Skocz do zawartości

xxx149xxx

Zarejestrowani
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    polska

Osiągnięcia xxx149xxx

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Witam Problem rozwiązany!! Przyczyną była uszkodzona pompa paliwa. Pompa działała cały czas ale robiła tylko 2bary ciśnienia. Paliwa nawet nie przelewało się powrotem do baku. Pompa wytrzymała 2lata i miesiąc. Nie polecam nikomu produktów firmy jc auto. Dałem za nią ponad 200zł w intercarsie i padła gorzej niż tania z allegro.
  2. Witam Mam podobny problem ale dotyczmy tylko odpalania na zimnym Na kompie w INPie nic nie pokazuje żadnych błędów. Problem opisałem w tym wątku viewtopic.php?f=68&t=315759
  3. Witam Mam Problem z zapaleniem silnika jak auto dłużej postoi. Musze kręcić z 5-15 sekund. Auto ma LPG ale problemy z gazem wykluczyłem bo tak samo auto odpala jak było jeżdżone tylko na benzynie bez przełączania na gaz. Zapalałem na benzynie bez przełączania na LPG. Odczekał aż ostygnie i tak samo ciężko zapala. W aucie wymieniłem 1- Świece. 2- Pompa paliwa wymieniana rok temu na nową. 3- Regulator ciśnienia na listwie wymieniony na nowy. 4- Parę lat temu wymieniony był czujnik położenia wałka rozrządu. Silnik podczas jazdy działa idealnie tylko jest problem z odpaleniem szczególnie na zimny. Na ciepłym pali dużo lepiej. Mostkowałem stycznik od pompy paliwa żeby działa z 20 sekund zanim odpalę i objawy takie same trzeba długo kręcić. Podłączyłem auto pod INPE. Gdzie w INPI-e jest czujnik temperatury silnika? Zamieszczam screeny https://drive.google.com/file/d/0BxWr74A8qdXaN3gxZ000ZkxtMTA/view?usp=sharing https://drive.google.com/open?id=0BxWr74A8qdXaYUFWb1JuN1VSUUU https://drive.google.com/open?id=0BxWr74A8qdXaTzlNaHEwdXhrbDA https://drive.google.com/open?id=0BxWr74A8qdXaQ2w2WUVZTHE1djA https://drive.google.com/open?id=0BxWr74A8qdXadFBseklmbzcxS28 Dodaje film z odpalenia po nocy Co możemy być powodem utrudnionego rozruchu silnika? Z góry dzięki za pomoc
  4. Nowy laptop z com HP-ProBook-6570b Tylko z Windowsem 7 http://www.notebookcheck.pl/Recenzja-HP-ProBook-6570b.82569.0.html
  5. Ja w mojej 328i mam sondy 5 Voltowe dodatkowo działają odwróconej fazie to znaczy Miesznaka uboga 5v Miesznaka bogata 0V
  6. Nie ma opcji ustanawia opóźnień jak na tym filmiku. Uszczegóławiając działający interfejs ten czarny jest na układzie FTDI 232BL ten niebieski na CH430 Ustawienia mam takie http://s2.ifotos.pl/img/usbjpg_werqwep.jpg
  7. Daj sobie spokój z Androidem, ja mam ELM327 i mam tablet 10cal Lenovo te programiki do diagnostyki na Android to się do niczego nie nadają,można podłączać też przez micro USB ale działa tak wolno i dodatkowo zrywają połączenia, kup sobie zwykły interfejs, do E36 z 97roku to już nie potrzebujesz interfejsu ADS z portem COM RS232 kup zwykły z przejściówką na OBD 1 i USB do laptopa i masz spokój INPA, NCS , DIS v44 jest dla ciebie o wiele lepsze .... Dzieki wlasnie kupilem kabbel z inpa na we sprobuje uruchomic:) Pozdrawiam A Witam Jaki dokładnie kabel kupiłeś? Kupiłem na tej aukcji http://allegro.pl/show_item.php?item=5105719063 Przyszła wersja w kolorze niebieskim i niestety ledwo co działa. Wcześniej pożyczyłem od kolegi ma wersje czarna i na nim bez problemu łącze się do silnika ABS Klimatyzacji. Na tej wersji niebieskiej to ledwo do silnika mogę się podłączyć. Układy w tych interfejsach są rożne. Będzie trzeba reklamować.
  8. xxx149xxx

    interfejs e36

    Witam Mam BMW E36 95 rok czarny Vanos po lifcie. Otrzymałem właśnie dziś interfejs. Przyszła wersja Niebieska i niestety praktycznie nie chce działać. Miałem pożyczony od kolegi taki sam interfejs tylko że w kolorze czarnym i działa bez problemu w cenie około 70zł Ten niebieskie to ledwo się połączy z silnikiem, nie można sie połączyć z klima tronikiem i układem ABS Uszczegóławiając działający interfejs ten czarny jest na układzie FTDI 232BL Ten niebieski to na jeszcze tańszej chińszczyźnie.
  9. Po czym stwierdzasz ze pompa pada?? Po czym stwierdzasz że parownik puszcza gaz do płynu chłodniczego? Jak był zapowietrzony i go mocno zagrzałem to zaczęło uciekać powietrze które było w układzie a z racje tego że silnik był gorący to robiła się para no nie?
  10. Termostat w 100% sprawny gdyż jak tylko się silnik nagrzeje to skazówka ani drgnienie od pionu. Po wczorajszym odpowietrzaniu auto dziś przełączyło się na gaz po przejechaniu 200 metrów i chwile na wolnych zazwyczaj przełączało się po 800 metrach. Temperatura zewnętrzna -4 stopnie. Przy odpowietrzaniu trzymałem auto na 5 tys obr na min i skazówka cały czas w pionie. z odpowietrzenia zaczęła lecieć para. Przejechał taki sam dystans co wczoraj i temperatura reduktora już nie spada na wolnych obrotach ale niestety siła ogrzewania w kabinie spada do 15-25 stopni po paru minutach stania reduktor cały czas około 70 stopni. Wystarczy że jest 1200-1500 obr/min temperatura na kilamtroniku jest około 80 stopni przy -3 na dworze.
  11. Odpowietrzałem teraz układ chłodzenia dość dużo leciało bąbelek z odpowietrznika. Niestety podczas tego dużo płynu ucieka.Nalałem do pełna przez odpowietrznik płynu dość mocno auto rozgrzałem. Narazi temperatura reduktora na wolnych obrotach utrzymywała sie około 70stopni. Zobaczę jutro jak auto całkowicie ostygnie. Czy podczas jazdy będzie też taka sam spadek temperatury reduktora. Najlepiej zalewać chłodnice płynem przez odpowietrznik przy pomocy jakiegoś lejka który można szczelnie wsadzić w odpowietrznik i zalać do pełna aż przestaną lecieć bąbelki.
  12. Też to podejrzewałem ale wtedy by temperatura na reduktorze LPG nie spadała. Z tego co wiem reduktory w BMW są podpinane równolegle do nagrzewnicy. Podczas jazdy miałem bardzo dziwny przypadek że temperatura zaczęła mocno spadać jak i reduktora i nagrzewnicy. Albo gdzieś w układzie jest poduszka powietrzna albo pompa wody przestaje działać. Tylko bardzo dziwne że na zimnym temperatura ładnie rośnie na reduktorze LPG.
  13. Przejechałem dziś około 15km. Temperatura zewnętrzna -4 stopnie. Silnik nagrzał się do 90 stopni w 4-5 km. Jadać na 2tys obr leci ciepłe powietrze w testy klimatornika pokazują około 70-75stopni. Jadać bardzo wolno około 1tys obrotów i trochę stając na światłach temperatura spadla na kliamtroniku do 23 stopni. Miałem cały czas podłączony interfejs LPG i monitorowałem temperaturę reduktora. Reduktor nagrzewał się stopniowo do około 64 stopni przy czym podczas jazdy na bardzo wolnych obrotach jego temperatura spadła do 33 stopni. W tym czasie na kliamtroniku temperatura spadła do 23stopni. Po przejechaniu 15km odkręciłem korek chłodnicy na pracującym silniku i było pełno płyny aż pod sam korek, zakręciłem korek. Popuściłem zawór odpowietrzania i zaczął wylewać się płyn bez bąbelek powietrza. Później odkręciłem znów korek chłodnicy i zaczęło wyciskać płyn chłodniczy. Na zimnym jest około połowy zbiorniczka wyrównawczego. Czy tak zachowuje się układ zapowietrzony? Temperatura silnika cały czas w pionie. Zamieszczam wykres temperatury oraz obrotów silnika. http://s4.postimg.org/8wiw6tu19/Spadek_Temperatury_Reduktora.png
  14. Co dokładnie masz na myśli zdejmij przelew?
  15. Odpowietrzałem dość dokładnie. Czy układ sam się nie odpowietrzy jak się jedzie z 100km ? Druga sprawa jaka przyszła mi na myśl to że przez reduktor LPG woda ma dużo łatwiej płynąc niż przez nagrzewnice i może to też jest powód słabego ogrzewani. Odkąd pamiętam miałem zawsze słabe ogrzewanie w zimie na wolnych obrotach. Jak zweryfikować czy pompa wody jest w 100% dobra?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.