Skocz do zawartości

słoneczko

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 528 Touring
  • Lokalizacja
    Toruń /Włocławek

Osiągnięcia słoneczko

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Ja nie zauważyłem żeby po krótkim jednorazowym wciśnięciu ASC kiedykolwiek samo włączyło się ponownie lub nadal coś blokowało. Testowałem to wiele razy na wielu autach i nic takiego nie było.
  2. Jeżeli kupiłeś czujniki nieoryginalne to kable od wstecznego chyba są pod podsufitką. Jeżeli oryginalne z modułem to moduł montuje się po prawej stronie nad akumulatorem ale nie potrzebujesz sygnału z lampy, tylko sygnał cyfrowy którym łączą się wszystkie moduły w samochodzie.
  3. słoneczko

    Czujniki parkowania

    Tył będzie działać po założeniu modułu który jest od wersji tylko z tylnym pdc. Jedna wtyczka nie będzie podpięta ale to nie przeszkadza.
  4. słoneczko

    czujnik temperatury e39

    Panowie żeby czujnik po wymianie na nowy od razu pokazywał prawidłową temperaturę wystarczy podłączyć auto pod komputer i skasować błędy (pamięć) licznika. U mnie zadziałało od razu.
  5. W ori lampach jest częstym problemem uszkodzenie łącznika regulacji z odbłyśnikiem lampy pewnie masz to samo uszkodzone na allegro to wygląda tak http://moto.allegro.pl/item838308370_bmw_5_e39_element_regulacji_lifting_okazja.html Nie wiem dlaczego ale bardzo często to pęka. Z tego co pamiętam to są 2 sztuki na lampę. Tylko jak masz lampy nie oryginalne to ciekawe czy będą pasować.
  6. ASC już działa przełożyliśmy jeszcze na próbę drugi komputer ABS/ASC od takiego samego silnika i błędy poznikały lampka zgasła i ASC działa coś może na stykach którymi dochodziły sygnały z tych czujników nie łączyło albo się spaliło. Na razie lata na drugim komputerze. Pozdrawiam
  7. Witam koledzy znajomy ma problem z ASC w e39 540 w ogóle nie działa cały czas świeci kontrolka po diagnozie inpa pokazuje dwa błędy: 40 throttle position (ADS - part) - kiedy sprawdzamy inpą w silniku to położenie przepustnicy wskazuje normalnie (może jeszcze jakis inny czujnik) 67 eletromagnetic field susceptibility Dajcie znać jak coś wiecie bo strasznie się jeździ 4.4 w deszczowe dni. Pozdrawiam
  8. słoneczko

    skrzynia od 2.8 do 2.0

    Wszystko pasuje skrzynia jest taka sama tylko ma mocniejsze bebechy jest tylko mały problem bo wyjście na wał jest inne 2.8 ma większy łącznik gumowy skrzyni z wałem potrzebujesz do tej skrzyni połówką wału od 2.8. Całego wału od 2.8 też nie włożysz bo tylna końcówka wału jest krótsza w 2.8 .
  9. Witam wymień kompresor na drugi używkę z allegro 200zł . Powietrze tam nie powinno lecieć wygląda że uszczelka pod głowiczką poszła lub coś w obudowie pękło. Ja u siebie wymieniłem kompresor bo wywalało błąd nivo teraz pompuje o wiele szybciej i brak błędów a okazało się że w kompresorze było pełno rdzy i syfu.
  10. Witam więc tak zrobiłem to kodowanie ale twoim sposobem nie chciało się wgrać zmieniałam sprache na englisch a on wgrywał na niemiecki kilka razy i to samo. Dopiero później spróbowałem sposobem z linka i wszystko poszło bardzo dobrze. Jeden błąd zniknął czyli codingincorrect ale został ten drugi czyli : 190 light module-EEPROM error Error freqency : 40 Invalid working area Error present Nie chce się skasować może wiecie co to jeszcze może być. Aha jeszcze sebek2407 jak byś potrzebował jakieś części używane do BMW to masz u mnie dobre rabaty. Pozdrawiam
  11. No kabel i interfejs mam od NERWUSA dopiero tydzień czy dwa. Nie wiedziałem że carsoft nie zrobi tego poprawnie . Możesz dać mi jakąś podpowiedź jak tym ncsem to zrobić bo prawdę mówiąc jeszcze się nim nie bawiłem i nie mam zielonego pojęcia jak to zrobić.
  12. OK bardzo możliwe bo wcześniej zmieniałem język carsoftem i padła mi bateria w laptopie a po podłączeniu prądu dalej kontynuował i niby wszystko było w porządku . Dzisiaj jeszcze raz wgram język i napiszę czy się udało.
  13. Witam koledzy nigdzie nie mogę znaleźć co to za dwa błędy w zegarach BMW E39 528 97r. . Badane INPIE nie chcą się skasować. Może ktoś będzie wiedział. 191 IKE-EEPROM error, codingincorrect/incoplete Error freqency : 40 Invalid working area Error present 190 light module-EEPROM error Error freqency : 40 Invalid working area Error present
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.