Skocz do zawartości

andy_64

Zarejestrowani
  • Postów

    711
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było e46 320d 2003+ Jest e61 530d 2005r+
  • Lokalizacja
    Polska

Osiągnięcia andy_64

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. andy_64

    E60 który silnik

    Potwierdzam :cool2:
  2. Nigdy nie ma co się spieszyć z naprawą konwertera lub innych drogich napraw. Wszystko wskazywało że to konwerter bo falowanie obrotów przy stałej prędkości np 60km/h. Ale po zmianie stacji paliwowej i wlaniu do paliwa środka do czyszczenia wtryskiwaczy problem falowania obrotów zniknął. :cool2:
  3. Błąd udało się skasować. Przejechałem 200km i na razie jest w porządku. Zobaczymy dalej. Dzięki za info.
  4. Podpiąłem INPę i zapisało błąd CF07 P1747
  5. Witam, Tak jak w temacie. Wyskoczył mi taki błąd od asb (4DF3). Skrzynia przeszła w stan awaryjny. Błąd dał się skasować. Dokładnie co to jest za błąd? Czy muszę się obawiać remontu skrzyni? Pozdrawiam,
  6. andy_64

    Android E60

    Witam, Czy musi być zakodowany i dołożony AUX ? Na stronie https://a.aliexpress.com/_v5Qg9u. widzę że są zestawy z AUX-em i bez. Pozdrawiam.
  7. Olej po zakupie wymieniłem zaraz. Od wymiany jest ok 60k. Ale muszę jeszcze sprawdzić wtryski, przepływkę wszystkie podciśnienia, egr , przepustnicę, olej ASB. adaptacja i jak to nie pomoże to na końcu konwerter.
  8. Jak się robi taką adaptację?
  9. Witam, Tak jak w temacie przebieg 270kKm zaczynają mi falować obroty przy stałej jeździe, trochę poszarpuję przy zmianie biegów, gdy jadę z góry przy hamowaniu obroty bardzo rosną. Olej w skrzyni wymieniony, przejechane 60kKm. po wymianie nic się nie działo. Teraz mam pytanie do szanownych kolegów. Czy to objawy padającego konwertera ? Jak go poprawnie zdiagnozować co by nie pchać się w koszta. Pozdrawiam
  10. Problem rozwiązany. Wszystko działa.
  11. Problem rozwiązany. Wszystko działa.
  12. Witam, Tak jak w temcie, uległo awarii strowanie lusterka zewnętrznego tzn. mogę sterowac w położeniu poziomym natomiast w pionowym nie. Podobno są tam 2 silniczniki które strują pracą lusterka. Wyjąłem wkład lustra i nie wiem dalej jak się dostać do tego silnika . Może ktos z Was miał podobny problem. Pozdrawiam wszystkich użytkowników Bezpieczeństwa Mocy Wygody :D
  13. bezpieczne domykanie szyb problem rozwiązany :)
  14. tak żarówka i gniazdo sprawdzone. A bezpieczne opuszczanie szyb co to może być?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.