Skocz do zawartości

bialy2005

Zarejestrowani
  • Postów

    625
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

5 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60 530d 231KM
  • Lokalizacja
    lubelskie

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bialy2005

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

0

Reputacja

  1. Mam problemik ISTA d po DCAN nie chce sie połączyc z X3 2007 2.0d E83, nie zczytuje win itd. a inpa sie łaczy . Z e60 2006r łącze sie bez probemu inpa i Ista. Co moze byc nie tak z tym samochodem czy z ista ? Co ciekawe takze Delphi moze odczytac jaedynie błędy nie mozna nic zrobic z funkcji serwisowych a z e60 jest tego sporo i wszytko dziła.
  2. Koledzy mam taki problem z X3 2007 2.0d INPA sie łądnie łaczy smiga tylko jezyk niemiecki mi nie podchodzi choc przy instalacji wybierałęm EN :(. Natomiast ISTA D za nic nie chce sie polaczyc w czym moze byc problem ? Dodam ze z E60 530d 2006 łaczy sie idealnie wszytko smiga INPA i ISTA d. Łacze sie za pomaca D-CAN. Potrzebuje ISTA bo chce wypalic DPF i ogólnie ISTA duzo lepiej sie diagnozuje. Nie wiem czy to wina tego modelu bo nawet DELPHI nic poza błedami nie chce zrobic a z moja e60 robi wszytko to co INPA i np DPF moge wypalic. Ta X3 to jakas uparta.
  3. A ja dzis spróbowalem tego preparatu WURTH i podziałało. Autko miało juz muła po próbie wypalnia wymuszonego które nie przeszło do konca miałem cisnienie 50-70mbar zeszło ze 150 :) ale złapał bład niedrożnosci 480A i juz nie dało sie dopalic. Wykreciłem czujnik tem. DPF i wpusiłem całe opakowanie tego wurth-a postał akurta z tym płynem z pól godziny bo w miedzyczasie jeszcze wymieniłem koncówke drązka. Pózniej przejechałem sie obserwujac tem. i czy aktywne jest wypalanie i odziwo poszło miałem niebieska chmure za mna i po 10km cisnienie spadło do 15mbar na jałowym, błedów brak. Po tem jeszcze pojezdziłem troszke żeby procedura wypalania sie zakonczyła, przeciagnałem kilka razy do 180km/h i jak wróciłem cisnienie 7-8mbar. Był jakis problem u mnie z tym wypalaniem bo procedura czesto była przerywana jak DPF osiagał 530st, chwile spadała i znowu rosła do 530 ale kilka takich cykli i efekt taki ze wypalanie zakonczone sukcesem. Dodam ze autko ma 210tys w moich rekach od 10 lat :)
  4. wejdz pod samochód a bedziesz wiedził o co chodzi. Miedzy chłodnica skrzyni biegów a chłodnica głowna jest przewód biegnie dołem po chłodnicy głownej w kierunku silnika pod alternatorem masz chłodniczke skrzyni biegów.
  5. W samej chłodnicy sa 2 zaworki na wejsciu przewdu od chłodnicy głownej. Ale tego raczej nie sprawdzisz rozbierajac. Dobrym sposobem ( ja tak zrobiłem) jest zacisnac ten przewód pomiedzy chłodnicami i pojedzic jak złapie normalna tem to termostaty dobre jak nadal bedzie zle to termostaty najpierw do wymiany.
  6. wyglada na to że sie wypalił ale powtórz dopalnie 1-2 razy. Jak filtr jest całkim oki to cisnienie jest w okolicy 5 mbar. U mnie w sumie tez do tego poziomu nie zszedłem ale poprawa w przyspieszeniu była znaczna. NA koncówce wydechu widze delikatna sadze wiec mysle ze jednak DPF juz zaczyna puszczac szczególnie ze turbo puszcza troche oleju a ten musi sie gdzies osadzic.
  7. zapomniałem ja to robiłem delphim tam sobie kasowałem po odczycie i w kazdej chwili mogłem zerknac na parametry - temp dopalania i czy funkcja jest aktywna w danej chwili jak tylko łapało bład to deaktywowało sie dopalanie.
  8. Ja robiłem Inpa i nawet kilka km sameu mi sie udawało kliknac zczytaj i kasuj :)
  9. musisz kogos brac z lapkiem i ten ktos musi cały czas klikac usuwanie błedów tak zeby nie pozwolic systemowi wychwycic tego błedu. JA tak miałem i sie udało.
  10. Mi się wydaje że jak wypalanie się zakończy to powinien być komunikat o o braku Żądania choć nigdy wcześniej na to nie zwróciłem uwagi. Co do paliwa to w rus jest tak samo jak unas są 2 rodzaje teraz standard -15 i zimowe -40 i to drugie nie zamarza ale jest droższe i u nas mało kto je przywozi chyba że są siarczyste mrozy normalnie jej tam jednego i drugiego :8)
  11. Czyli tragedi nie ma ale dlaczego pojawia sie ten bład 480a jesli cisninie na jałowym jest bliskie normy czy moze to 30mbar to próg od którego łapie bład ? Narazie najdłuzsza trasa jaki mi sie szykuje to 60km :) ale biore żone lapka z inpa i bedzie klikac F2 :) Ten zielony osad to u mnie był bardzo czesto teraz pojawił sie czarny myśle ze to po tym braku wypalania przez dłuższy okres troszke sadzy przepuscił DPF. Co do paliwa to latam na made in RUS lub litwa, Rus jest bez bio litwa zielona od bio ( mam transport latamy na RUS i paliwo pewne kupowane tylko na karte Rosnefta) Dzis miałem wyjazd 20km w jedna i pomyslałem że wezme kompa i zobacze i o dziwo dzis cisninie na jałowym zimnym silniku 7mbar :) bład 480a juz nie wraca zrobiłem 40km i nic sie nie działo tyle ze chyba termostat padł i ne mogłem złapac 75st wiec proces dopalania dalej nie skonczony. Termostaty zamówione jak zamontuje to bede próbował dalej skonczyc rozpoczety proces choc jak widze po cisnieniu juz dał duzy efekt nawet nie skonczony :) O postepach zamelduje :)
  12. Mam bardziej złożony problem. Miałem przez jakis okres padnieta przepustnice co blokowało wypalanie. A skutkiem tego jest teraz błąd 480A i 4800 dzis próbowałem tej metody z kasowaniem pod czas jazdy i udało sie weszło aktiv przez jakies 20km raz zadymił po kolejnych 20km znowu zadymił ale musiałem zwolnić bo było skrzyżowanie i wtedy przestał dymic. Temperatura filtra jak było aktiv 500- 600st. Po pierwszym odcinku 20km powrócił bład 480A ( wczesnij te 20km bład nie wracał) i powraca w róznych okresach 5sekund czasem nawet 20s jest aktiv i wyskakuje bład wtedy not aktiv. Pasazer jechał ze mna i ciagle kasował błedy zrobilismy tak około 80km i nadal procedura wypalania nie skonczyła sie. Cisnienie na biegu jałowym jest 30-40mbar przed wypalaniem było 50mbar i tu pytanie jaka jest norma ? Operacje robiłem AutoComem bo jest szybszy od disa :) tylko kasowanie błędów wkurzajace bo trzeba potwierdzac "ok" miałem na zywo podglad czy procedura aktywna czy nie. zaobserwowałęm ze aktywuje sie juz przy predkosci 15km/h jesli reszta warunków jest spełniona. Na kolejna trase chyba uzyje jeszcze inpy do kasowania bo raczej nie ma innej opcji jak próbowac dalej wypalac aż zakonczy sie ta procedura. Czy po zakonczeniu wypalania zminia sie status na "nie rzadany"?
  13. Z dpf tez nic sie nie dzieje. Co do odmy zgladałem do niej wczesnij ale tak jak pisali koledzy wyrzej nie widziłem senu wymiany bo tam nic nie ma poza zaworkiem. W tym roczniku filtra juz nie ma. Auto ma moc, parametry cisninia sa wszytkie ok. Turbo ciche wiec olewam temat i jeżdze :) 2 litry oleju na niecały rok jak w moim przypadku to nie problem :)
  14. U mnie autko 2006 231KM w odmie jest tylko zawór i miejsce na filterek w dolocie olej. Średnio na 15tys dolewam 2 l. Teraz oryginalny przebieg to 160tys odma Była jescze oryginalna wiec postanowaiłem wymienic przy okazji wymiany oleju i filtrów, ciekawe czy bedzie poprawa. NAjbardziej wkurzajace jest w tym to ze ten olej wycieka z kolektora dolotowego i zasyfione sa wszytkie przewody i blok pod kolektorem :(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.