Hej, mam takie pytanie, właśnie odebrałem niedawno samochód od mechanika,była wymieniana głowica, po odpaleniu samochodu usłyszałem syczenie, dochodzące z otworków przy pokrętłach od ogrzewania,doszedłem do tego tylko że wężyk podłączony do tych otworków dochodzi do przewodu łączącego serwo z kolektorem wtryskowym,i jest to bardzo cienki wężyk, gdy odłączam ten przewód,syczenia nie ma,ale zauważyłem również (przynajmniej tak mi się wydaje)że syczenie to zanika wraz z wciśnięciem pedału gazu(nie ze zwiększeniem obrotów), jestem trochę zaskoczony, bo nigdy wcześniej takiego syczenia nie było,i choć wiem, że robienie głowicy nie ma na to żadnego wpływu, to jednak na koniec zdaje się było grzebane coś z wtryskami ponieważ samochód nie odpalał (przyczyną był po prostu brak paliwa)więc może coś wtedy? moi znajomi,którzy również jeżdżą BMW są również zaskoczeni takim syczeniem w środku. Dlatego proszę o pomoc i radę, co to może być, i przede wszystkim czy jest to normalne?