Skocz do zawartości

bossmir

Zarejestrowani
  • Postów

    90
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    ex: E60 530d 218KM, E60 535d 272KM, E91 320d 177KM
    jest: F07 535dX
  • Lokalizacja
    Jastrzębie Zdrój / śląskie

Osiągnięcia bossmir

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. http://images.copart.com/website/data/pix/20160901/33855416_08X.JPG
  2. ktory rok jest twojego autka?? wrzesień 2007
  3. Dziś odebrałem auto od mechaniora, który wydał tak przykrą diagnozę i przewiozłem do swojego speca aby oszacować zniszczenia motoru. Wstępna diagnoza okazała się jednak mylna - niepotrzebnie zasiałem grozę. Okazało się, że rozrząd jest cały i zdrowy ! Stało się jednak to o co drży prawie każdy użytkownik nowoczesnego silnika ZS - URWAŁA SIĘ KLAPKA KOLEKTORA SSĄCEGO! Teraz grozę zasiałem z innej strony. Pytanie do tych, których spotkało to samo: Czy wystarczy wymiana kolektora ssącego (+pokrzywionego zaworu na cylindrze do którego dostała się klapka) i po problemie? Jak to u Was wyglądało ? Gdzie polecacie zakup kolektora (korzystnie cenowo i na fakturę) ? Swoją drogą nie spodziewałbym się że urwana klapka potrafi "zablokować" silnik (wyobrażałem sobie, że zostanie "zmielona").
  4. Do dziś czytałem i słuchałem o padających rozrządach w silnikach 2.0d jako ciekawostka... jak yeti o którym wielu mówi a nikt nie widział. Niestety dziś zasieję grozę ;) Stało się i to niespodziewanie bo bez wcześniejszych objawów (rozrząd pracował w miarę cicho). Silnik jedynie trapiła czasami choroba pt. "zamulanie" ale to inny temat. Rozrząd umarł bardzo spokojnie bo po wyłączeniu się silnika (start-stop w korku) już nie odpalił. DEMENTUJĘ wstępna diagnoza okazała się mylna-rozrząd żyje. urwała się klapka kolektora ssącego
  5. jeśli chciałbym wsadzić głośniki 13cm to potrzebna jest jakaś przejściówka aby głośnik dobrze się wpasował ? czy bezpośrednio przykręcać na wystające 3 bolce z wewn. strony panelu drzwi ?
  6. MIT za mitem ! Mam e91 320d 177KM z końca 2007 roku fabrycznie bez dpf'u i także fabrycznie mam prostą końcówkę wydechu
  7. a u mnie nie funkcjonuje poprawnie zamek w przednich lewych drzwiach. z pilota da się otwierać (rygielek się podnosi) ale nie da się zamknąć drzwi p-l (rygielek trzeba ręcznie nacisnąć i zamknąć z pilota szybę). Reszta drzwi rygluje się i otwiera prawadiłowo. Miał ktoś taki przypadek ?
  8. Proszę o sprawdzenie konfiguracji auta: WBAVW11070A273159
  9. dziękuję ze ekspresową reakcję. czy masz dostęp do informacji z jakim radiem auto opuściło fabrykę?
  10. Proszę o sprawdzenie konfiguracji auta: WBAVU51010A104980
  11. Witajcie. Kupiłem moją e91 w stanie jak na zdjęciu (z ukradzionym radiem) stąd moje pytanie: jakie najlepsze oryginalne radio mogę zamontować ? Mam wersję bez i-drive (bez "budki"). http://desmond.imageshack.us/Himg855/scaled.php?server=855&filename=bmwgj.jpg&res=landing Czy takie radio byłoby odpowiednie ? http://img11.allegroimg.pl/photos/oryginal/23/16/11/87/2316118730 Może jest jakaś stronka www na której po VIN'ie mogę dowiedzieć się z jakim wyposażeniem (w tym i radiem) auto wyszło z fabryki ? (na RealOEM nie znalazłem)
  12. bossmir

    drążek kierowniczy

    Jakiej firmy drążki kierownicze są stosowane przez BMW na pierwszy montaż? Zapewne znajdzie się ktoś kto już wymieniał w swojej E60 drążki i zwrócił uwagę jakiej firmy był oryginał.
  13. to jakaś epidemia z tymi czujnikami :roll: przez 2 zimowe miesiące system PDC odmówił mi całkowicie posłuszeństwa. metodą na słuch wyczaiłem że nie "cyka" jeden tylny czujnik. zacząłem już dojrzewać do zamówienia w serwisie czujnika a tu okazuje się że już dwa tylne nie "cykają". więc postanowiłem, że poczekam na odwilż i zajrzę pod zderzak co jest grane. nadeszła wiosna ... manewruję na parkingu a tu słyszę zapomniane dźwięki systemu PDC... działa. długo się nie pocieszyłem bo następnego dnia już nie działał. kolejnego dnia działa, za chwilę tego samego dnia nie działa ... i tak na okrągło. z tego co poczytałem na forum i biorąc na logikę diagnozuję, że winę ponosi wiązka lub jej połączenia, nie zaś czujniki. a Wy z doświadczenia jak obstawiacie ?
  14. ja przerabiałem ten temat po poprzedniej zimie. u mnie była to część 2 ... masz dobry słuch, byłeś blisko. po diagnozie na słuch najpierw kupiłem wahacz (14) ale po wymianie nadal skrzypiało (wstyd było jeździć). poczytałem forum i większość użytkowników wskazywało na element nr 2. zaufałem, kupiłem, wymieniłem i jak ręką odjął. nie jest to droga część.
  15. bossmir

    Felgi M6 ?

    zobacz czy takie Cię interesują: http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9508134 sprzedaję auto bez felg więc możemy się dogadać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.