Skocz do zawartości

wojtekja

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60.
  • Lokalizacja
    dolnoslaskie

Osiągnięcia wojtekja

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam udalo sie ogarnac temat, kabel z allegro mial uwalona mase.. przy okazji jakby komus potrzeba bylo tutaj rozpiska: http://www.tehnomagazin.com/Auto-radio-car-connector/BMW-Car-Radio-Wiring-Connector.htm oraz link do oficjalnej wersji kabelka howto http://www.bimmerfest.com/forums/attachment.php?attachmentid=56009&d=1124838370 pozdrawiam
  2. Czesc jutro potestuje akcje stad: http://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1658007-Enable-Aux-Input-on-E60-radio I have a 2005 545 standard cd no nav or cdc. after a load of agro got mine sorted, programmed with ncs expert MASK control unit, set auxin to Aktive re programmed and the aux in shows up. now the aux in it self was a mare, i used an aftermarket aux in lead from nemesis £14.00 delivered, two plug, 1 wite 3.5mm jack and three tyco pins. connected up to the c block (cdc) c8,9 and c2 no sound... tried all sorts no sound... finally sorted it using the force... block 'D' right hand side of the quad lock 12 pins. D1, White D6, Red D12 Black worked for me... it would seem you can get the cdc and the aux in to work together just use the block 'D' if you have a cdc and enable the aux in. I cannot test as i dont have a cdc but there should be no reason why not. hope it helps. pytanie zasadnicze czy brute force moze cos poszkodzic?....? pozdrawiam Wojciech
  3. Czesc, Postanowilem zaatakowac moja E60 - 2006 z AUX.. Zainstalowalem sobie na VMce (XP) wszystko stad: http://www.bmwuk.pl/viewtopic.php?p=795 Pieknie zadzialalo. (VMka dlatego by miec skonfigurowane srodowisko ktore moge odpalic wszedzie i kiedy chce) Kabel na poczatku staral sie mnie oszukac ale zauwazylem ze pin 7 i 8 byly zmostkowane. Po rozlaczeniu tych pinow zaczelo wszystko dzialac. Udalo mi sie odblokowac AUX uzywajac tej instrukcji : Wszystko pieknie i cacy ale chyba zamowilem zly kabel z alledrogo.. i nawet nie byl dedykowany do dobrego zlacza! anyway, po paru probach przeorbiania tego cos, zaczelo grac ale tylko z lewych glosnikow.. a pozniej bardzo cicho.. i metoda prob i bledow nic nie uzyskalem. Prosba moja taka czy ktos posiada dokladna rozpiske pinow do radia : BMW - E60 - M-ASK (bez graficznego navi) : zdjecia zalaczone.. http://wzserwis.pl/~het/20150519_210122.jpg http://wzserwis.pl/~het/20150519_210153.jpg jak tylko uda mi sie to zakonczyc z przyjemnoscia podziele sie pelna instrukcja od 0 do bochatera! :) z gory dziekuje za pomoc pozdrawiam Wojciech
  4. Witam, Na wstepie podziekuje za ten watek, dzieki ktoremu w koncu ruszylem i zaatakowalem moje szalejace lusterko! I jak sie okazalo z sukcesem. objawy. wszystko Ok dopoki nie uzylem automatycznego skladania lusterek. Wystarczylo ze raz to zrobilem od tej pory lusterko po parunastu minutach od wylaczenia auta odchylalo sie w strone maski az nie "stzrzeli" gdy wracalem zanim sie odchylilo po nacisnieciu centralnego zamka otwierajacego auto z pilota luterko sie zaczynalo odchylac az "strzeli" potrafilo tak irytowac przez miesiac po czym efekt ustepowal na czas gdy znow nie uzylem funkcji skladania lusterek wszystko by bylo OK - jako ze nie potrzebuje tej funkcjonalnosci ale moj syn czesto bawiacy sie w aucie nagminnie to przelaczal.. i znow na miesiac dwa irytowalo ostatnio juz bardziej mnie to zaczelo irytowac wiec postanowilem to naprawic.. - wyjalem szklo z lusterka - odkrecilem 4 srubki - zdemontowalem obramowanie lusterka oraz dekielek z tylu - zostalo samo aluminium https://box.cx/owncloud/public.php?service=files&t=d95372489af4a398c9ca0909aa7749db niezle wybrudzone, plus blizej nie okreslone kawalki plastikowe znalazly sie kolo sprezyny - zalatlem to WD-40 pokrecilem nacisnalem aby sie schowalo automatycznie i automagicznie zaczelo dzialac. Proponuje na poczatek takie wlasnie kroki, moze zaskoczy jak u mnie Pozdrawiam
  5. no wlasnie pominalem ;) wiec chyba wszystko jasne ?;) dzieki za odpowiedz ;) pozdrawiam
  6. Witam wszystkich. Tym bardziej ze jest to moj pierwszy post :) Probuje wykasowac inspekcje tylnich hamolcow i gdy to robie pojawia mi sie -25000 do nastepnej wymiany.. tym samym mam ciagle blad dodam ze np. dzis kasowalem inspekcje oleju i wskoczyla ladnie na 30000 wiec kontrolka sie wykasowala postepuje wedlug instrukcji czyli na 2 stopniu stacyjki przytrzymuje dluzej guzik kasowania licznika pojawia sie do wyboru co skasowac ustawiam dana inspekcje przytrzumuje znow i pojawia sei reset znow niby resetuje i wskakuje na -25000 ... czy cos pominalem ?;) a moze jest jakis inny sposob na to? E60 druga polowa 2005 roku Dziekuje z gory za jakies odpowiedzi pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.