Skocz do zawartości

Mario - BMW Klub Polska

Członkowie klubu
  • Postów

    599
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Mario - BMW Klub Polska

  • Urodziny 18.05.1976

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Kiedyś E34 520i24v
    było E46 320dT+ 2004
    jest F11 525D 2012
  • Lokalizacja
    Łomianki

Osiągnięcia Mario - BMW Klub Polska

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

0

Reputacja

  1. Szukam kogoś kto mi ogarnie układ paliwowy w 525d / 218KM. Znaleziono opiłki w pompie CP4.1. Także czyszczenie i mycie zbiornika. Poleci ktoś kogoś ?
  2. Wysłałem pw Już sobie poradziłem. Tak to jest jak się nie ma dedykowanego sprzętu a wszystko na raz :-)
  3. Moja ista przestała działać , nie mam pojęcia co jej się stało Potrzebuje kogoś kto mi skasuje nastwy do ponownej adaptacji w układzie paliwowym. Pomoże ktoś z Warszawy. Auto stoi w okolicach Łomianek. Ewentualnie kogoś kto ozdrowi moja iste. Sprawa dla mnie bardzo pilna
  4. Cześć wszystkim, Potrzebuję szybką poradę. Wymieniłem tutułowy zawór, zdechł na 99% błędy pochcodziły od niego lub tego na drugin końcu listwy. Teraz po wymianie już jest tylko jeden błąd o niskim ciśnieniu podczas staru. Pytanie moje, czy po wymianie tego zaworu wymagana jest adaptacja ? No i ewentualnie jak to wykonać programem ista. Czy trzeba wykonać reset wszystkuich adaptacji czy tylko tego jednego elementu ? Please help .... w niedziele wyjazd na urlop a tu autko nie odpala :( Aktualnie jedyny kod blędu po wymianie zaworu to 249300 {update] już wiem, że adaptacja jest potrzebna, teraz jak to zrobić ?
  5. Właśnie wykonałem swój pierwszy update nawigacji w aucie. Zainstalowałem wersje 1 usb pro 2019-1. U mnie przeskok dość duży ponieważ wersja jaka była ostatnio to aż z 2014 roku. Dziękuje za wsparcie i nieoceniona pomoc koledze Kruk. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  6. Też sprawdziłem. Jest zakwalifikowany do przeglądu i ewentualnej naprawy. Koszty ponosi BMW. Dziękuje za cenną informację. Teraz pozostaje zadzwonić do właściciela z pytaniem o historię serwisową.
  7. Koledzy, Ktos zna lub moze ogladal poniższe auto ? Moze ktos ma blisko i czas zeby zrobić wstępne oględziny zanim pokonam 360 km z Warszawy. Na pierwszy rzut oka wyglada wszystko w porządku ale wiadomo, ze zdjecia wszystkiego nie oddadzą. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-salon-pl-525-xdrive-f10-f11-serwisowany-piekna-okazyjna-cena-najtaniej-ID6Bu8xv.html Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. Miałem coś podobnego ale u mnie wskazówka nigdy nie wchodziła na max a lekko ponad połowę. Na postoju poniżej połowy wskaźnika temperatury a podczas jazdy rosło. U mnie winowajcą był termostat ERG.
  9. Podłącz się INPĄ i tam można odczytać pass key.
  10. Jak tam walka ze światłami ? U mnie też coś się dziwnego dzieje. Kupiłem w październiku 2013 żarniki z nowe serii Philips Vision D2S i po pół roku zaczęło się mruganie i ale jeszcze odpalał za drugim razerm. Żarniku oryginalne. Odesłałem do reklamacji i trafiły do Philipsa w Holandii skąd dostałem taką odpowiedź. Że elektrody są nadmiernie i nienaturalnie wypalone, powodem było zbyt wysokie napięcie jakie pojawiło się na elektrodach żarnika. Po wymianie żarników na nowe oczywiście całość zadziała ale w krótkim czasie ponownie żarnik zostanie uszkodzony. Nie mogą uznać reklamacji. Wygląda na problem instalacji w samochodzie. Nie wiadomo czy mam uszkodzoną przetwornicę, która dba o utrzymanie stałego napięcia czy może to zapłonnik. Kontaktowałem się z panem z xexnon-serwis ale on nie sam nie wie co może to powodować. Sam obstawiam jednak zapłonnik i tu ciekawostka. Auto jest po lifcie, ma taki zapłonnik AL 1 307 329 080 a pan z tego serwisu mówi, że jak już się decyduje na zapłonnik to poleca zamianę na jego nowszy typ AL 1 307 329 076. Wymaga małej przeróbki kabla ale nie trzeba rozkładać w mak lampy. Ponoć były te nowsze zapłonniki stosowane w ostatnich rocznikach modeli dwudrzwiowych. Z tymi starszymi były jakieś problemy, nie tylko w BMW ale Fordach, Mazdach i VW, Audi i innych. W pewnym momencie wszędzie już zakładali te nowsze, i problemy nagle zniknęły w tych wszystkich markach i modelach. Słyszał ktoś o tym albo może sam tego doświadczył ? Decydować się na taką przeróbkę, co o tym sądzicie ? Na chwilę obecną byłem zmuszony kupić kolejne nowe żarniki, tym razem Osram. Całość działa doskonale ale obawiam się, że za te pół roku znowu padnie, dlatego chcę coś z tym zrobić.
  11. U mnie na takie zachowanie pomogło nagranie jeszcze raz płyty z mapą. Nagrałem dokładnie tą samą wersja DVD 4 GB SL.
  12. Odpowiadam sam sobie :) Zrobiłem przekładkę i wszystko działa. Instalacja plug & play. Nie zrobiłem jeszcze podłączenia dla zmieniacza ale to też wydaje się być proste. Najwięcej czasu oczywiście zajmuje rozebranie auta, ale to pewnie za pierwszym razem tylko :) Trochę zabawy z tym jest. http://i62.tinypic.com/35jxieq.jpg http://i61.tinypic.com/jgljjd.jpg
  13. Wiem, że to jest dość stary temat ale kolega nie pochwalił się czy udała się modyfikacja a ja mam teraz dokładnie taki sam plan. Mam małą nawigację z MK IV i zakupiłem już wszystko co trzeba do przekładki na 16:9. Mam dokupiony - Monitor, BM54, tuner tv (wiem, że się przyda tylko do podłączenia kamery cofania lub innego urządzenia video :)), i zdemontowaną też z kombiaka wiązkę. Teraz mam pytanie, czy wszystko będzie mi pasować plug&play czy czekają mnie jakieś niespodzianki, przeróbki przy instalacji elektrycznej ? Na co zwrócić uwagę ? Planuję w weekend podłubać przy tym więc wszelkie sugestie, pomysły i podpowiedzi lub pomoc mile widziane :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.