Skocz do zawartości

Marcin Patrol 4x4

Zarejestrowani
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525TDS 1996r., Y60 2,8TDI
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia Marcin Patrol 4x4

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Dziękuję za info, oddam głowicę do regeneracji, zczipuje i może jakoś polata.
  2. Witam, usiadły mi zawory w tds-ie i zastanawiam się nad zmianą silnika na 3,0 d. Czy orientuje się ktoś czy jest z tym dużo zabawy? Co oprócz silnika trzeba zmienić i czy silnik pasuje na dzwonek od tds-a.
  3. Osobiście regulowałem dawkę paliwa, po podniesieniu ciśnienia doładowania w samochodach, gdzie występuje linka gazu, ale czy w pompie od BMW dawkę reguluje się też jedną śrubka?
  4. A czy niemożna by go jakoś wyczyścić? Rzeczywiście nieraz gaśnie częściej (codziennie parę razy), a nieraz rzadziej (raz na tydzień)
  5. Witam, czy możliwe jest, że przez uszkodzony nastawnik pompy wtryskowej, może czasem samochód gasnąc przy zmianie biegów? Szczególnie z pierwszego na drugi? Czy można go wyczyścić?
  6. Witam, złamała mi się klamka zewnętrzna i muszę ją wymienić, tak więc nie wiem jak zdemontować boczek lewych przednich drzwi. Czy może ktoś zdejmował i nie połamał za bardzo boczka. Będę wdzięczny za wszystkie wskazówki. Pozdrawiam.
  7. niestety ja miałem podobnie tylko przy ok. 80km/h, i wymieniłem sprzęgło z kołem dwumasowym i jest idealnie, tylko że w TDS
  8. Mam nadzieję, że opis zdjęcia przedniego boczka nie będzie konieczny chociaż jak się zepsuje elektryczne opuszczanie szyby to na pewno się przyda, dzięki.
  9. Bardzo dziękuję za tak dokładne informacje, pozdrawiam.
  10. Nie działa mi elektryczna tylna lewa szyba, więc chciałbym zdjąć boczek i zajrzeć do środka. Nie wiem tylko czy nie połamię tegoż boczka, więc czy ktoś może zdejmował i mógłby napisać jak to zrobić, i czy jest gdzieś przykręcany.
  11. Rozumiem, ale ona powinna działać podczas jazdy, a u mnie nie działa i przez to jak ustawię 32 stopnie to z nawiewu leci chłodne powietrze.
  12. Witam, nie działa mi pompka cyrkulacyjna podczas uruchomionego silnika. Jak podłącze bezpośrednio akumulator to działa. Bezpieczniki w schowku sprawdzałem są jak nowe. Może ktoś się spotkał z taką awarią?
  13. trzeba uszczelnić-zregenerować pompę wtryskową (oringi poparciały i nietrzyma ciśnienia)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.