Przejrzałem chyba większość wątków na temat tej opornicy i wszędzie pojawiały się dwa typy: jeż i druga ze sprężynkami. Dzisiaj po długich poszukiwaniach i dopiero za drugim podejściem odnalazłem u siebie naszego bohatera. Jakie było moje zdziwienie kiedy zobaczyłem że nie jest ona podobna do tych wymienionych wcześniej. Moja tak wygląda: http://img125.imagevenue.com/loc394/th_93621_resIMG_20120501_192643_122_394lo.jpghttp://img289.imagevenue.com/loc146/th_93629_resIMG_20120501_192844_122_146lo.jpghttp://img192.imagevenue.com/loc171/th_93630_resIMG_20120501_192909_122_171lo.jpghttp://img45.imagevenue.com/loc213/th_93630_resIMG_20120501_192927_122_213lo.jpg Po wyciągnięciu jej szedłem już do domu poszukać jakichś wiadomości o tym typie, kiedy przypomniałem sobie że zakupiłem kiedyś za 10 pln uszkodzoną lub z rozbiórki całą nagrzewnicę. Opornica była takiego samego typu, wymieniłem i działają wszystkie biegi. Jutro porobię zdjęcia w którym miejscu ona się znajduje. Przy klimatyzacji z takim panelem http://img264.imagevenue.com/loc204/th_979745678_resIMG_3601_122_204lo.JPG opornica u mnie była po stronie kierowcy, jednak w odróżnieniu od innych nagrzewnic, opornica znajduje się nie w kanale nawiewowym, ale w głębi przed filtrem kabinowym patrząc od przodu samochodu. http://img269.imagevenue.com/loc16/th_979852212_resIMG_3595_122_16lo.JPG Trzeba się nieźle nasiłować z wyciągnięciem wtyczki. Następnie bierzemy krótki, płaski wkrętak aby podważyć zaczep i już jesteśmy w posiadaniu tej opornicy. http://img205.imagevenue.com/loc138/th_979927528_resIMG_3596_122_138lo.JPG http://img206.imagevenue.com/loc592/th_979996882_resIMG_3597_122_592lo.JPG