Skocz do zawartości

pepe118

Zarejestrowani
  • Postów

    346
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    czarna strzała bezramkówka
  • Lokalizacja
    kraków

Osiągnięcia pepe118

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. to kupione od banku i nie przerejestrowane, przy sprzedaży sprzedający wystawia fakturę i dodaje fakturę od banku. pewnie ma opinię, faktycznie można dopytać. chipa zrobił sprzedający na początku stycznia. mówił o możliwościach silnika i dużo lepszej mocy auta (to wszystko prawda), ale praktyka co najmniej dziwna. historia polis - dobry pomysł. miał coś takiego zrobić serwis, z którym wstępnie rozmawiałam o przeglądzie, Marco cośtam w Kielcach - historię zgłoszonych szkód. sprawdziłam w cepiku, w IX 2017 auto miało 1 przegląd rej, przebieg ok 26 tys, czyli średni roczny przebieg by się zgadzał, czyli niemal "żaden". [edit] w ogłoszeniach tego sprzedającego są jeszcze bodajże 3 inne BMW po chipie (2 szt. 316d i coś trzeciego), choć tamte mają moc przed chipem mniej więcej w normie. taki "styl" sprzedawania??
  2. plan był taki żeby w ogóle sprzedający wyrzucił ten chip i wrócił do oryginalnego programu (twierdził, że ok) - ale też nie wiem co by wgrał. sprawdzić - czy da się w ciągu 2-godzinnego przeglądu przed kupnem?
  3. to odnoszę się po kolei: 34 tys. w 5 lat to mało, zwłaszcza, że auto było w leasingu. oczywiście, że to 320i, sprzedający tego absolutnie nie kryje. dziwny wykres z hamowni, wg mojego mocno skromnego stanu wiedzy moc poniżej tych mitycznych niemal 245km to moc wyjściowa. jeżeli tak, to była BARDZO niska. czy chip mógłby służyć zamaskowaniu problemów z autem? na chłopski rozum - coś nie gra, słabo chodzi, więc zamiast się zastanowić i naprawić (koszty!), to u kumpla (jakaś firma kielecka, nie pamiętam nazwy, ale nie kojarzyłam) za pół darmo wgram gotowy program i do sprzedaży będzie? chip - ok dla niektórych, ale dla wielu już ingerencja nie do zaakceptowania. ale proszę nie zbaczajmy z tematu bo to nie miejsce na dywagacje o sensowności chipowania. sprzedający to handlarz zajmujący się autami poleasingowymi. zgadza się na wszelkie możliwe oględziny, testy, sprawdzania itd.
  4. Czy ktoś może miał do czynienia, kojarzy, oglądał to auto? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-salon-polska-2-0-245km-xdrive-m-sport-34-tys-km-przebiegu-fv23-ID6BACbX.html kojarzycie może sprzedawcę? ma auta poleasingowe, które sprzedaje dalej. dziwi mnie ten chip zrobiony dosłownie kilka dni temu, ale sprzedawca zgadza się na sprawdzenie auta w jakimkolwiek serwisie i podał mi vin.
  5. pepe118

    uszkodzony BMW f20

    oj zdecydowanie nie polecam. za 2-3 tysiące to im się gadać nie chce :roll:
  6. jakaś paskudna historia, współczuję. czy faktycznie to tak nagminna awaria i dot. wszystkich modeli z xdrive??
  7. Standard to naprawa x-drive pomiędzy 80 000, a 120 000 km. Sam mam 320i xdrive i już jestem po pierwszej naprawie. Dodatkowy minus to trzeba pilnować opon, różnica nie może być większa niź chyba 1 mm. Ja mam mieszane ogumienie i nowe opony po 1 sezonie i 22000 km i jest już różnica 1 mm. Szlak mnie trafia. Osobiście powiem, że nie jest w żadnym wypadku bez obsługowy. Wrażenia z jazdy: napewno lepiej się prowadzi, pewniej, stabilniejszy tor, ale nie pozwala na zabawe. Zimą większy komfort. Jednak do końca nigdy nie wiesz ile było sytuacji, że właśnie dzięki xdrive dojechałeś do celu i dla tego jednego argumentu wole napędy 4x4. :-) to jest coś przedziwnego z tą naprawą xdrive i to tak szybko... całkiem sporo aut może się łapać na naprawę z gwarancji? jak u Ciebie, robiłeś sam czy na gwarancji? o jakich kosztach mówimy?
  8. dokładnie, bmw.de , gebrauchtwagen i znajdziesz sobie cos idealnie dla siebie i z gwarancja :)
  9. VIN jest na zdjęciu w ogłoszeniu. już napisałam pw :) fotele mi tak nie przeszkadzają. niestety nie da się za dość niską cenę kupić auta w mpaku ze skórą. bardziej zależy mi na napędzie,silniku i skrzyni. co ciekawe, do 20 tys Euro można spokojnie kupić w Niemczech podobnie wyposażone auto z przebiegiem mniejszym niż 100 tys. i to nawet od dilera z gwarancją w ramach premium selection.
  10. Panowie, może wystarczy już poruszania indywidualnych aut w tym temacie? Od tego jest dział: viewforum.php?f=44 faktycznie dział jest, ale skoro już pytam tutajv :norty: [Panowie i Panie,tak przy okazji :D ]
  11. kojarzy ktoś może to auto? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-320-x-drive-jak-nowy-zamienie-sprzedam-ID6z1TbZ.html#373e3fcd6f szukam 3ki z xdrive i automatem, czyli czegoś takiego.
  12. a ten? cena chyba za wysoka jak na przedlift, co sądzicie? wersja sport i jest na gwarancji jeszcze https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-bmw-116i-f20-at-1-6t-136km-gwarancja-03-2019-salon-pl-faktura-vat-ID6z5WA8.html
  13. krakow... też ślimacze tempo (po to głównie automat) ale fajni byłoby mieć trochę mocy. teraz mam e87 143km i jest to żwawe autko w mieście i na drodze. przydałoby się podobnie zwinne i z jakąś tam mocą kolejne :)
  14. :cool2: oczywiscie ze z mpakietem jest bajerancko z wygladu! tylko też ceny wyraźnie wyższe. przy okazji - co sądzicie o tych nowszych silnikach 3-cylindrowych? bo diesle od 2015 są wciąż "starodawne" bez takich udziwnień?
  15. pepe118

    Felgi do F20

    rozumiem, że czujniki montuje się ZAWSZE, niezależnie od tego czy są opony run flat czy zwykłe? felgi z e87 [m-pakiet] pewnie nie będą pasowały do f20 po 2014 ze względu na czujniki? do starszej powinny? jestem "na kupnie" stąd takie pytanie :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.