Skocz do zawartości

darko123

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O darko123

  • Urodziny 20.12.1983

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320d 2007r
  • Lokalizacja
    Osobnica
  • Zawód
    Elektro Mechanik

Osiągnięcia darko123

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Ma ktoś dowiadczenie ? X5 25dx B47 Duzo oleju w zbiorniczku płynu chłodzacego Cisnienia za duzego w układzie nie robi tzn brak spalin Wymontowałem podstawę filtra, chłodniczka sprawdzona ciśnieniowo wyglada ze oki
  2. Zrobione padnięty był FEM
  3. Proszę nie pisać głupot przecież napisane jest ze błędów brak
  4. Witam mam taki trochę trudny przypadek Klima w 318d F30 sprzęgło się włącza, wentylator tez, natomiast nie steruje zaworu zmiennej pojemności, -Kable sprawdzone -błędy brak jak podam przy fem-ie na 6 pin 12v przez h7 szeregowo to ciśnienie rośnie i zaczyna chłodzić Parametry wyglądają na oki ciśnienie, temp, itd Zawór podmieniony i dalej to samo Miał ktoś podobny przypadek wygląda to tak jakby jakiś warunek nie był spełniony Ps ilość gazu w układzie prawidłowa
  5. Tak trzeba się walnąć w głowę bo np 318 ma silnik N47N jak i 320 ma N47N Proponuje zerknąć w realOEM
  6. Kup SWAG pakują oryginał z zeszlifowanymi nr orginału
  7. Jak dla mnie to wszystkie n47 hałasują na wolnych obrotach zwłaszcza od spodu (pod autem) wynika to z braku napinacza łańcucha na pompie oleju Typowe usterki to np wyciek np z chłodnicy oleju, luz na kolektorze ssącym w 2,0 (1,8 nie mają klap) turbo ma luz osiowy juz przy 120tyskm, buczące plastiki filtra powietrza, z poważniejszych jakie przerabialiśmy to opadnięte tuleje
  8. Doświadczone ucho mechanika polecam. Często jest tak ze dmuchnie uszczelkę miedzy kolektorem a głowicą i turbiną a kolektorem, Obydwie są metalowe warstwowe -tak potrafią cudownie gwizdać
  9. Olej z VTG prawde ci powie. Przeleć jakiś odcinek tak zęby się rozgrzał i wymieszał i spuść do czystego naczynia :shock:
  10. Nie szczelność albo upaliło łopatki na wydechu częsta przypadłość turbin mitsubishi . Na wolnych obrotach przytkaj tłumik pooglądaj i wąchaj czy nie czuć spalin pod maską. A tak z praktyki to interkoler , wąż któryś, rurka od egr to tak na szybko
  11. Nosze się z zamiarem wymiany przednich kierunkowskazów na ledowe w e64 645 2005r wersja z usa Nie mogę nigdzie znaleś informacji czy to pasuje na zasadzie wypinam stare i wpinam ledowe i będzie działać. Wiem że ledowe muszą być z modułem led . Może być tez tak ze lcm nie będzie widział obwodu żarówki . Kwestia przekodowania lcm albo kombinacje z cewką przekaźnika równolegle Ma ktoś wiedzę praktyczną w temacie albo pinologie wyjść z kierunków ledowych GG9783851
  12. to moze być teoria jak dpf przytkany rosnie cisnienie na wejsciu dpf i odpycha spręzyne od EGR i go uchyla . Tez borykam się z tym problemem i nawet na postoju jak mu wcisne gaz to do 2100 się wkręca niby płynnie a przy około 2100 dostaje kopa i podczas jazdy jest to samo. Myśle o wywaleniu tego fapa tylko pytanie czy to coś moze dać. Bo moim skromnym zdaniem jezeli egr by się nie domykał kopcił by na czarno
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.