Skocz do zawartości

MAŁY

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    mazowieckie/Warszawa

Osiągnięcia MAŁY

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki panowie za pomoc. Muszę to przemyśleć. Wczoraj wymieniłem korek od układu chłodzenia i węże, które były twarde zmiękły:)
  2. Przepraszam że zadaje tyle pytań ale zanim się zabiore do roboty chce mieć pewność że nie wpakuje się w dodatkowe koszta. Regulacja zaworów - nie ma znaczenia czy wlot czy wylot, zawsze te same wartości? Napisałeś, że na ciepłym silniku 90stopni - na wszystkich śrubach? Co do koperty-rozumiem że na przemian aby zrównoważyć siły docisku tylko czy mógł byś przybliżyć kolejność wg poniższego schematu. Z lewej rozrząd. 1-2-3-4-5-6-7 8-9-10-11-12-13-14 Jeszcze ustawienie rozrządu, przydałaby się pomoc, nie mam żadnych materiałów i informacji na ten temat. I na co powinienem uważać żeby czegoś nie rozwalić. A i jeszcze jedno rozumiem że daje nowe śruby, a co z zaworami? Uszczelka na sucho czy na silikon?
  3. Przymierzam się do wymiany uszczelki pod głowicą. Potrzebne są mi schematy i dane dotyczące sił i kolejności dociągania śrub oraz jak złożyć zawory ew. nie wiem czy się je reguluje. Chcę wymienić wszystkie uszczelki na górze. Jestem zmuszony zrobić to sam ponieważ nie mam 800 zł żeby zapłacić komuś.A za części i planowanie zapłace 350 zł + rabat. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
  4. Okazało się że to wtrysk sterujacy
  5. Nareszcie normalna odpowiedź :clap: Dzięki serdeczne. Pozdrawiam
  6. Noooooo :shock: to powiedzieliście mi bardzo mądre rzeczy. Jak bym miał dostęp do części od e-34 to bym kupił ale w bhmd i ic nieeeeeeeeeeeema poduszki w katalogu do tego modelu.
  7. Rapidshare :Potrzebne hasło
  8. Potrzebuje manual dla mechaników(czyli jak rozmontować na części pierwsze i zmontować w.pdf do e34 eng. lub pl..Podajcie link albo powiedzcie mi proszę gdzie to znaleźć. Szukałem na forum, ale nie znalazłem do tego modelu. Dzięki i pozdrawiam.
  9. MAŁY

    Jaki akumulator do 524 td 88r.

    Kupiłem Varte 88 Ah 740A 300 zł :)
  10. Podobno, jeśli głowica albo uszczelka walnie to w oleju jest borygo albo w borygo jest olej. Czy to prawda czy może tak być ale nie musi.???
  11. 524 td 88r.Twarde węże od płynu chłodzącego i jak ją przegonie to wywala płyn z pod korka przy wyrównawczym i zaczyna się grzać.(Uszczelka,głowica?) Zasłona dymna czarna jak trochę przycisnę. Olej w rurze doprowadzającej powietrze.(Turbo,wtryski?) BMW na wykończeniu??? :cry: EDIT by solaris520: (5.02.2008, 14:52) MAŁY proszę reagować na sygnały moderatorów – wcześniej już była prośba jednego z nas o poprawienie tytułu, a wciąż nie jest dokonana jego edycja w kwestii wyboru modelu Exx. Zrobię to za Ciebie, ale pamiętaj o tym w przyszłości – lista wątków jest wtedy dużo czytelniejsza. Pozdrawiam.
  12. MAŁY

    Regeneracja Turbo???

    Czy warto regenerować Turbo i za ile.Czy kupić używane.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.