co Ty zachwalasz nie puszczało tego powietrza. Kolejny przypadek to samo w VW koleś juz myślał o nowej turbinie. Kazdy jak dba tak mu samochód jeździ.Ja TDS-a miałem 5 lat wiec pare kilometrów nim zrobiłem i coś moge o nim powiedzieć. Od 10 lat jeżdże BMW wiec moge coś powiedzieć o tym i tamtym. Pozdrawiam mimo odmiennego zdania o olejach i filtrach
  10. Też miałem e-34 TDS i remontowałem. Niestety ale te silniki mają niejednokrotnie po 300-400 tyś km przebiegu o czym kupujący nawet nie wie. Pół biedy jeśli to przebieg z Niemiec ale takie autko przyjeżdża do Polski i jedzie do mechanika który zabiera sie za wymiane filtrów i oleju. Filtry lecą naturalnie byle jakie najtańsze czyli Filtron, Bosch, Mann (te dwa ostatnie produjują turki w tej samej fabryce). Powiem ze ja montuje tylko KNEFT. Dalsza sprawa to olej... jak mozna nalać LOTOS-a... taki silnik osrazu zdycha. Dalsza sprawa chłodzenie czyli sprawny układ czyste niezakamienione chłodnice i serce chłodzenia czyli VOSCO. Jeśli to jest sprawne to przegrzanie nie grozi nawet jadąc 200km/h utostradzie. Kolejna sprawa to paliwo... niestety jak filtr tani i do tego paliwo polskiej jakości to wspołczuje takim wtryskom i pompie. Ja stosuje dodatek do paliwa i od czasu do czasu leje MIXOL... tak bo on nie zaszkodzi a smaruje wtryski i cały układ paliwowy. Na zbiornik ze 300 ml. Teraz jeżdże e-39 3.0d i powiem ze teraz jest całkiem inna jazda z całym szacunkiem dla TDS-a. No ale ze 143 km na na 184 km to jest troszke róznicy. Pozdrawiam wszsytkich
  11. moze by Ci ktoś przysłał kluczyk z rozebranego anglika albo z jakiegoś powypatkowego złomu... to byś sobie odpatrzył co btakuje...?
  12. a może przepływka Ci leży a nie ciśnienie paliwa...? Byłeś na kompie gdzieś? A wymieniałeś już filtr paliwa? ( pamietaj ze musisz kupić naprawde dobrej firmy broń Boże filtrona jak zakładam KNECHT. Znajomy miał Filtrona w VW powietrza i wywalił po 3 tyś kn Filtr był czyściutki ale nie przepuszczał powietrza. Na tym nie zaoszczedzisz. To tylko sugestia kazdy zakłada co chce a co do Twojej usterki jak nikt wcześniej nie wrzuci fotki to jutro Ci wrzuce
  13. faktycznie zabieg z plakiem pomógł tylko na moment. Samochód dalej gaśnie po jakimś czasie. Chyba jednak skończy sie na wtryskach ale co bedziemy gdybać mój kolega musi pojechać do mądrego mechanika i podpiąć pod kompa powinno coś pokazać. Jak coś sie wyjaśni to to opisze.Pozdrawiam i dziękuje za zainteresowanie tematem i porady
  14. Witam ponownie.Sprawa opisana z tymi wtryskami wcześniej przeze mnie zakończyła sie następujaco.Przyjechał mechanik psykną plakiem w ture od filtra powietrza i za drugim razem samochód odpalił i pieknie chodzi. Przejechałem nim juz ok 100 km i nie wskazuje na zadną usterke. Ciekawe jak długo bedzie jeździł... Na razie chodzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.