Skocz do zawartości

marcine39540

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e91 330xd
  • Lokalizacja
    eg/bdg

Osiągnięcia marcine39540

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Gratulacje kolego, Jeżeli mogę podłączę się pod temat ,pozwoliłeś wkleić linka z tematem mojego problemu: viewtopic.php?f=70&t=267714 Dzięki , pozdrawiam
  2. Niestety , jeszcze nie rozwiązałem , walczę już parę miesięcy. Brak czasu i odpowiedniego człowieka , który by ogarnął. Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł to założyłem temat. Powodzenia kolego , jak będziesz potrzebował jakieś czujniki czy zawory z szyny cr to mogę użyczyć. dawaj znać, jedyny problem, wracam do polski w niedzielę. Pozdrawiam
  3. Witam kolego , tez borykam się z problemem z ukladem paliwowym , podobnie jak ty kupowalem nowe wtryskiwacze . Próbowałeś podmienic czujnik i regulator na szynie CR ,moze to cos pomoze Pozdrawiam
  4. Filtr wymieniony na mann, niestety bład powraca. Po podlączeniu do kompa bład 4560. podczas przyspieszania cisnienie na listwie rośnie do 1400 i następnie silnik wchodzi w tryb awaryjny , po skasowaniu błedu to samo rura i tryb awaryjny Planuję zmienić kolejny raz pompę w baku . Koledzy jakie macie nr pomp paliwa w baku bo ja juz zwariowałem , bmwstore podaje kompletnie inne nr niz posiadam!!!!
  5. Tak więc jestem po wymianie trzech powyższych czujników : 2 na szynie i 1 na pompie cr ....niestety podczas wyprzedzania ponownie tryb awaryjny. wszystkie czujniki podmienione na używki . Przy okazji zajechałem do ziomka ktory wymieniał filtr paliwa i mówi ,ze założył filtrona a prosiłem o manna :mad2: Myslicie, że to może być przyczyną .. ew co jeszcze Pozdro
  6. Wymiana pompy w baku nie rozwiązała problemu trybu awaryjnego. pojawia się nawet przy większej ilości paliwa w baku.Zauważyłem , ze problem pojawia się na rozgrzanym silniku. Zabieram się za podmianę części jak kolega napisł: - regulator cisnienia na pompie CR - czujnik ciśnienia na szynie i regulator ciśnienia na szynie, Posiadam wszystkie te czesci i teraz pytanie co wymienić jako pierwsze ( czy wszystko razem) :?: , z tego co widzę dojście kiepskie jakieś propozycje . Znacie może w Bydgoszczy kto by ogarnął temat.
  7. Odgrzewam kotleta. wczoraj obejrzałem film Taxi A ( Marian Dziędziel fajnie zagrał)z bmw 7 :D , Pozdro , Dawac kolejne filmy
  8. Mi się podoba siedzenie kierowcy, kolor się trochę nie zgadza
  9. Sprawdziłem właśnie nr pompy i mam pompę o nr 7190943 a teoretycznie powinna być 7190946 : http://www.etk.cc/bmw/PL/search/selectCar/E90/Lim/BMW+330xd/ECE/16/16_0601/ Czy tak jest w bmw , ze montowali rozne pompy w jednym modelu?
  10. Witam, Opiszę objawy: - kiedy w baku zostaje ok 10-15 litrow paliwa , samochód przy mocniejszym wciśnięciu gazu przechodzi w tryb awaryjny. W miarę gdy ropy ubywa objaw nasila się i juz nie muszę wciskać mocniej gazu. - na kompie wychodzą błędy nr 4560 i 4570 - monitorowanie ciśnienia szyny , odchyłka zasilania , nieciągły. Wymieniłem filtr paliwa ale problem wraca. Z innych objawów może trochę dłużej kręci przy odpalaniu. Koledzy może to być pompa paliwa w baku , czy coś innego , Pozdrawiam
  11. Mega szacun za poradę . Właśnie jestem po robocie . Czas roboty - 2 piwka :) Ogólnie największy problem z tym, ze trzpien nie chciał ruszyć ale udało się złapać kombinerkami i jakoś poszło. Jest radość ze sprawnej wycieraczki :D
  12. Witam , Marcin z Bydgoszczy . Jakiś czas temu zakupiłem e91 330xd, moje pierwsze bmw :D No i obowiązkowo rejestracja na forum Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.