Skocz do zawartości

martur

Zarejestrowani
  • Postów

    911
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

5 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 M52/Tu
  • Lokalizacja
    Katowice

Osiągnięcia martur

Doświadczony fan marki

Doświadczony fan marki (11/14)

0

Reputacja

  1. martur

    Wymiana kierownicy.

    Instalacja ta sama ewentualnie kodowanie
  2. martur

    Wymiana kierownicy.

    Będzie pasować u mnie zamieniałem i jest OK
  3. Czy faktycznie falujace obroty to wina przeplywomierza powietrz czy czasem nie regulatora biegu jalowego? Jakie moga byc koszty zakupu przeplywomierza lub regulatora? Chyba ze moze to byc jeszcze cos innego? O przepływomierzu komputer powie prawdę. Falowanie może pochodzić od wielu przyczyn przepustnicy lewego powietrza disy silniczka biegu jałowego luzu vanosów który jest bardzo prawdopodobny w tych rocznikach i po przebiegach rzędu 300 , 400 i 500 tyś km, bo tyle te auta mają nalatane. Czemu sprzedający nie wymienił przepływomierza. Hmm
  4. Ale co z tym vinem. Kto rozwiąże tą BMW zagadkę http://www.aukcjoner.pl/gallery/023142804-.html#I1
  5. Dokładnie zdjęcie z vinem już znikło !!! A tak się zapierał sprzedający że to 170 koni że ma to w papierach a jutro miał przysłać vin.
  6. Mnie się auto spodobało dlatego się nim zainteresowałem ale oczy przecieram czy to może być aż taki wałek, chce żeby ludzie sobie zdawali sprawę z naszego rynku. Przestroga dla potencjalnych nabywców. Po za tym człowiek sie uczy całe życie i zastanawia mnie czy ostatnie 7 cyfr może generować inne znaki wcześniej raczej nie ale tam jest ewidentnie na kielichu 11020 przed JM
  7. vin jest widoczny na zdjęciu http://pokazywarka.pl/1olddh/#zdjecie17960097
  8. Co sądzicie o tym pięknym egzemplarzu http://allegro.pl/bmw-e46-r6-benzyna-stan-kolekcjonerski-100-orgina-i6194920682.html oprócz tego że to 06/98 i 150 km VIN: WBAAM11030JM30836 Type code: AM11 Model: 320I (EUR) E-F-R series: E46 4 Series: 3 Type: LIM Steering: LL Doors: 4 Engine: M52/TU Displacement: 2.00 Power: 110 (149 hp) Drive: HECK Transmission: MECH Paint code: 303 - COSMOSSCHWARZ METALLIC Upholstery code: E3AT - STOFF FLOCK RAUT Prod.date: 1998-06-27 S305 Remote control for central locking S428 Warning triangle and first aid kit S494 Seat heating driver/passenger S520 Fog lights S534 Automatic air conditioning S540 Cruise control S548 Kilometre speedo S550 On-board computer S640 Preparation f tel.installation universal S661 Radio BMW Business (C43) S672 CD changer for 6 CDs L801 National version Germany/Austria S832 Battery in luggage compartment S863 Dealer List Europe S879 Operating instructions German S915 Omission of outer-skin preservation Co to za dziwny vin na tym kielichu VIN: WBAAM11020JM30836 powinno być WBAAM11030JM30836
  9. Auto zostało kupione za 7850 zł w 1 dzień nic nie zostało zrobione i nic nie będzie zrobione. Amortyzatory przód wylane skrzynia leje felga krzywa tarcze biją nie długo rdza na przednich błotnikach drzwi wgniecione jak widać na zdjęciu chłodnica do wymiany i pewnie inne duperele. 3 tysie w 3 dni chce przyciąć
  10. Te kwoty które podałeś to 3,4 mln zł i 4 mln zł Cholernie drogie instalacje tak jak te stare szroty w Polsce z gazem BRC i innymi skrótami w mieście Radom - Polskiej Szwajcarii
  11. Tego kwiatu to pół światu tu masz podobne http://olx.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e46-323ci-topasblau-manual-oryginalny-przebieg-bezwypadkowy-CID5-IDeyW2t.html#56ad4d99ce
  12. martur

    E46 wersja ciężka

    Krótsza i cięższa gałka obniżenie środka ciężkości
  13. U mnie to samo od kilku wymian oleju.
  14. Widzisz jaki mega problem. Powtarzam ostatni raz kup oringi w sklepie z oringami albo weź zbiorniczek do sklepu żeby ci dobrali albo zamów na allegro komplet o różnych wymiarach i dopasuj sam i będziesz miał z głowy problem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.