Skocz do zawartości

mpower01

Zarejestrowani
  • Postów

    193
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mpower01

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. No to już 8 rok mija od czasu założenia tego postu a ja dalej tym samym bmw jeżdzę :)
  2. niestety umnie nie poszło, w obydwuch kluczach padła bateria, w opisie podane jest by przed programowaniem otworzyc auto z pilota , ja tego nie moge zrobic poniewaz nie działają i tu pewnie tkwi przyczyna, pokombinuje moze KTS-em :P
  3. autogas, specjalizacja bmw, mechanika, diagnostyka komputerowa itp na hasło forum bmw znizka!!!! http://jack-gaz.eu/ POLECAM
  4. Czy ktoś zna prawidłową procedure zaprogramowania oryginalnego alarmu do kluczyka w którym padła bateria.Proszę o pomoc e34 525i touring 94rok
  5. wystarczy spojrzeć i sprwadzic czy masz stożek na feldze czy beczkę, i dobrać sruby. zazwyczaj w felgach blaszanych jest takzwna beczka!
  6. mpower01

    Brak regulacji ogrzewania

    postów mnóstwo na ten temat! :search:
  7. Katastrofą!!! :duh: Np. odpadnie ci koło! resztę dodaj sobie sam!
  8. zarówno jedną jak i drugą instalacje mozą ustawić, przełacznie na obrotach rosnących lub malejących!! kwestia ustawienia!
  9. saygon czepiasz sie i tyle! wróć do swojej wypowiedzi pierwotnej i nie przekrecaj jej! i swoje uwagi zachowaj dla siebie kto czym jest itp. bo wydajesz sie być nieelegancki!
  10. tak sie składa ze jestem współwłascicielem instytucji która montuje instalacje gazowe, jesli chodzi o posty ludzi którzy tu piszą to owszem jest takich kilku np. Kai, robertbmw i moze jeszcze z dwuch, a reszta stara sie być mądra ale im to nie wychodzi... poza tym, jesli twoja wiedza jest taka, to spoko!!! zapoznaj sie tylko z konfiguracją jakiegokolwiek komputera sekwencujnego wtrysku gazu, /chodzi mi o kolejnosc czynnosci/ przy I uruchomieniu silnika. aha i jesli według ciebie pierwsza mape robi sie po 1000km , to faktycznie masz niezły zasób wiadomosci!!!!!!!!!!!!!!!!
  11. dokładnie tak jest i to jest p o j e b..e, miasto z petrochemia a ceny kosmicznie wielkie, zero kosztów transporu itp! :duh:
  12. nierozumie twojego zdziwienia?? coś nie tak?? jadąc na biegu , zdejmujesz noge z gazu wtedy wtryski są odciete i nic nie pali auto, natomiast wyrzucając na luz obroty spadają do 900 i niestety auto pali Pb. z chwilą zdjecia nogi z gazu zaczyna sie hamowanie silnikiem, :duh:
  13. pan Tadeusz Radzimski troszke sie pogubił i ma mało wiadomosci na temat LPG!!!!!!!!!!
  14. jak tak mielesz tym automatem jak manualem to nic dziwnego! tak na marginesie, to wydaje mi sie ze co poniektórzy nie umią jezdzić automatem! i tak jakis czas temu jechałem taksówką i cierpiarz dojezdzac do skrzyżowania wrzucał neutral :duh: i tak co skrzyzowanie! zapytałem po co to robi?! odpowiedział ze na luzie i mniej pali! :duh: Stwierdziłem tylko ze jest w błedzie i to wielkim!! na biegu jałowym silnik chodzi na wolnych obrotach i spala Pb! natomiast silnik na biegu i zdjeta noga z gazu = odciete wtryski i wtedy nic nie pali !! Po drugie włączjąc neutral podczas jazdy wten sposób niszczy swoją skrzynie!!!! masz automat?? oto kilka wskazówek 1.pozwól skrzyni decydować o tym kiedy zmienic gieg! 2.staraj sie jak namniej mieszać wajchą! 3.uruchamiasz silnik, włacz D dojedz na miejsce włacz P ! 4.sprawdzaj poziom oleju w skrzyni! 5.nigdy nie podnoś obrotów i niezapinaj D, to zabija twoja skrzynie! chcesz poszalec kup manual!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.