Skocz do zawartości

qweert

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Tczew

Osiągnięcia qweert

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. jutro samochod trafi do fachowca od bm-ek , nie mam czasu bawić się z tamtym mechanikiem. No chyba że okaże się że głowica jest uszkodzona - bo zapewniał mnie że dawał do sprawdzenia
  2. z korka caly czas wywala płyn wiec tu jest wyciek. Na postoju go czuć bo układ wentylacji zapach przeniesie do wnętrza. Tak mi sie wydaje. Uszczelki nie widziałem.
  3. wlasciwie to nagrzewnice wykluczam bo zapach płynu czuje tylko podczas postuju wiec odpada. olej i filtr ok
  4. Czy jest jakis fachowiec ktory jest w stanie mi pomóc ?
  5. Witam Mam problem z moją 535i e39 LPG 97'. Otóż od pewnego czasu zauważyłem że głowny wąż od pompy do chłodnicy jest twardy jak kamień a na wolnych obrotach samochód nierówno chodzi. Pewnie dlatego że raz mi pęk mi jeden z węży układu chłodzenia , jakoś dojechałem do domu dolewając wody. Nie wykluczone , że go wtedy troche przegrzałem. Tak czy inaczej po wymienie węża układ zaczął sie zapowietrzać (tzn nie moglem go pożadnie odpowietrzyć). Widziałem tylko płyn na zbiorniczku wyrównawczym wiec korek musiał go wyrzucac bo cisnienie było za duże. Poszedłem z tym do mechanika ona doszedł do wniosku że to uszczelka pod głowicą. Wymienił , zapłaciłem 1500zł i wg niego własnie przy jednym cylindrze była lekko wydmuchana. Wg niego spaliny poprostu dostawaly sie do ukladu chłodzenia. Byćmoże ale po odnioru samochodu układ dalej sie zapowietrzał tak jak przedtem czyli właściwie bez zmian , jedyne co to równiej chodził na wolnych obrotach ale dopiero po osiągnieciu odpowiedniej temperatury. Jeśli chodzi o wskaźnik temperatury to jest on cały czas pośrodku , czasem temp rośnie o 1mm. Czasami czuć w samochodzi płyn więc może coś z nagrzewnicą ? Oprócz tego wszystkiego po wymianie uszczelki zaczęła migać kontrolka oleju (tylko na wolnych obrotach i po dłuższej jeździe). Gdy tylko lekko dodam gazu automatycznie przestaje. Czasem nawet gdy obroty jeszcze bardziej spadną np przy parkowaniu to wyskoczy komunikat że mam wyłaczyć silnik i sprawdzić ciśnienie oleju. Nie wiem czy jest to ogólnie powiązane z problemem zapowietrzania dlatego o tym wspominam. Ogólnie rzecz biorąc to jeżdże samochodem mimo że wąż jest twardy jak kamień a woda wrze. Po jeździ staram sie troche go odpowietrzyć odkręcając korek ale wtedy wywala wodę. Jak sie go odpali przy otwartym korku to widać że ten mały wężyk na chłodnicy który idzie do zbiorniczka wyrównawczego jest drożny bo płynie płyn normalnie przez niego. Gdy samochód sie ogrzeje to natychmiast płyn podnosi swój stan i wywala go na zewnątrz - zakrecam wtedy korek. Pomóżcie mi , co to może być ? Mój mechanik stwierdził że to pęknięty blok ale ja coraz bardziej mam wrażenie że został nim z przypadku.
  6. no i wszystko jasne , zawiozłem do serwisu i wykazało że EWS padł. Zamówili go i nowe kluczyki z monachium... ciekawe ile to będzies kosztowało ;/
  7. no wydaje mi się że tak myśląc to darła by się też że rozrusznik padł. Troche poczytałem na forum i podzwoniłem i wychodzi mi że to albo immobilaizer albo rozrusznik albo bateryjka w kluczykach. Jutro sie okaże. Jak mam zewrzeć rozrusznik ?
  8. wszytsko sie normalnie pali , spróbuje z tym akumulatorem
  9. wydaje mi sie że kluczyk jest sprawny , co do immobilaizera to na czym polega awaria ? Czy da się jakoś awaryjnie odpalić żebym dojechał chociarz do serwisu ?
  10. no to jest automat więc na popych nie odpali.....;/
  11. no ale to jest akumulatorek , który sie ładuje gdy jest w stacyjce więc jak mógł sie rozładować ? raczej to wykluczam.... Najchętniej pojechałbym do serwisu ale mam ponad 100km i musiałbym organizować lawete. Może da się jakoś awaryjnie odpalić samochód ? Tylko po to żebym dojechał.
  12. zapasowych nie mam , chciałbym żeby serwis tu juz była ostateczność. Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł , co to może być ?
  13. bezpieczniki oczywiście sprawdziłem , wydaje mi się że tu jest coś elektroniką , ale moge sie mylić. Co to może być ???
  14. mam bmw e39 535i automat z 97 roku . otóż przez cały dzień normalnie jeździłem , odstawiłem samochód na chwile , po godzinie próbuje odpalić a rozrusznik nawet nie drgnie. Pomyślałem że może akumulator więc ładowałem , próbowałem wszelkich sposobó łącznie ze zmianą akumulatora , ale bez skutecznie. Kiedyś jak miałem rozładowny to chcąc odpalić rozrusznik nie krecił i słyszalne było takie charakterystyczne "pykanie" , a teraz nawet tego nie ma. Jestem zdesperowany , nie wiem co to może być , a do serwisu mam 100km. bardzo prosze o pomoc , jeśłi ktoś nie potrafi mi pomóc za pośrednictwem internetu to prosze o zostawić numer a sie skontaktuje...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.