Skocz do zawartości

marko 7.

Zarejestrowani
  • Postów

    185
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 530d. dis-inpa.
  • Lokalizacja
    moherowy berecik

Osiągnięcia marko 7.

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. marko 7.

    Dziwne przymulanie 530d

    Masz regenerowaną i po temacie, w dodatku juz w momencie kupna miales program. Zawsze jest turbodziura ze sprawnie dzialajacym systemem EGR. hm.. widze ze lepiej znasz moj samochod jak ja sam, przed przystapieniem do nowego softu samochod trzymal serie , a ponadto watpie aby w niemczech wkladali turbiny po regeneracji . odnosnie sprawnego EGR-u , u mnie czy jest podpiety ,czy wypiety, brak jest jakiejkolwiek roznicy .pozdrawiam.
  2. marko 7.

    Dziwne przymulanie 530d

    witam szanownych kolegow. moja opinia na temat gwizdu turbiny jest calkiem odmienna. mam 530d. od samego poczatku kiedy zakupilem auto ,caly czas slysze gwizd turbiny w srodku i na zewnatrz ,jest to mocny gwizd [kiedy wyjezdza zona z pod domu ,slysze ja na pierwszym pietrze] mam zero problemow z moca i dynamika auta, turbina zaczyna byc slyszalna od 1300obr/min od 1500obr/min auto wyrywa bez chwili zastanowienia . brak jest turbo dziury,moze minimalna przy zmianie biegow nieuciazliwa, w porownaniu z audi A3 1.8T i TDSem mozna powiedziec zadna. rok temu zmienilem soft, rowniez slysze turbine z taka sama sila . pozwolilem wkleic sobie linka,aby byc wiarygodny odnosnie momentu i mocy silnika. pozdrawiamhttp://img339.imageshack.us/img339/517/obraz001eeg.th.jpg
  3. marko 7.

    Mróz - jeżdzić czy nie?

    jak kupie bmw to bede jezdzil pomiedzy + 10 a 20 stopni ! smieszne no nie ? poraza mnie taki temat . a was ?
  4. marko 7.

    Zamulona 525d...

    ok. przesmaruje. pozdrawiam.
  5. marko 7.

    Zamulona 525d...

    wszystkie czynnosci ktore opisuje ar_w ,wykonalem na samym poczatku. najwazniejsze dla mnie,ze niepogarsza sie. . pozdrawiam.
  6. marko 7.

    Zamulona 525d...

    taki sam przypadek mam od prawie dwoch lat. kiedy jest zimna , odczuwa sie jakby miala przyczepe z tylu, ale to tylko przy minimalnym gazie,gdy wcisne mocniej wszystko jest ok. kiedy temperatura wejdzie pod pion ,wszystko wraca do normy. nadmienie ,ze przed zmiana softu bylo to samo ,po zmianie na nowy rowniez nic sie nie zmienilo. na hamowni wychodzi mi 238 i 530Nm. wiec raczej mocy nie brakuje. podlaczalem sie wielokrotnie pod DISa i inpe i wszystkie bledy i parametry w normie oprocz przeplywki, po odpieciu przeplywki zadnej zmiany. odlaczylem EGR i tez nic ! mysle ,ze jesli sie nie pogorszy to mozna z tym zyc ! pozdrawiam .
  7. marko 7.

    Silnikowi brakuje paliwa

    jesli masz w zbiorniku wiecej niz 15lit. paliwa ,aby moc wykluczyc pompke zbiornikowa ,to obstawiam przypchany filtr paliwa ,lub syfek w samym zbiorniku. na poczatek wymien filtr paliwa , w niskich temp. brud poteguje sie w filtrach co moze byc w twoim przypadku. dodatki do paliwa juz teraz nie pomoga
  8. marko 7.

    2.5d Bierze olej!!!???

    e39 starsza niz magnatec!! kolego.
  9. stanowczo za duzo !! jezdze 530d w manualu ,po miescie w te mrozy dobija mi do 9 litrow ,latem przy normalnej jezdzie po miescie dochodzi do 8 . nie wliczam w to pracy webasta . na trasie jadac w miare dynamicznie ok 5.3-7 litrow [ lato, momentami 200km/h] jadac ostatnio w trasie po slizgawce wyszlo mi nawet !!!! 3.9 ! ale to juz extrema . oczywiscie wyniki sa z B.C ,no ale jak wielkie moga byc rozbieznosci . czesto czytam posty i zastanawiam sie o co tu chodzi ?! czy mam taki egzemplarz ? raczej wynika z tego ,ze duza liczba uzytkownikow ma problemy ze spalaniem . pozdrawiam.
  10. a masz kolego multifunkcje w kierownicy? jesli tak ,to obstawiam tasme w kierownicy, przerywa obwod ,lub robi zwarcie. najlepiej podpiac sie pod inpe, [test radia] pozdrawiam.
  11. marko 7.

    wymiana silnika w E39

    wymiana sanek pod silnikiem , silnika z calym osprzetem skrzyni biegow wraz z mocowaniem [ tez inne mocowanie] walu napedowego ,calej elektroniki sterujacej , a w porownaniu z tds jest jej duzo wiecej , zabieg totalnie nieoplacalny , koszta zakupu czesci przewyzsza wartosc twojego obecnego sam. tak mysle. pewnie i chlodnice z IC tez trzeba bedzie wymienic . szukaj oryginala ! tylko i wylacznie , wtedy sprzedasz i bedziesz myslal o czyms innym ! pozdrawiam.
  12. kolego rombana, sorki, zle sformulowalem post . tak na marginesie to osobiscie wybralbym tylko 3.0 pozdrawiam.
  13. o czym ty kolego piszesz, jakie kute korbowody, to normalny seryjny silnik , wycofany z produkcji w 2000r. 3.0 to juz inna bajka, ale i koszt zakupu !!
  14. specjalnym interfejsem do webasto. kiedys zakupilem taki na allegro za 200pln. masz caly podglad na webasto live data itd....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.